مهدی صمدی

مهدی صمدی

مزایای ویترین کیک برای کافه شما

مزایای یخچال ویترینی

یخچال کیک یک وسیله ضروری برای نانوایی ها، کافه ها یا هر فروشگاه دیگری است که می خواهد کیک را برای مشتریان خود به نمایش بگذارد. محدوده دمایی یخچال های کیک نمایشگر بسیار متفاوت از یخچال های معمولی است زیرا کیک ها باید در درجه حرارت و رطوبت خاصی نگهداری شوند تا تازه و خوش طعم بمانند. خرید یخچال نمایش کیک مزایای مختلفی دارد. واقعا می تواند نقش مهمی در افزایش فروش کسب و کار شما داشته باشد.

برای حفظ بافت و طعم کیک مهم است که بدانید کیک باید در یخچال نگهداری شود یا خیر. همه کیک ها را نباید در یخچال نگهداری کرد. درجه حرارت و رطوبت دو چیز مهم هستند و اگر به درستی تنظیم نشوند می توانند تأثیر بسیار منفی روی کیک بگذارند.

یخچال های کیک از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند زیرا برای استفاده تجاری ساخته شده اند. فولاد ضد زنگ مواد بسیار قوی و سختی است که آن را برای استفاده تجاری عالی می کند. بادوام است و به راحتی تمیز می شود. آنها همچنین در مغازه زیبا به نظر می رسند.

 

قسمت جلویی این وسایل از شیشه تشکیل شده است. این لیوان به مشتریان اجازه می دهد تا تمام انواع کیک های نمایش داده شده را مشاهده کنند. جلوی شیشه ای نه تنها کیک ها را ایمن نگه می دارد، بلکه به بهترین شکل ارائه می شود. قسمت جلویی این وسایل نمایشگر می تواند شیشه ای تخت یا شیشه ای خمیده باشد. این یخچال های کیک با درب های شیشه ای نیز گاهی اوقات به دو لایه مجهز می شوند که نه تنها زیبایی بصری کیک ها را افزایش می دهد بلکه باعث می شود یخچال ها از نظر انرژی بسیار کارآمدتر شوند.

اگر فضای کمی در دسترس دارید یا کسب و کار کوچکی دارید، می توانید یخچال های نمایش کیک را انتخاب کنید. این یخچال ها دارای ردپای کوچک هستند. آنها قفسه های متعددی دارند که عمودی هستند. گاهی اوقات این قفسه های عمودی نیز قابل چرخش هستند. چرخش 360 درجه قفسه ها جلوه ای عالی برای مشتریان ایجاد می کند.

برای کسانی که خواهان ظرفیت دلپذیر هستند، یخچال های افقی نمایش کیک وجود دارد. آنها در مقایسه با یخچال های ایستاده ظرفیت بسیار بیشتری دارند. آنها می توانند دو یا بیشتر از دو قفسه داشته باشند. آنها دارای جلوهای شیشه ای هستند که تصویری بسیار واضح را به مشتریان ارائه می دهند. هر دو یخچال نمایش کیک عمودی و عمودی مزایای خاص خود را دارند.

 

آنها بهترین یخچال ها برای نمایش مجموعه کیک ها هستند زیرا همه ویژگی های منحصر به فرد و عالی دارند. دارای چراغ های LED داخلی هستند که زیبایی محصولات نمایش داده شده را افزایش می دهد. نورپردازی همیشه راهی عالی برای جلب توجه مشتریان است. مشتریان همیشه به سمت مناطق و محصولات با نور مناسب جذب می شوند. آنها هزینه زیادی ندارند و همچنین چراغ های LED بسیار کارآمد هستند. آنها انرژی بسیار کمی مصرف می کنند و از هر نوع چراغ دیگری دوام بیشتری دارند. دمای کار یخچال های کیک عمدتاً بین 5 تا 8 درجه سانتیگراد نگه داشته می شود. آنها دارای درهای کشویی هستند که استفاده از آنها آسان است و همچنین از نظر انرژی نیز بهینه است. آنها اغلب کاستور نیز دارند.

یخچال های نمایش کیک بسیار مفید هستند و کیک ها را فقط با کمک ویترین کیک CT Concepts می توان به خوبی نگهداری کرد و نمایش داد.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋