mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

نگارش قرارداد با مشاوره حقوقی آنلاین

یکی از کارهایی که به کمک وکیل آنلاین می‌توان انجام داد؛ نگارش قرداد است. حال می‌خواهیم به شما نکاتی در مورد نگارش قرارداد رسمی ذکر کنیم که رعایت آن الزامی است.

شیوه های نگارش قرارداد

نوشتن قرارداد جنبه های بسیار متعددی دارد و برای تنظیم کردن یک قرارداد حرفه ای و بی نقص می بایست تمامی این جنبه ها را در نظر گرفت. برای مثال توجه کردن به عوامل زیر در نگارش قرارداد بسیار حائز اهمیت می باشد.

  • جنبه های مختلف مالی.
  • عواملی تاثیرگذار در مسائل حقوقی.
  • موارد بازرگانی و فنی.
  • و امثال این ها

با توجه به وسعت قرارداد تنظیم شده، هر یک از این عوامل باید به صورت کامل در آن ها رعایت شود. به عنوان نمونه، هنگام خرید یک جنس خارجی ضروری می باشد که کارشناسان فنی مربوطه کارهای لازم را انجام دهد. این کار ها به نوع کارشناس بستگی دارد. یعنی کارشناس امور بازرگانی مسائل مربوط به خرید را بررسی می کند و کارشناس فنی، کیفیت کالا را بررسی می کند.

مشاور حقوقی آنلاین

معنای اصطلاح وکیل آنلاین تقریباً برای همگان از صورت عبارت قابل تشخیص است. با پیشرفت و افزایش هر روزه و هرچه بیشتر خدمات آنلاین که موجب پیدایش شاخصی به نام ضریب نفوذ اینترنت گردیده، استفاده از خدمات برخط نیز رایج شده است. که از جملهی آنان می‌توان به مشاوره با وکیل آنلاین اشاره کرد. پیش از هر چیز دیگر بهتر است به معنای واژه‌ی وکیل آنلاین بپردازیم. واژه‌ی وکالت به تنهایی در معنای واگذار کردن است اما در معنای حقوقی آن، همان طور که حتما اطلاع دارید، قراردادی است که در طی آن، موکل بخشی از اختیارات خود را به افراد ذی‌صلاح موسوم به وکیل آنلاین واگذار می‌نمایند. طبق نص قانون ذیل ماده‌ی 656 قانون مدنی وکالت : «وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می‌دهد. با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، دارای روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت‌های متقابلی می شوند»

مزایای مشاوره حقوقی با مشاور حقوقی آنلاین

از مزیت‌های استفاده از خدمات آنلاین می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و یا راحتی در انجام کارها اشاره کرد. اما استفاده از مشاوره حقوقی در مسائل و تصمیمات مهم به صورت آنلاین، شامل فایده‌های زیادی می‌باشد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

دسترسی ۲۴ ساعته

در بسیاری از مواقع افراد نیاز به دسترسی سریع به وکیل دارند و برای تصمیم‌گیری سریع باید با فردی مطمئن مشورت کنند. وکیل آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه روز با افراد مورد تایید و خبره ارتباط برقرار کنید.

هزینه مناسب

باید این مسئله را در نظر بگیرید که هنگام مشاوره تلفنی و یا استفاده از فضاهای مجازی مانند واتساپ، اینستاگرام و غیره ملزم به پرداخت هزینه کمتری هستید. در واقع مانند شرایط حضوری، به شما زمان داده می‌شود و هزینه مطابق مقدار وقتی که صرف حل مشکل شما شده، تعیین می‌شود.

غیرحضوری بودن

با توجه به شرایط کرونایی اکنون، اکثر افراد استفاده از خدمات آنلاین را ترجیح می‌دهند. علاوه بر کاهش خطر گسترش ویروس کرونا، ممکن است محل زندگی شما از موسسه رفع مشکلات حقوقی شما دور باشد. 

سهولت انجام امور حقوقی

قطعا یک مشاور حقوقی آنلاین ماهر کارهای حقوقی را برای شما تا حدودی آسان می کند. اما جدای از آن با پیش بردن امور خود به صورت آنلاین از بخشی از فضاهای ادارای فاصله می گیرید. همچنین از تنش‌های موجود در دفاتر حقوقی دور می‌مانید.

 

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋