مهدی صمدی

مهدی صمدی

50 مطلق بهترین رستوران باربیکیو در ایالات متحده(قسمت سوم)

بهترین رستوران‌های باربیکیو بر روی رویاهای گوشتخواران در همه جا ساخته شده‌اند و بهترین گوشت ها را از یخچال کبابی و یا یخچال قصابی خود بیرون می آورند، و هنگامی که سوراخ‌های بینی شما بوی زیادی از آن دود تند را می‌گیرد، تصور اینکه در جای دیگری لذت آشپزی واقعی را پیدا کنید، دشوار است.

 

کباب هایم - فوت. ارزش

به گفته وب سایت Heim Barbecue، خانه آنها "خانه اصلی انتهای سوخته بیکن" است. انتهای سوخته بیکن برای عاشقان باربیکیو مانند رویاها به نظر می رسد، اما این اشتباه بزرگی است که فکر کنید اینها تنها دلیل بازدید از این رستوران فوق العاده تگزاس هستند. منو بسیار عالی است، با مقدار زیادی گوشت بومی که در بشقاب (یا با پوند، بسته به تمایل شما) سرو می شود و مجموعه ای کامل از همبرگرها و ساندویچ ها. همچنین یک منوی غذایی دنج در بار با یک کورن داگ اشتها آور وجود دارد. و البته انتهای سوخته بیکن با یک چهارم پوند سرو می شود. روزهای هفته به اندازه کافی زود برسید و هیم حتی تاکو یا بیسکویت صبحانه می خورد تا بتوانید روز خود را به روش باربیکیو شروع کنید!

 

Jones Bar-B-Q - کانزاس سیتی، کانزاس

خواهران جونز دوران کودکی خود را با تماشای مراقبت از پدرشان به گودال پر از گوشت در کانزاس سیتی، کانزاس گذراندند که جامعه و خانواده آنها را سیر نگه می‌داشت. اکنون، مری و دبورا پس از گرفتن کنترل از پدرشان، جونز بار-بی-کیو را اداره می‌کنند. اگرچه به ترتیب با نام های "Little" و "Shorty" شناخته می شوند، اما چیز کوچکی در مورد طعم های این پایه باربیکیو وجود ندارد. خواهران هنگام تصدی مسئولیت، تحسین خود را در مؤسسه سرازیر کردند، و اکنون غذای اصیل و سرشار از عشق سرو می‌کنند که این را ثابت می‌کند. بشقاب های بلند پر از سوسیس، نوک دنده، گوشت گاو، ژامبون و بوقلمون از گودال جونز. حلقه‌های سوسیس و دنده‌های آن خیلی خوب هستند که نمی‌توان از آن‌ها گذشت. و مطمئن شوید که یک بطری از آن را خریداری کرده اید سس BBQ خانگی Sweet & Tangy قبل از حرکت.

 

باربیکیو اسنو - لکسینگتون، تگزاس

به لطف کلیشه پدران کبابی، احتمالاً نقش Pitmaster را با زنان مرتبط نمی‌دانید. خوشبختانه، خواهران جونز تقریباً تنها کسانی نیستند که این قالب را شکستند. این ایده عقب مانده نیز به طور کامل در BBQ Snow کنار گذاشته می شود، جایی که Pitmaster Tootsie Tomanetz کاملاً بازی کباب را زیر پا می گذارد. طبق وب سایت اسنو (و خود تومانتز)، او نه تنها به عنوان یک زن قالب می شکند، بلکه ممکن است یکی از قدیمی ترین پیت مسترهایی باشد که هنوز سیگار می کشد. مردم لکسینگتون تگزاس که در سال 2003 افتتاح شد، به سرعت عاشق این مفصل شدند و دلیل خوبی هم داشت. منو ساده و جفت شده است. هر گونه استرس یا عارضه ای را از دستور خارج می کند. گوشت ها به پوند فروخته می شوند و شامل سینه، دنده های گوشت خوک، استیک شانه خوک، سینه بوقلمون، مرغ و سوسیس اصل و سوسیس هالاپینو می شود. توتسی در باربیکیو Snow زندگی را برای طرفداران کباب از سراسر جهان آسان و خوشمزه می کند.

 

Sweet Lew's BBQ - شارلوت، کارولینای شمالی

ظاهراً در یک نقطه، یک سؤال داغ وجود داشت که شارلوت، کارولینای شمالی را آزار می‌داد، و این موضوع حول مردم محلی بود که می‌گفتند کجا می‌توانند برای تهیه کباب اصیل و واقعی به سبک کارولینایی بروند. خوشبختانه، BBQ Sweet Lew در دودخانه 450 فوت مربعی خود، جایی که هیچ گاز یا برقی برای پختن گوشت شما استفاده نمی شود، پاسخی شگفت انگیز دارد. درعوض، از آتش هیکل، اسپند و هلو برای پختن انواع غذاهای آب شده در دهان استفاده می‌شود. بشقاب های ترکیبی با شانه خوک دودی، سینه گوشت گاو 15 ساعته و بال های سرخ شده جامبو. یا، پروتئین های خود را با پوند سفارش دهید تا بتوانید کمی از خانه Sweet Lew را برای مزه کردن بعدا استفاده کنید. در حالی که در مغازه هستید، حتما یک میان وعده خاص جنوبی بخورید: بادام زمینی آب پز.

 

Truth BBQ - هیوستون

"حقیقت تو را آزاد خواهد کرد." حداقل این چیزی است که مردم می گویند. Leonardo Botello IV، که Pitmaster در تگزاس حقیقت BBQ تأسیس شده است، چیزی جز استفاده از غذاهای شگفت‌انگیز برای رها کردن اشتهای شما از طعم‌های نادرست نمی‌خواهد. تعهد بوتلو به ساختن همه چیز از ابتدا روزانه به همین دلیل است که او برای سازمان هایی مانند خانه جیمز ریش میزبانی می کند و در دنیای آشپزی به دلیل رویکرد اصیل و در عین حال مبتکرانه اش به این صنعت شهرت یافته است.

 

از سه‌شنبه تا یکشنبه، Truth BBQ از آتش‌های زنده برای سرو انبوهی از گوشت‌های دودی خانگی استفاده می‌کند که در نگاه اول عرق‌های گوشتی به شما می‌دهد. آنها نه تنها غذاهای عالی سرو می کنند، بلکه بوتلو نیز به طور مداوم بر افزایش دانش خود در زمینه کباب کردن تمرکز می کند و دوره های آموزشی را در این فرآیند ارائه می دهد. مردم مشتاق حقیقت هستند، و این مکان کباب پز آن را به عنوان یک انبوه گوشت درخشان، هر بار عرضه می کند.

 

Jones Bar-B-Q Diner - ماریانا، آرکانزاس

برخی افراد ممکن است احساس کنند که یک منوی پیچیده بیشتر از یک منوی اصلی بهتر است. اما، زمانی که آن منوی اصلی به درستی انجام شود، می‌تواند با مجموعه‌ای از گزینه‌های پیچیده بسیار بهتر از یک منو باشد. برای مثال Jones Bar-B-Q Diner را در نظر بگیرید. در این غذای اصلی آرکانزاس، پیت مستر جیمز هارولد جونز یک مورد سرو می‌کند: ساندویچ‌های گوشت خوک کشیده روی نان سفید واندر. مشتریان می توانند ساندویچ را با یا بدون پخته انتخاب کنند، اما هیچ چیز دیگری. این ساندویچ گوشت خوک با وجود این که بشقاب ساده ای است، در حال کوبیدن است! جونز تخمین می زند که او هر هفته حدود 900 پوند گوشت خوک را به مشتریانی که عاشق فروشگاه تک گزینه ای او هستند (از طریق Arkansas.com) می دهد.

 

La Barbecue - آستین

"در بابی، ما اعتماد داریم." صبر کن بابی کیه؟ پیت مستر بابی مولر، البته! مولر پدر لی آن مولر، یکی از دو زنی است که La Barbecue را در آستین، تگزاس اداره می کنند. LeAnn و همسرش علی از الهام گرفتن از بابی برای ایجاد یک تجربه آشپزی درخشان برای هر مشتری که بازدید می کند استفاده می کنند. به غیر از فروش انواع گوشت به پوند، آنها مجموعه ای عالی از ساندویچ ها نیز دارند. La Frito Loco را برای یک لقمه گوشت خوک کشیده، گوشت گاو خرد شده، نان چیپوتل، لوبیا، فریتوس، پنیر و jalapeño روی یک نان سیب زمینی ترش سفارش دهید. یا یک بابی داگ تهیه شده از سوسیس jalapeño خانگی که روی آن را با سینه یا گوشت خوک کشیده، لوبیا، پنیر، پیاز و خردل زرد تهیه می‌کنید، بگیرید.

 

Lem's Bar-B-Q - شیکاگو

در سال 1954، بروس و مایلز لمونز تصمیم گرفتند روی یک رویای مشترک آشپزی کنند. هدف آنها این بود که روزی رستورانی باز کنند که اشتهای مردم شیکاگو را برانگیزد. خوشبختانه رویای آنها در قالب Lem's Bar-B-Q به واقعیت تبدیل شد. این رستوران به‌خاطر نوک‌های دنده‌ای خاص و لینک‌های داغش معروف است، اما این تنها چیزی نیست که مردم از آن سیر نمی‌شوند. لمز همچنین یک تن مرغ سرخ شده طلایی و میگو سرخ شده ترد را سرو می کند. آنها حتی سس باربیکیو دارند که می توانید با گالن خریداری کنید. برای هیجان انگیز بودن چطور است؟

 

لوئیس باربیکیو - چارلستون، کارولینای جنوبی

وقتی پیت مستر جان لوئیس 18 ساله شد، یک هدیه تولد برای هر جوان تگزاسی دریافت کرد. والدین لوئیس یک سیگاری نیو براونفلز را به او هدیه دادند و از آنجا بود که سفر حماسی او به چشم انداز خوش آب و هوای باربیکیو آغاز شد. پس از مدتی کاردستی خود را در آستین تگزاس تقویت کرد، Lew را باز کرد باربیکیو در چارلستون، کارولینای جنوبی است. در اینجا او شور نوجوانی خود را گرفت و آن را به یک حرفه خوشمزه تبدیل کرد. لوئیس به‌عنوان یک غذای ویژه، تکه‌هایی از گوشت گاو مرغوب و سوسیس‌های تگزاسی «گوشت داغ» (تهیه شده با گوشت گاو، گوشت خوک، و ادویه‌های سوزن سوزن‌کننده) سرو می‌کند. ناهارخوری ها می توانند با اضافه کردن رویه ترشی جالاپینو یا یک ظرف پودینگ نان ذرت چیلی سبز، گرمای بیشتری به غذای خود اضافه کنند. بهترین از همه، باربیکیو لوئیس به سراسر کشور ارسال می شود.

 

باربیکیو لکسینگتون - لکسینگتون، کارولینای شمالی

در سال 1962، مرد جوانی به نام وین مونک برای خود قطعه زمینی در امتداد بزرگراه در لکسینگتون، کارولینای شمالی خرید و یک رستوران باربیکیو ساخت که به سادگی آن را Lexington Barbecue نامید. تا به امروز، این مؤسسه در همان سرزمین ایستاده است و هنوز هم به کسانی که در جستجوی آن هستند، تسلیحات شگفت انگیزی می دهد. بین بشقاب‌های بلند گوشت خرد شده و بشقاب‌های کناری پوست خوک، کباب لکسینگتون نشان می‌دهد که همه چیز را فهمیده‌اند. در واقع، تنها چیزی که رستوران سیگار می کشد، شانه خوک است، و این کار به طور انحصاری بر روی زغال سنگ هیکری یا بلوط انجام می شود. این منو با سایر غذاهای دلخواه جنوبی مانند استیک همبرگر، میگو سرخ شده و ساندویچ ماهی تنوع بیشتری دارد. فراموش نکنید که آن را با یک جرعه Cheerwine بشویید.

 

خانم کوچولو باربیکیو - فینیکس

هرگز فکر نمی‌کنید نامی مانند Little Miss BBQ از یک سگ الهام گرفته شده باشد، اما ببینید، این یک سگ بود که به راه‌اندازی شرکت باربیکیو فونیکس، آریزونا کمک کرد. اما، چیز کمی در مورد غذایی که صاحبان اسکات و بیکه سرو می کنند وجود ندارد. این دو زن و شوهر مقادیر زیادی تکه گوشت، دنده های زاپاس و سوسیس را از طریق خانم کوچولو می ریزند - و این حتی بزرگترین دلیل برای بازدید از غرفه نیست. Little Miss BBQ به دلیل سرو بوریتوی چیلی قرمز و چیلی سبز مشهور است. مشتریان یک ظرف یک پوندی و دستی از تورتیلاهای بسته بندی شده با فویل دریافت می کنند که با چیلی سبز دودی، گوشت باربیکیو، لوبیا به سبک مزرعه و پنیر چدار پر شده است.

 

باربیکیو مت - پورتلند، اورگان

باربیکیو مت که در سال 2015 افتتاح شد، غذاهایی با طعم عالی را از یک کامیون مواد غذایی با مکان ثابت در پورتلند، اورگان سرو می کند (محل دومی نیز در شهر بیورتون وجود دارد). این کامیون دارای مجموعه‌ای فوق‌العاده از کباب‌ها است، از جمله قسمت‌های سوخته شکم خوک، تخم‌مرغ‌های آرمادیلو (پوپرهای ژالاپنیو پیچیده شده در گوشت سوسیس دودی)، و سینه بوقلمون آب‌شده آغشته به کره. بر اساس گزارش ماهنامه تگزاس، باربیکیو مت باعث ایجاد یک روند کباب در پورتلند شد که به اندازه کافی قوی بود تا در هر نقطه ای خارج از تگزاس رقابت کند. با اشتیاق برای سرو غذای بیشتر، ذهن‌های مت از گودال خود خارج شدند (نوعی). اکنون، طرفداران BBQ Matt's می‌توانند از کامیون مواد غذایی Matt's BBQ Tacos برای تورتیلاهای آردی پر شده با انواع مواد اولیه صبحانه و ناهار دیدن کنند.

 

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋