مهدی صمدی

مهدی صمدی

50 مطلق بهترین رستوران باربیکیو در ایالات متحده(قسمت آخر)

بهترین رستوران‌های باربیکیو بر روی رویاهای گوشتخواران در همه جا ساخته شده‌اند و بهترین گوشت ها را از یخچال کبابی و یا یخچال قصابی خود بیرون می آورند، و هنگامی که سوراخ‌های بینی شما بوی زیادی از آن دود تند را می‌گیرد، تصور اینکه در جای دیگری لذت آشپزی واقعی را پیدا کنید، دشوار است.

 

 

Moonlite Bar-B-Q - Owensboro، کنتاکی

زمانی که کاترین و هیو "پاپی" باسلی Moonlite Bar-B-Q را در سال 1963 از صاحبان قبلی خریداری کردند، ریسک قابل توجهی بود. واقعاً به تنهایی در حال بیرون آمدن بودند. با این حال، سخت کوشی در آنها ریشه دوانده بود. زن و شوهر باسلی تأسیسات جدید خود را به چیزی تبدیل کردند که اکنون یک سنت قدیمی کنتاکی است. Moonlite گزینه های زیادی برای بشقاب شام دارد، مانند گوشت خوک کباب، دنده گوشت خوک، و گوشت گاو خرد شده. با این حال، ساندویچ کباب گوسفند نیز محبوب است. ناهارخوری‌ها می‌توانند هزینه یک بوفه را نیز بپردازند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به اندازه‌ای که شکمشان می‌تواند بشقاب غذای خوشمزه بخورد.

 

 

دودخانه پاپی - سنت لوئیس

در Pappy's Smokehouse، یک کباب پز به سبک ممفیس در میسوری، هر مشتری با "تجربه پاپی" پذیرفته می شود. این تجربه شامل سه جنبه است: غذای تازه آماده، روش پخت کم و آهسته، و یک سس خوشمزه در کنار. منو دارای مجموعه وسیعی از ساندویچ ها، بشقاب های گوشت ترکیبی و دنده های دنده است. آنها حتی یک بشقاب ترکیبی ویژه به نام بمب «آدام» دارند که به آدام ریچمن، مجری سابق «انسان علیه غذا» افتخار می‌کند. این بشقاب عظیم شامل یک Hot Link Frito Pie و کل بشقاب ترکیبی بیگ بن (یک صفحه کامل از دنده، یک ساندویچ سینه، گوشت خوک و مرغ و چهار طرف) است.

 

Rodney Scott's Whole Hog BBQ - مکان های متعدد

پیت مستر رادنی اسکات می‌خواهد همه در رستورانی که خودش نامش را گرفته است - از جمله کارگران و مشتریان - وقتی از آنها دیدن می‌کنند احساس خانواده کنند. به گفته مدیر پیت، مهم نیست که چه کسی به باربیکیو Whole Hog رادنی اسکات می‌رسد، آنها می‌توانند روی میز بنشینند. اسکات اولین گراز خود را در 11 سالگی پخت و فوراً گیر افتاد. با مکان‌هایی در آلاباما، کارولینای جنوبی، و جورجیا، خدمه رادنی همیشه مشغول سرو کباب هستند و به هیچ‌وجه نمی‌توانند این کار را انجام دهند. منوی غذا بسیار غول‌پیکر است، از غذای مرغ گرفته تا بشقاب‌های گوشت گرفته تا گربه‌ماهی، اما بزرگ‌ترین چیز در رادنی اسکات میزان عشقی است که می‌توان نسبت به هنر کباب‌پزی احساس کرد.

 

سام جونز باربیکیو - گرینویل، کارولینای شمالی

سام جونز باربیکیو زمانی که درهای خود را در سال 2015 باز کرد، سرنوشت موفقیت‌آمیز بود. جونز در حین کار برای کلاس خود در هنر کارولینایی تسلط یافت. پدر پیت جونز، بنیانگذار مسافرخانه افسانه ای Skylight. این غرور خانوادگی به شکل امضای گوشت خوک خرد شده آهسته دودی است. سایر موارد برجسته منو شامل بال های چاشنی شده و دودی، پوست خوک، پنیر پیمنتو، گربه ماهی سرخ شده ترد، و دنده های یدکی (از میان مجموعه ای از گوشت های لذیذ دیگر) است. اگر نمی‌توانید به گرین‌ویل بروید، طعم کل جادوی گراز را در محل خواهر رستوران در رالی بچشید.

 

ZZQ - ریچموند، ویرجینیا

عشق در هر شکل و اندازه ای وجود دارد. گاهی اوقات، به شکل علاقه به کباب کردن به خود می گیرد. این همان اتفاقی بود که پیت مستر خودآموخته کریس فولتز با پیت میسترش، دختری دوستدار گوشت به نام آمکس گراف، ملاقات کرد. آنها عاشق یکدیگر شدند (و تمرین دود کردن گوشت با هم)، و به این ترتیب ZZQ را شروع کردند. علیرغم حضور در ریچموند، ویرجینیا، این زوج به کباب‌های صنایع دستی تگزاس ارادت دارند تا یک منوی شگفت‌انگیز ایجاد کنند. آنها غذاهای کلاسیک مانند شانه خوک و سینه گوشت گاو را سرو می کنند، اما ساندویچ های بی نظیری مانند Beef N Cheddar نیز دارند که دارای سویچ پیاز سفید و پنیر آبجو Shiner Bock است. عشق در هواست و طعم فوق العاده ای دارد.

 

باربیکیو آرچیبالد و وودرو - توسکالوزا، آلاباما

زمانی که جورج و بتی آرچیبالد باربیکیو آرچیبالد و وودرو را در سال 1962 افتتاح کردند، این فقط یک مغازه مامان و پاپ ساده بود که سعی می کرد غذای خوبی برای مردم محلی تهیه کند. چند دهه بعد و اکنون یکی از محبوب ترین آلاباماها است که برای سه نسل در یک خانواده بوده است (و همچنان در حال افزایش است). خانواده آرچیبالد دنده‌های کلاسیک، گوشت خوک و مرغ را به همراه بال‌های داغ مخصوص خانه، گربه‌ماهی و وایتینگ (نوع دیگری از ماهی) سرو می‌کنند. مانند باربیکیو خوب، تشکیل خانواده نیز فرآیندی کم و کند است. به نظر می رسد که عشق به غذاهای عالی با هر نسل از آرچیبالد بیشتر می شود، بنابراین امیدواریم که کباب آنها برای سال های بیشتری در اطراف باشد.

 

BBQ گودال بازوی Turnagain - لنگرگاه

ما می دانیم که احتمالاً به چه چیزی فکر می کنید: "به هیچ وجه نمی توانم در مکانی با نام "چاله بازو" غذا بخورم." با این حال، این یک زیر بغل است که بو نمی دهد. در واقع بوی خوش می دهد! Turnagain Arm Pit BBQ واقع در Anchorage، آلاسکا، توسط Pitmaster Jack Goodsell اداره می شود. او تمام تلاش خود را می کند تا لبخند را بر روی صورت هر کسی که فرصتی را در زیر بغل خود می گیرد نشان دهد. این مرد منوی خود را درست انجام می‌دهد، با سینه‌های خوش طعم، استیک‌های پنیر فیلی با گوشت کباب شده، تاکوی گوشت خوک کشیده، و ساندویچ خاص Boar Tide (یک سوم پوند گوشت خوک کشیده شده با یک تخته بیکن سنگین در بالا).

 

باربیکیو Moo's Craft - لس آنجلس

چیزی که در سال 2017 به عنوان یک مکان پاپ آپ کوچک برای باربیکیو در حیاط خلوت لس آنجلس آغاز شد، در نهایت به رستوران کامل باربیکیو Moo's Craft در لینکلن هایتس تبدیل شد که امروزه مردم آن را می شناسند و دوست دارند. Moo's یک منوی عجیب و غریب و متاثر از LA را در کنار غذاهای معمولی کباب به سبک تگزاس ارائه می دهد. برای مثال این پیشنهادات را در نظر بگیرید. لبه‌های سوخته گوشت خوک چرب و ذوب‌شده کره‌ای، پوبلانو کوزو تند با سوسیس اواکساکان و یک برگر مخصوص به نام Rampart Thicc Chili Burger وجود دارد. این ساندویچ عظیم با سینه دودی و فلفل تگزاس پر شده است، بین یک نان سیب زمینی متعادل شده و با طعم واقعی جنوبی پر شده است.

 

باربیکیو قهوه ای هودو - ریجفیلد، کانکتیکات

کودی اسپری، مالک کباب‌پز هودو براون، در تلاش برای بت کردن هودو براون، گله‌دار گاو و دزد بانک که مظهر زندگی در غرب وحشی است، این مکان را در ریجفیلد، کانکتیکات در سال 2015 افتتاح کرد. با انجام این کار، او تعدادی از بهترین یاغی‌های ممکن تگزاس را آورده است. غذاهای شمال شرقی هودوس از گوشت‌های اصلی مانند شکم خوک، سینه و مرغ دودی ترد استفاده می‌کند، اما این ساندویچ‌های آن‌ها هستند که واقعاً با ذائقه‌های شما فرار می‌کنند. برای علاقه مندان به گوشت خوک، هوگزیلا (دنده های گوشت خوک تراشیده شده، گوشت خوک کشیده و شکم خوک با سس هودو وودو و گوجه سبز سرخ شده) وجود دارد. کسانی که به دنبال طعمی تند هستند، باید بت مسترسون (مرغ گاومیش نان شده با پنیر آبی) را امتحان کنند. و همانطور که شمال شرقی این کار را انجام می دهد، حتی پوتین و کشک پنیر نیز در منو وجود دارد.

 

Whatcha' Smokin BBQ and Brew - لوتر، آیووا

وقتی از یک محل کباب پز بازدید می کنید، واقعاً دلیلی برای پرسیدن این سوال بلاغی وجود ندارد، "Whatcha Smokin"؟ زیرا پاسخ همیشه قاطعانه است: "البته گوشت!" خوب، این دقیقاً همان چیزی است که دسته‌جمعی در باربیکیو واتچا اسموکین و برو در لوتر، آیووا اتفاق می‌افتد. آنها هر روز به جز دوشنبه، غذاهای ویژه را با منوهایی شامل تاکو، برگرهای بیکن بریسک و بوریتوهای صبحانه خفه شده اجرا می کنند. همچنین می‌توانید ساندویچ خود را با هر یک از گوشت‌های دودی آن‌ها بسازید یا یکی از ساندویچ‌های معروف آن‌ها مانند استیک پنیر آیووا را که همراه با یک قصاب کامل گوشت، پیاز سرخ شده، قارچ و فلفل بسته‌بندی شده در هوگی و فلفل عرضه می‌شود، تهیه کنید. آغشته به پنیر سوئیسی آب شده

 

Dem 2 Brothers and a Grill - چارلستون، ویرجینیای غربی

همانطور که وب سایت آنها بیان می کند، اگر می خواهید به بهترین طعم کباب روی کره زمین بروید، باید "دود را دنبال کنید" Dem 2 Brother and a Grill در چارلستون، ویرجینیای غربی. Dem 2 Brothers که توسط مردی به نام آدریان «بی» رایت، که حرفه باربیکیو خود را با فروش غذا از یک غرفه کوچک کنار جاده شروع کرد، تأسیس شد، اکنون غذاهای فوق‌العاده خود را در قالب منوی ساده در یک فروشگاه آجری سرو می‌کند. گرسنه خواران سه ساندویچ آبدار (سینه مرغ، گوشت خوک کشیده یا دنده) را انتخاب می کنند، یا می توانند گوشت را با پوند سفارش دهند تا به خانه بیاورند و لذت ببرند. به عنوان یک بازیکن سابق NFL، آدریان رایت با کباب کردن خود طعم و مزه های بزرگی به ارمغان می آورد و تأثیر زیادی بر جامعه محلی خود دارد.

 

Big Bob Gibson Bar-B-Q - Decatur، آلاباما

"باب گیبسون بزرگ" فقط شبیه نام مردی است که در جلوی یک گودال تعلق دارد و به مجموعه ای دودی از گوشت های خوشمزه رسیدگی می کند. خوشبختانه، باب گیبسون که این رستوران به نام او نامگذاری شده بود، با وجود اینکه کارگر راه‌آهن بود، دوست داشت از چاله‌های باربیکیو مراقبت کند. Big Bob Gibson Bar-B-Q که در Decatur، آلاباما واقع شده است، منوی بزرگی ندارد، اما همه اقلام فوق‌العاده خوشمزه هستند. سینه گوشت گاو آبدار است، اما گوشت خوک کشیده شده برنده واقعی است (پنج بار پیروز بزرگ در مسابقات جهانی BBQ Cook-Off در ماه می در ممفیس). باب گیبسون همچنین به خاطر ایجاد سس کباب سفید منحصر به فرد پر از طعم‌های تند و فلفلی معروف است.

 

کباب پز تگزاس برادران خون - بلر، تگزاس

پیوند بین سه بنیانگذار Blood Bros. Texas Barbecue محکم است که این مفصل را بسیار خاص می کند. طبق نمایه‌ای در مجله اسمیتسونیان، سه مردی که مغازه را اداره می‌کردند، قبل از اینکه بعداً در زندگی به راه‌های جداگانه بروند، در دوران کودکی با هم دوست بودند. Destiny نقشه های دیگری داشت و به زودی تری ونگ، رابین وانگ و کوی هوانگ دوباره گرد هم آمدند. این سه رستوران باربیکیو معروف خود را در بلیر، تگزاس راه اندازی کردند. مشتریان می‌توانند کباب سنتی تگزاس مرکزی را با پوند سفارش دهند، اما چیزهای بیشتری در اینجا می‌توان دید. طعم‌های چینی، ویتنامی و آمریکایی در دنده‌های تند و شیرین معطر، ذرت خامه‌ای جالاپینو، برنج سرخ‌شده و بوقلمون دودی با بان می‌شوند.

 

باربیکیو بلو - دالاس

اگر احساس آبی دارید، یک راه عالی برای برعکس کردن این اخم یک غذای خوشمزه است. این دقیقاً همان کاری است که Blu's Barbecue، یک مکان خوش طعم در دالاس، تگزاس با هر کسی که نیاز به ارضای اشتها (یا لبخند) دارد، انجام می دهد. هنگامی که معده شما طعم گوشت دودی مانند گوشت گاو آنگوس و دنده گوشت خوک را بچشد، ستایش می کند. یا، شکم خود را با تاکو درمان کنید! بلوز تورتیلاهای مربا شده پر از انتهای سوخته، چیزبرگر یا سوسیس می فروشد. اگر این ساندویچی است که هوس می‌کنید، آن‌ها همچنین گزینه‌هایی مانند چنگال خوک، ساندویچ گوشت خوک کشیده، سوسیس، و ماک و پنیر را در اختیار شما قرار می‌دهند. یک سیب زمینی پخته پر شده اضافه کنید و متوجه خواهید شد که دلیلی برای پایین آمدن وجود ندارد.

 

شید باربیکیو و مشترک بلوز - اوشن اسپرینگز، می سی سی پی

Shed BBQ and Blues Joint یکی از آن مکان‌هایی است که وجود آن تقریباً خیلی باحال است. این کار توسط شخصی به نام برد اوریسون آغاز شد. اوریسون دوست دارد که از هر جایی که می‌تواند، تکه‌های آشغال منحصر به فرد را جمع کند. در یک زمان، او چیزهای زیادی داشت که تصمیم گرفت از همه آنها برای ساختن یک مفصل کباب پز با ظاهری فوق العاده بد بو استفاده کند، و با کمک برادر مهندس صداش، یک کلبه باربیکیو و بلوز (آلمان؟) ایجاد کرد که قاتل را از بین می برد. آهنگ ها و غذاهای شگفت انگیز غذاخوری هایی که از این نقطه اوشن اسپرینگز، می سی سی پی بازدید می کنند، با انتخاب های استاندارد گودال (گوشت خوک، گاو، دنده)، با لمس های منحصر به فرد مانند پرندگان کامل پذیرایی می شوند.

 

لیس نمک - دریفت وود، تگزاس

ریشه های تاریخی The Salt Lick عمیق است. ایده اولیه رستوران به اواسط دهه 1800 و زوجی به نام بتی و جیمز هاوارد برمی گردد. صاحب فعلی و نوه این زوج، اسکات رابرتز، هنوز از همان روش پخت و پز مانند اجدادش استفاده می کند. در نتیجه، The Salt Lick به شکل فعلی اش از سال 1967 به صورت هفتگی غذاهای اصیل و برجسته را برای مشتریان گرسنه تگزاس سرو می کند. مشتریان ازدحام می کنند تا از یک ساندویچ سه گانه با سینه، سوسیس و دنده یا یک بشقاب ترکیبی فوق العاده با دنده های گاومیش کوهان دار لذت ببرند. ، گوشت خوک کشیده و نیمی از پرنده. آنها همچنین برنامه های ویژه یکشنبه را اجرا می کنند که شامل دنده اصلی، دنده پشتی بچه و مرغ هابانرو است.

 

بازار اسمیتی - لاکهارت، تگزاس

حفظ یک تجارت در خانواده برای چندین دهه به معنای ریختن عشق زیادی در آن است، این دقیقاً همان کاری است که قبیله اشمیت در Smitty's Market انجام می دهد. این مکان خانوادگی شگفت‌انگیز دارای یک گودال بزرگ برای کباب کردن است که از سال 1924 در لاکهارت، تگزاس، به آرامی از آن برای تهیه گوشت خوشمزه استفاده می‌شود. ادگار «اسمیتی» اشمیت این بازار را تأسیس کرد تا به مهمانان مشتاق گوشتی که در دهان آب می‌شود عرضه کند. گوشت خوک با لبه های ترد، سینه بوقلمون دودی خوش طعم، یا سوسیس تند جالاپینو این خانواده ای است که غذاهای خوب می داند و دوست دارد دانش خود را گسترش دهد. اگر حوصله غذا خوردن ندارید، کمی گوشت سرد از بازار اسمیتی ببرید تا خودتان کباب کنید.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋