مهدی صمدی

مهدی صمدی

یک آمریکایی چگونه در خرید های خود صرفه جویی میکند!

خرید مواد غذایی می تواند گران باشد، به خصوص اگر اشتهای زیادی برای تغذیه دارید و بعد از دیدن خوراکی ها در یخچال پرده هوا نمی توانید جلوی خود را بگیرید. در اینجا یازده نکته وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی در هزینه در خرید بعدی خود دنبال کنید.

 

بر اساس آخرین داده‌های مخارج موجود از سوی شرکت اطلاعات مکانی Esri، آمریکایی‌ها به طور متوسط سالانه 5174 دلار یا تقریباً 431 دلار در ماه برای خرید مواد غذایی هزینه می‌کنند.

 

و به دلیل تورم بی سابقه، این هزینه فقط در حال افزایش است. از زمان شروع همه‌گیری در سال 2020، هزینه مواد غذایی مانند گوشت و تخم‌مرغ به بیشترین سرعت در دهه‌های اخیر افزایش یافته است.

 

البته، مبلغی که برای خرید مواد غذایی خرج می‌کنید به محل خرید، خرید و تعداد افراد خانواده بستگی دارد. اما صرف نظر از اینکه چقدر هزینه می کنید، اقدامات ساده ای وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی در پول انجام دهید - خواه استفاده از روش پرداخت مناسب باشد یا کوپن های کوتاه. پس انداز می تواند هر سفر را اضافه کند و به جبران هزینه های افزایش یافته مواد غذایی کمک کند.

 

در اینجا 11 نکته وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی در هزینه در خرید بعدی خود دنبال کنید.

 

چگونه در خرید مواد غذایی صرفه جویی کنیم

با کارت پاداش خواربار فروشی پرداخت کنید

برای برنامه وفاداری ثبت نام کنید

کوپن های کلیپ

به یک باشگاه عمده فروشی بپیوندید

با یک لیست وارد شوید و به آن پایبند باشید

اقلام در فروش بخرید

از اقلام از پیش بسته بندی شده یا فرآوری شده خودداری کنید

قیمت ها را بین فروشگاه ها مقایسه کنید

برندهای عمومی بخرید

کیف خود را بیاورید

از یک برنامه تخفیف استفاده کنید

1. با کارت پاداش خواربار فروشی پرداخت کنید

استفاده از روش پرداخت مناسب هنگام تسویه‌حساب می‌تواند به شما کمک کند تا پاداش‌هایی کسب کنید که می‌توان از آنها برای جبران صورت حساب خود استفاده کرد. در حالی که یک کارت عمومی بازپرداخت نقد مانند Citi® Double Cash Card می‌تواند 2% وجه نقد (1% در تمام خریدها و 1% اضافی پس از پرداخت صورتحساب کارت اعتباری خود) برای شما به ارمغان بیاورد، کارت‌های پاداش خواربار خاصی وجود دارند که می‌توانند درآمد داشته باشند. شما تا 6٪ برگشت.

 

در اینجا برترین انتخاب‌های CNBC Select برای کارت‌هایی که جوایز سوپرمارکت ارائه می‌کنند، آمده است:

 

برنده: Blue Cash Preferred® Card از American Express (6% وجه نقد به صورت اعتبار صورت حساب در سوپرمارکت های ایالات متحده تا سقف 6000 دلار در سال خرید، سپس 1%) شرایط اعمال می شود.

نفر دوم: کارت طلایی American Express® (امتیازهای جوایز عضویت 4 برابر در سوپرمارکت‌های ایالات متحده تا سقف 25000 دلار در هر سال در خرید، سپس 1X) شرایط اعمال می‌شود.

بهترین برای خرید خواربار فروشی آنلاین: کارت امضای ویزا پاداش های اولیه آمازون (5% بازپرداخت نقد در Amazon.com و Whole Foods Market)

بهترین برای پمپ بنزین ها و مواد غذایی: PenFed Platinum Rewards Visa Signature® Card (3X امتیاز در خرید سوپرمارکت)

بهترین ها بدون هزینه سالانه: Blue Cash Everyday® Card از American Express (3% بازپرداخت نقدی به صورت اعتبار صورت حساب در سوپرمارکت های ایالات متحده تا سقف 6000 دلار در سال خرید، سپس 1%) (به نرخ ها و هزینه ها مراجعه کنید) شرایط اعمال می شود.

از دست ندهید: من ماهیانه 325 دلار برای خرید مواد غذایی خرج می کنم - به همین دلیل است که Amex Blue Cash Preferred کارت مورد علاقه من برای خرید مواد غذایی است.

 

2. برای برنامه وفاداری ثبت نام کنید

اکثر فروشگاه‌های مواد غذایی برنامه‌های وفاداری را ارائه می‌دهند که پیوستن به آنها رایگان است. با ثبت‌نام، می‌توانید از تخفیف‌های مختص اعضا بهره‌مند شوید که به‌طور خودکار در هنگام تسویه‌حساب کسر می‌شود - بدون نیاز به کوپن.

 

3. کوپن های کلیپ

پس از ثبت نام در برنامه وفاداری فروشگاه مواد غذایی مورد علاقه خود، پس انداز خود را با برش کوپن برای تخفیف های بیشتر، به حداکثر برسانید. به دنبال بخشنامه هفتگی در نامه باشید و صفحات را برای معاملاتی که برای شما مهم هستند بررسی کنید. هر کوپن را قطع کنید و برای خرید بعدی خود ذخیره کنید.

 

اکنون گزینه های دیجیتالی نیز وجود دارد که استفاده از آنها به همین سادگی است. برنامه تلفن همراه فروشگاه مواد غذایی مورد علاقه خود را دانلود کنید، تخفیف های موجود را مرور کنید و برای بارگیری کوپن ها در کارت وفاداری دیجیتال خود کلیک کنید. سپس هنگام تسویه حساب در فروشگاه، تخفیف ها به طور خودکار اعمال می شود.

 

4. به یک باشگاه عمده فروشی بپیوندید

باشگاه های عمده فروشی مانند Costco می توانند به شما کمک کنند تا برای خرید عمده پس انداز کنید. اگر خانواده پرجمعیتی دارید، پیوستن به یک باشگاه عمده فروشی می تواند ایده خوبی باشد. اما به یاد داشته باشید که خرید عمده برای همه مناسب نیست، زیرا باید پول بیشتری را از قبل خرج کنید، حتی اگر در کل پس انداز کنید. این ممکن است بسته به جریان نقدی شما گزینه ای نباشد.

 

همچنین توجه داشته باشید که باشگاه ها با حق عضویت ارائه می شوند. در حال حاضر، هزینه عضویت Costco از 60 دلار برای Gold Star شروع می شود و تا 120 دلار برای Gold Star Executive دو برابر می شود. اگر مرتباً اقلام را ذخیره می کنید، هزینه می تواند ارزشمند باشد. بعلاوه، می توانید با استفاده از کارت Costco Anywhere Visa® توسط Citi (که هزینه سالانه ندارد، اما به عضویت فعال Costco نیاز دارد) پس انداز را بهینه کنید. (بررسی ما درباره کارت ویزا Costco Anywhere را بخوانید.)

 

از دست ندهید: کارت اعتباری Sam's Club با جوایز افزایش یافته برای اعضای پلاس دوباره راه اندازی می شود.

 

5. با یک لیست وارد شوید و به آن پایبند باشید

اگر بدون فهرست به سوپرمارکت می روید، به راحتی می توانید چیزهایی را که مورد نیاز نیستند بردارید. و حتی اگر فهرستی داشته باشید، اگر بچه‌هایتان را بیاورید و/یا با شکم خالی خرید کنید، پیروی از آن دشوار است. دفعه بعد که به خواربارفروشی می‌روید، مطمئن شوید که فهرستی در اختیار دارید و به آن پایبند باشید تا به نتیجه نرسید.

صورتحساب خود را ورق بزنید همچنین ممکن است بخواهید اول غذا بخورید یا بچه‌ها را در خانه رها کنید تا از وسایلی که در آن لحظه به سر می‌برند اجتناب کنید.

 

6. اقلام فروش را بخرید

سوپرمارکت‌ها همیشه تبلیغات مختلفی را اجرا می‌کنند که می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در همه چیز، از کالاهای اصلی، مانند شیر و تخم‌مرغ گرفته تا شیرینی‌ها، مانند بستنی و کوکی‌ها کمک کند. در صورت امکان، خرید اقلام در حال فروش را در نظر بگیرید، به خصوص اگر هزینه آن معمولاً بالا باشد. اقلام فروش اغلب در مکان های برجسته در سراسر فروشگاه نمایش داده می شوند، مانند ورودی و انتهای راهروها.

 

7. از وسایل از پیش بسته بندی شده خودداری کنید

در حالی که خرید سبزیجات از قبل خرد شده یا پنیر از قبل خرد شده می تواند در زمان پخت و پز صرفه جویی کند، فروشگاه ها اغلب برای راحتی بیشتر هزینه بیشتری می گیرند. برای صرفه جویی در هزینه، اقلام کامل، مانند سبزیجات تازه یا منجمد و پنیر بلوکی را انتخاب کنید.

 

8. قیمت ها را بین فروشگاه ها مقایسه کنید

اگر در نزدیکی خواربارفروشی‌های مختلف زندگی می‌کنید، خرید با چند قیمت و مقایسه قیمت‌ها را در نظر بگیرید. می توانید بیاموزید که کدام فروشگاه اقلام مورد نیاز شما را با قیمت کمتری دارد و همچنین به فروش آنها نگاه کنید. اگر خیلی دردسرساز نیست، ممکن است بخواهید برای بهینه سازی پس انداز، از دو فروشگاه خواربار فروشی خرید کنید.

 

اگر در حال حاضر از یک فروشگاه مواد غذایی گران قیمت خرید می کنید، به فروشگاهی بروید که به قیمت مواد غذایی مقرون به صرفه تر مانند Walmart، Aldi یا Trader Joe معروف است.

 

9. مارک های عمومی بخرید

سوپرمارکت ها اقلام گران قیمت و نام تجاری را در سطح چشم قرار می دهند، که می تواند شما را وسوسه کند که پول بیشتری را برای اقلام گران قیمت خرج کنید. اما اگر به بالا یا پایین قفسه‌ها نگاه کنید، اغلب مارک‌های عمومی مانند برند خود فروشگاه را می‌بینید که ارزان‌تر هستند و اغلب طعم خوبی دارند. دفعه بعد که به خرید می روید، برای صرفه جویی در هزینه، یک برند عمومی را انتخاب کنید.

 

10. کیف خود را بیاورید

اگر کیسه‌های خرید قابل استفاده مجدد را به فروشگاه بیاورید، اغلب می‌توانید در کل سفارش خود تخفیف دریافت کنید. فروشگاه‌هایی مانند Whole Foods Market می‌توانند به ازای هر کیسه‌ای که می‌آورید ۱۰ سنت تخفیف به شما بدهند.

 

11. از برنامه تخفیف استفاده کنید

تعداد انگشت شماری از اپلیکیشن های تخفیف مانند Ibotta و Rakuten وجود دارند که برای خرید مواد غذایی به شما پول نقد می دهند. برای صرفه جویی بیشتر از مزایای وفاداری و جوایز کارت اعتباری، می توانید به صورت رایگان با یکی از این خدمات ثبت نام کنید. بسته به برنامه، ممکن است لازم باشد برای دریافت تخفیف، کارت وفاداری را پیوند دهید یا رسید ارسال کنید.

 

بیاموزید که چگونه پیشنهاد بازپرداخت 100٪ ایبوتا می تواند یک شام رایگان برای روز شکرگزاری با غذای واجد شرایط در Walmart برای شما به ارمغان بیاورد.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋