mybanixmybanix

mybanixmybanix

mybanix1234
توسط ۱ نفر دنبال می شود

فواید داشتن وکیل ارث و وکیل ثبتی و وکیل قرارداد چیست ؟

وکیل ارث شخصی است که از حق ورثه که ارث می برد، دفاع می کند.. پس از مرگ افراد باید وضعیت اموال آنها را مشخص کنند. برای این منظور علاوه بر بررسی ترکه باید گواهی انحصار وراثت توسط وکیل ثبتی نیز صادر شود.

یکی از مشکلات مربوط به وکیل ارث، عدم آگاهی مردم از مسائل مربوط به این موضوع است. بسیاری از افراد دقیقا نمی دانند که آیا وارث متوفی محسوب می شوند یا خیر و اگر قرار است از ورثه ارث ببرند سهم الارث آنها توسط وکیل قرارداد محاسبه و چقدر است. همچنین مکانیسم و ​​مراحل تقسیم ارث برای آنها مبهم و پیچیده است. در این شرایط وکیل ارث علاوه بر رفع ابهامات پرونده تقسیم ارث، مراحل اداری را نیز انجام می دهد.

وکیل ثبتی باید ویژگی های متفاوتی داشته باشد تا بتوانید به او اعتماد کنید و پرونده خود را به او بسپارید. یکی از تفاوت های اصلی وکیل ثبتی با سایر وکلای پایه یک دادگستری سطح تخصص و ویژگی های آنهاست که در ادامه متن به معرفی همه آنها می پردازیم.

ویژگی های یک وکیلی ثبتی چیست ؟

 وکیل ثبتی باید دارای تحصیلات حقوقی و تسلط کامل بر کلیه مقررات قانونی باشد تا بتواند در مراحل قضایی پرونده به خوبی عمل کند و از تضییع حقوق موکل خود جلوگیری کند.

دومین و مهم ترین ویژگی ثبت نام وکیل ثبتی آن است که تجربه زیادی در مسائل ثبتی دارد. چنین ویژگی مهمی باعث شده تا وکیل ثبتی بسیار اخلاقی و منطقی عمل کند.

سومین ویژگی وکیل ثبتی این است که باید بتواند در جلسات مشاوره به موکلین خود مشاوره حقوقی تخصصی ارائه دهد و راه حل های حقوقی را به آنها معرفی کند تا افراد بتوانند در جریان دادرسی به درستی عمل کنند.

از آنجایی که هر قراردادی و وکیل قرارداد ممکن است خطرات و چالش های خاص خود را داشته باشد و از طرفی در علم حقوقی هر قراردادی، هر قراردادی ماهیت، احکام و عوارض خاص خود را دارد، لذا استفاده از وکیل قرارداد سودمند است و چیزهای زیادی برای شما به ارمغان می آورد.

از اشتباهات و خطاهای قراردادی فاحش اجتناب می کند. پیش بینی چالش های خاص هر قرارداد توسط وکیل قراداد ارائه راه حل در آن زمینه، جلوگیری از ابهام و شفافیت و شفافیت بیشتر قراردادها توسط وکیل قرارداد، کاهش نگرانی و استرس روحی، وکیل باید قابل اعتماد باشد.

ویژگی های یک وکیل قرارداد چیست ؟

اسناد و مدارک به صورت امانتی به وکیل قرارداد سپرده می شود و وکیل قرارداد باید در نگهداری آنها کوشا باشد. اعتماد آنقدر مهم است که برخی آن را در ردیف عدالت و صداقت قرار داده اند.

بسیاری از پرونده ها با یک بار تلاش حل نمی شوند و نیاز به تشکیل پرونده دارند، بنابراین وکیل باید همیشه امیدوار باشد و موکل را در رسیدن به اهدافش یاری کند. خدمات مشتری همیشه باید در اولویت باشد، مسلماً اگر هدف اصلی خدمات باشد درآمد به دنبال خواهد داشت و اصلاً نیازی به تلاش ندارد.

با توجه به تغییرات مکرر قوانین، وکیل باید دائماً دانش خود را به روز کند. عدم درج هزینه و خسارات مالی فراوان، عدم ایجاد تعهدات سنگین قراردادی.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاعات در مورد وکیل ارث و وکیل ثبتی و وکیل قرارداد به سایت ایران وکالت https://iranvekalat.ir/ مراجعه کنید.

mybanixmybanix
mybanixmybanix mybanix1234

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋