🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاشایی: زمین را به باتلاق تبدیل کردند تا نتوانیم اوت بیندازیم به عنوان یک ایرانی از اتفاقاتی که رخ داد خجالت کشیدم

مربی تیم فوتبال پیکان درباره اتفاقات و حواشی بازی تیمش برابر فولاد خوزستان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی اخبار ،  حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: می‌خواهم صحبت‌هایم را با آیه‌ای از قرآن شروع کنم. و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین. اتفاقاتی در این دیدار رخ داد و من حتی به عنوان یک ایرانی خجالت می‌کشم که بگویم چنین اتفاقاتی در کشورمان رخ داده است. پیش از بازی ۱۰ متر عرض زمین را زیاد کردند که جلوی کار ما را بگیرند. خدا را شکر می‌کنیم که ۹۵ دقیقه بازی تحت کنترل ما بود و با وجود این که چند بازیکن ما غایب بودند، توانستیم یک بازی خوب ارائه کنیم.

پاشایی در ادامه گفت: جو علیه تیم پیکان بود تا ما را شکست دهند، اما فکر نمی‌کنم فوتبال این قدر ارزش داشته باشد که به خاطر یک برد و یا حتی قهرمانی بخواهیم تا این اندازه کار اشتباه انجام دهیم. این کار‌ها زیبنده باشگاه فولاد نیست. ما آمدیم فوتبال بازی کنیم و نتیجه باید در زمین مشخص شود، نه بر اثر حواشی. ما تیم جوانی داریم و این اتفاقات روی بازیکنان ما تأثیر گذاشت. خدا را شکر می‌کنیم و از حسین شمس، ناظر بازی ممنونیم که دستور داد شرایط زمین را به حالت قبلی برگردانند.

مربی تیم فوتبال پیکان افزود: کنار زمین را باتلاق کردند تا ما نتوانیم اوت پرتاب کنیم! مگر ما در این بازی چند پرتاب اوت داشتیم؟ به هر حال همه ما ایرانی هستیم و باید برای هم جان بدهیم، نه این که با اشتباهاتمان بخواهیم یک تیم را از سر راه برداریم. خدا را شکر که هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و با ارائه عملکرد خوب، یک امتیاز به دست آوردیم. ان شاالله از فردا برای بازی‌های پیش رو آماده می‌شویم.

او عنوان کرد: بازی کاملاً در اختیار ما بود. شاید مالکیت فولاد بر توپ بیشتر بود، اما در مجموع ۹۰ دقیقه یک موقعیت هم به آن‌ها ندادیم. تیم داوری هم بسیار خوب قضاوت کرد و تحت تأثیر قرار نگرفت و باید یک خسته نباشید جانانه به آن‌ها بگویم.

پاشایی در پاسخ به این سوال که چرا تیم‌ها برای خوش آمد گویی به سمت نیمکت پیکان نمی‌آیند، گفت: سؤال من این است که کجا دیده شده که کادرفنی تیمی به سمت ما نیامده است؟ اگر یک بازی را مثال بزنید که کادرفنی تیم‌ها سمت ما نیامدند، ممنون می‌شوم. اعضای کادر فنی پیکان این قدر با حجب و حیا هستند که تمام مربیان و عوامل تیم‌ها خیلی محترمانه و مودبانه با آن‌ها برخورد می‌کنند. اصراری نداریم کسی به سمت ما بیاید. این مسائل تقابل ۲ طرفه است و ان‌شاالله در بازی برگشت تلافی خواهد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋