مهدی صمدی

مهدی صمدی

6 دلیل برای خرید از فروشگاه های مواد غذایی محلی

ما فهرستی از شش مورد از بهترین دلایلی را برای خرید و خوردن غذاهای سالم محلی تهیه کرده ایم.

 

وقتی در کشوری پر از محصول کشاورزی زندگی می‌کنید، ایده خوبی است که از میوه‌های تازه، فصلی، سبزیجات و سایر غذاهای سالمی که در اینجا در خانه رشد و تولید می‌شوند، استفاده کنید. مزایا می تواند از حمایت از کشاورزان و کشاورزان محلی تا تجربه محصولات تازه شگفت انگیز باشد. برای کمک به روشن کردن تمام مزایای شگفت انگیزی که با خرید و خوردن محلی به همراه دارد، ما فهرستی از رایج ترین دلایلی که چرا این روش برای اتخاذ یک روش خوب است، گردآوری کرده ایم. حتماً قرار نیست به فروشگاه های بزرگ بروید و از یخچال پرده هوا مارک های مختلف را انتخاب کنید!

 

 

 

1. طعم محصول تازه  را تجربه کنید.

هنگامی که محصولات محلی را از یک خواربارفروش محلی خریداری می کنید، این فرصت به شما داده می شود تا محصولات مزرعه محلی را که تا حد ممکن تازه و خوشمزه هستند، بچشید. این به این دلیل است که کالاها برای رسیدن به قفسه خواربار نیازی به مسافت زیادی ندارند و در بیشتر موارد، محصول نمایش داده شده به احتمال زیاد فقط چند روز قبل از آن انتخاب شده است.

 

 

 

2. خرید و خوردن فصلی را بیاموزید.

وقتی از یک خواربار فروشی محلی خرید می کنید که محصولات تازه ارائه می دهد، معمولاً غذاهایی که در فصل هستند به نمایش گذاشته می شوند. تهیه دستور العمل های فصلی را با استفاده از میوه ها و سبزیجاتی که بیشتر عمر خود را در کامیون سپری نکرده اند یا منتظر ارسال در انبار هستند، تمرین کنید. از محصولات فصلی برای ارتباط مجدد با طبیعت و دوچرخه سواری فصول استفاده کنید.

 

 

 

3. از کشاورزان محلی حمایت کنید و اقتصاد محلی را قوی نگه دارید.

هنگام خرید کالاهای محلی، اطمینان حاصل می کنید که پولی که در اوکاناگان خرج می کنید در اوکاناگان باقی می ماند. این نه تنها به ایجاد مشاغل محلی کمک می کند، بلکه تضمین می کند که همچنان به برخی از تازه ترین کالاهای کشور دسترسی داشته باشیم.

 

 

 

4. نقش خود را در حفاظت از محیط زیست انجام دهید.

با انتخاب خرید مواد غذایی سالم تولید شده و تولید شده محلی، از نیاز به ورود مواد غذایی از کشورهای دیگر جلوگیری خواهید کرد. این امر باعث کاهش آلودگی هوا، تغییرات آب و هوایی و باران اسیدی ناشی از انتشار کربن از کامیون ها و سایر کشتی های حمل و نقل می شود.

 

 

 

5. تجربه خرید مواد غذایی خود را دوباره تعریف کنید.

تجربه خرید خود را در یک بازار مستقل مواد غذایی که دارای کالاهای تازه مزرعه است با سفر به یک فروشگاه مواد غذایی بزرگ مقایسه کنید. به جای خرید در انبارهای بزرگ با نورهای فلورسنت و جمعیت زیاد، به جای آن در خواربار فروشی های محلی کوچکتر قدم بزنید. از فضای آرام، نمایشگرهای زیبا و نبود ترکیب طولانی استفاده کنید.

 

 

 

6. با دانستن اینکه غذای شما از کجا می آید، راحت باشید.

اغلب، سطل های تولید خواربارفروشی ها مملو از میوه ها و سبزیجاتی است که از سراسر جهان می آیند. آنها احتمالاً برای کاهش زمان رسیدن آنها گاز گرفته شده و با آفت کش ها پوشانده شده اند. وقتی محلی می‌خرید، می‌دانید که غذای شما در شعاع کوچکی از فروشگاه رشد کرده است، برای افزایش ماندگاری آن درمان نشده است و از نظر اخلاقی رشد کرده است.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋