مهدی صمدی

مهدی صمدی

7 ویژگی برتر یک کافی شاپ عالی

قهوه عالی تنها یکی از جنبه های مهم یک کافی شاپ با کیفیت است. رفتن به کافه مورد علاقه شما باید تجربه منحصر به فرد خود باشد. باریستاها با خوشحالی دانش و توصیه های خود را به اشتراک می گذارند. محیط و فضای ایجاد شده توسط نور، موسیقی و طراحی. دسرهای تنومند به زیبایی پشت پیشخوان نمایش داده می شوند. هنر محلی بر هر دیوار آویزان است. این تعادل عالی بین دوستانه، کیفیت، و تعامل است که باعث می‌شود شما برگردید!

 

7 ویژگی که باید در کافی شاپ به دنبال آنها باشید

1) خدمات مشتری

مراقب باشید که چگونه یک کسب و کار به درخواست ها یا شکایات مشتریان رسیدگی می کند. این می تواند نشانگر خوبی از نحوه اداره کسب و کار و اولویت های آن باشد. کسب و کارهایی که در برابر تغییر مقاوم هستند، نسبت به مشتریان بی ادب هستند، یا تمایلی به ارائه تسهیلات ندارند، پرچم قرمز هستند. در عوض، به دنبال کافی‌شاپ‌هایی باشید که پیشنهادات را می‌خواهند، برای رسیدن به توافق با مشتری همکاری می‌کنند و در همه شرایط مؤدب و مفید هستند.

 

2) پاکیزگی

هر مکانی که در آن غذا می خورید و می نوشید باید همیشه تمیز باشد. به کافی شاپ هایی بچسبید که به طور مداوم محیطی تمیز و دلپذیر را برای شما فراهم می کنند تا از محصولاتشان لذت ببرید یعنی از یخچال ویترینی تا محیط و آشپزخانه باید در علی ترین نوع بهداشت خود باشد.

 

3) جو

اگر صحبت از "محیط پذیرایی" شد، یک کافی شاپ عالی همیشه جو و محیطی عالی دارد. این ممکن است بسته به هدف شرکت، فروشگاه به فروشگاه متفاوت به نظر برسد. فضای کافی شاپ اکثریت تجربه را برای مصرف کننده ایجاد می کند. صندلی راحت، موسیقی خنک، بوی قهوه تازه برشته شده...

 

4) محصولات با کیفیت

یک کافی شاپ فقط به اندازه قهوه خوب است. یک کافی شاپ عالی همیشه انواع قهوه با کیفیت و مواد غذایی را برای انتخاب دارد. به دنبال انواع مختلف لوبیا، روش های متنوع تهیه و محصولات محلی باشید.

 

5) دسترسی و راحتی

داشتن کافی شاپ مورد علاقه خود در خیابان رویایی است که به حقیقت پیوسته است. مکان برای بسیاری از کسانی که به طور منظم قهوه می نوشند مهم است. آیا در راه کار است؟ آیا رسیدن به آن سخت است؟ آیا می توانید در آنجا رانندگی کنید، پیاده روی کنید، دوچرخه سواری کنید یا با اتوبوس بروید؟ آیا گزینه های در دسترس برای کسانی که به آن نیاز دارند دارد؟

 

راحتی همچنین شامل رانندگی از طریق پنجره ها و امکاناتی مانند صندلی راحت و Wi-Fi رایگان است.

 

6) جامعه

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که کافی‌شاپ‌های شگفت‌انگیز را از بقیه متمایز می‌کند این است که چگونه جامعه و فرهنگ خود را درگیر می‌کنند. بهترین کافی شاپ ها برای رویدادهای محلی تبلیغ می کنند، هنرمندان و مشاغل محلی را تبلیغ می کنند و فعالانه خود را در فعالیت های اطراف جامعه خود درگیر می کنند.

 

7) کارکنانی که عاشق کار خود هستند

چه اهمیتی دارد که کارمندان راضی باشند یا نه؟ در واقع، تا حدی مهم است! کارمندان خوشحال به طور کلی کارگران بهتری هستند. داشتن باریستاهایی که عاشق شغل خود هستند به معنای محصولات با کیفیت بهتر، محیط تمیزتر، تعامل مثبت با مشتری و... می توانند باعث جذب بیشتر مشتری شوند.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋