پالت چوبی و پالت پلاستیکی نواچوب

پالت چوبی و پالت پلاستیکی نواچوب

ورق PVC با جنس عالی

یکی از محصولات پتروشیمی که نرم، بادوام، انعاف پذیر است و برای ساخت، چاپ و جوش آسان است، ورق PVC می باشد. ورق پی وی سی  (poly vinyl chloride) یا ورق فومیزه نوعی پلاستیک فشرده با ویژگی های خاص ضد آب، ضد خش و منعطف می باشد. به میزانی که فشردگی ماده اولیه ساخت این ورق بیشتر باشد، محصول نهایی از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. برش ورق های پی وی سی در ضخامت های متفاوت برای کارهای مختلف از جمله کابینت سازی استفاده می شود.

 

 

ابعاد ورق PVC

ابعاد استاندارد ورق پی وی سی برابر 122 * 244 سانتی متر می باشد. اما در برخی موارد سازندگان این ورق ها در ابعاد 122 * 280 نیز تولید می کنند. بنابراین خریداران می توانند متناسب با نیاز خود برای خرید ورق در ابعاد مناسب اقدام کنند. توجه داشته باشید که تغییر ابعاد ورق فومیزه تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد.

 

 

ضخامت ورق پی وی سی

ضخامت ورق PVC با توجه به کاربردی که در صنعت دارد انتخاب می شود که ضخامت ان بین 3 تا 20 میلی متر متغیر است. اما در در حال حاضر در بازار ضخامت 3 تا 16 میلی متر بیشترین استفاده را دارد.

انواع ورق PVC

 

به طور کلی 3 نوع ورق پی وی سی در بازار موجود است که عبارتند از:

 

 

ورق پی وی سی خام

ورق فومیزه خام روکش خاصی ندارد و برای مواردی که زیبایی اهمیت چندانی ندارد مثل سینک ظرفشویی استفاده می شوند و در مقایسه با دو نمونه دیگر قیمت کمتری دارند.

 

 

ورق پی وی سی روکش دار

برخی موارد ورق های PVC را برای زیبایی و مقاومت بیشتر روکش می کنند. برای این منظور اغلب از روکش هایگلاس یا طرح چوب استفاده می کنند.

ورق PVC سه لایه

ورق سه لایه PVC دارای دولایه نازک در طرفیت و یک لایه ضخیم تر در وسط می باشد.

ویژگی های ورق PVC

ضد خش و ضد آب بودن

 


وزن سبک
مقاومت بالا در برابر ضربه
مقاومت در برابر نفوذ حشرات و جانوران مخرب
قابلیت رنگ پذیری
امکان روکش شدن
قابلیت بازیافت
طول عمر بالا
سطوح صیقلی در دو طرف
دانسیته:5/4
فروش به صورت پالتی و خرده

به منظور سفارش با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع ورق PVC، ورق ام دی اف سفید، ورق نئوپان سفید و ... می توانید به وب سایت شرکت پتروفوم (وابسته به گروه تولیدی بازرگانی ذکاوت) مراجعه نمایید.

 

 

پالت چوبی و پالت پلاستیکی نواچوب
پالت چوبی و پالت پلاستیکی نواچوب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋