مهدی صمدی

مهدی صمدی

مزایای برتر خرید محلی در مقابل. خرید از بازارهای زنجیره ای بزرگ

اکثر مردم می‌دانند که خرید از فروشگاه‌های محلی و زنجیره‌های کوچک تقریباً همیشه بهتر از فروشگاه‌های بزرگ‌تر و بزرگ‌تر است از خدمات شخصی‌تر گرفته تا انتخاب محصولات با کیفیت بالاتر از یخچال پرده هوا، مصرف‌کننده اغلب در پایان بسیار خوشحال‌تر از آنجا می‌رود. همچنین به حمایت از اقتصاد محلی کمک می کند، که اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

خدمات شخصی شده: مزیت شماره یک خرید با فروشگاه مادر و پاپ این است که شما یکی از بسیاری از افراد بی چهره نیستید. هنگامی که در یک فروشگاه مواد غذایی محلی به یک مشتری معمولی تبدیل می‌شوید، به احتمال زیاد کارمندانی خواهید داشت که برای به دست آوردن آنچه شما نیاز دارید، تلاش بیشتری می‌کنند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ می‌توانند ارزان‌تر باشند، اما با سیاست‌های شرکتی محدود شده‌اند.

محصولات بهتر: وقتی محصولی را از بازارهای زنجیره‌ای بزرگتر خریداری می‌کنید، میوه‌ها و سبزیجات هفته‌ها قبل به صورت عمده برداشت می‌شوند و از مراکز توزیع دور ارسال می‌شوند. بازارهای محلی اغلب با مزارع محلی ارتباط دارند و مدت زمان لازم برای رساندن غذای شما به بازار را کاهش می دهند. این به نوبه خود به این معنی است که گیاهان در اوج خود به جای چند هفته زودتر چیده می شوند. محصول هر چه مدت طولانی تری نخورده بماند محتوای مواد مغذی خود را از دست می دهد، بنابراین در این مورد واقعاً بهتر است خریدهای کوچک داشته باشید.

حمایت از اقتصاد محلی: از فروشندگان محلی گرفته تا ایجاد شغل، خرید با فروشگاه های مواد غذایی کوچک محلی در اسکندریه، IN پول بیشتری را به اقتصاد محلی بازگرداند. فروشگاه های زنجیره ای تمایل دارند حدود 13.6 درصد از درآمد خود را به خزانه محلی بازگردانند، در حالی که بازارهای محلی 52 درصد از جمله کمک های خیریه، مشاغل و هزینه های محلی با کشاورزان، قصاب ها و سایر فروشندگان را به جامعه بازگردانند. واضح است که خرید محلی تأثیر بسیار بیشتری بر شهری که در آن زندگی می کنید نسبت به خرید با یک بازار زنجیره ای بزرگ دارد.

کمک به ایجاد مشاغل بهتر: در نهایت، مغازه های محلی به طور کلی مشاغل بهتری ایجاد می کنند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ ممکن است بتوانند افراد بیشتری را استخدام کنند، اما اغلب برای دستمزدهای بسیار پایین‌تر و مزایای اندک، اگر هیچ، کارگران محلی را جابجا می‌کنند. هر چه شهر بزرگتر باشد، احتمال اینکه یک فروشگاه زنجیره ای به کارکنان خود دستمزد قابل زندگی پرداخت کند کمتر است. از سوی دیگر، فروشگاه‌های محلی شخصاً روی داشتن کارگران قابل اعتماد سرمایه‌گذاری می‌کنند، بنابراین به احتمال زیاد به کارگران خود دستمزد خوبی می‌دهند و بسته‌ای استخدامی متناسب با هزینه زندگی در منطقه خود به آنها پیشنهاد می‌کنند. به هر حال، اگر نتوانید برای آنها کار کنید و توانایی مالی زندگی در آن منطقه را داشته باشید، احتمال کمتری وجود دارد که بتوانند کارگران خود را حفظ کنند.

به طور کلی، خرید خواربار فروشی محلی تأثیر بسیار بیشتری بر جامعه در ایران، فراتر از رضایت شخصی شما و کیفیت انتخاب دارد. وقتی تلاش می کنید پول خود را به صورت محلی خرج کنید، سطح زندگی بهتر و غرور شهر را تقویت می کنید.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋