پالت چوبی و پالت پلاستیکی نواچوب

پالت چوبی و پالت پلاستیکی نواچوب

باکس چوبی صادراتی عالی با بالاترین کیفیت

یکی از سازه هایی گاهی در حمل و نقل به جای پالت چوبی به اشتباه گرفته می شود، باکس چوبی صادراتی است. ساخت باکس چوبی یا جعبه چوبی با استفاده از چوب خام انجام می شود. این جعبه ها برای حمل بارهای سنگین نظیر موزاییک و سنگ کاربرد دارند. زیرا از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و با قیمت مقرون به صرفه قابل خریداری هستند. مواردی که در انتخاب باکس چوبی موثر است نوع محموله ای است که قرار است با این سازه چوبی جابجا شود.

موارد استفاده از باکس چوبی صادراتی

  • حمل تجهیزات نانو

  • جهت حمل پمپ های صنعتی
  • برای حمل وسایل شهربازی
  • جابجایی و حمل موزاییک و سرامیک
  • جهت حمل تجهیزات صنعتی و الکترونیکی

 

برای شروع ساخت باکس چوبی ابتدا باید چوب با کیفیت و مرغوب تهیه شود. چوب ها باید به خوبی بررسی شوند و بعد آنها را برش بزنید. در صورتی که نیاز به تعمیر دارند آنها را عایق بندی کنید تا از وارد شدن ضربه به آنها جلوگیری شود. سپس الوارها را به ضخامت 5 سانتی متر توسط اره فلکه به دو قسمت مساوی تقسیم کنید.

 

 

سه عدد پایه به اندازه 5 یا 6 سانتی متر در نظر بگیرید و چوب های برش داده را با میخ به بالای آن متصل کنید. سپس تخته ها را در کنار یکدیگر قرار داده و برای محکم شدن چسب و میخ کنید. این تخته ها نقش نگهدارنده پایه های زیرین را دارند. از این رو باید یه عدد تخته داشته باشید توسط آنها نیروی حاصل از فشار تقسیم شوند. در این مرحله تخته ها را در کنار هم به فاصله بین 3 تا 4 سانتی متر چب و میخ کنید و نگران فاصله ایجاد شده بین تخته ها نباشید.

نحوه استفاده از باکس چوبی صادراتی

 

پس از آنکه باکس چوبی صادراتی را خریداری کردید برای استفاده از آن کافیست داخل جعبه را با فوم مخصوص بپوشانید تا هم مانند ضربه گیر عمل کند و هم مانع خراشیدن سطح وسیله گردد. به علاوه به دلیل اینکه فاصله اضافی بین جعبه و وسیله فوم پر می شود محصولات در حین جابی در جعبه تکان شدید نداشته و آسیب نخواهند دید.

 

 

ابزار های مورد نیاز برای تولید باکس چوبی صارداتی

میخ
چکش
اره فارسی بر

ابعاد استاندارد باکس چوبی برابر ۱۰۰×۱۲۰ و ارتفاع آن بین 12 تا 15 سانتی می باشد. اما در موارد خاص می توانید متناسب با ابعاد محصولی که قصد حمل و جابجایی آن را دارید ابعاد سفارشی خود را به شرکت نواچوب اطلاع دهید و باکس چوبی با ابعاد مورد نظرتان دریافت نمایید. برای کسب اطلاع از نحوه سفارش

پالت چوبی
پالت پلاستیکی
و باکس چوبی صادراتی

کافیست با ما در نواچوب در تماس باشید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

https://navachoob.com

 

پالت چوبی و پالت پلاستیکی نواچوب
پالت چوبی و پالت پلاستیکی نواچوب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋