مهدی صمدی

مهدی صمدی

فواید استفاده از فروشگاه های بزرگ!

فروشگاه های بزرگ فواید بسیاری برای مصرف کننده دارند.

از راحت تر بودن خرید گرفته تا وجود محصولات متنوع و تخفیف های گوناگون!

مثلا برای خرید محصولات لبنی روبه روی شما در یخچال پرده هوا انواع و اقسام مختلف برنده ها وجود دارد.

در این مقاله قصد داریم تا به برسی علل خوب بودن خرید از فروشگاه های بزرگ با شما عزیزان گفتگو کنیم پس لطفاً با ما تا پایان همراه باشید.

 

راه های اضافی برای ذخیره

خرید از یک فروشگاه بزرگ مزایای خود را دارد، مانند فروش گاه به گاه، انتخاب با کیفیت بالا و تحت تاثیر قرار دادن سیاست های بازگشت و مبادله وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می کنید، می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که از اقلام راضی خواهید بود و ارزش پول خود را به دست می آورید. این را نمی توان در مورد اقلام اوت لت و فروشگاه دلار گفت.

 

خوشبختانه، چندین راه دیگر برای صرفه جویی در فروشگاه بزرگ مورد علاقه شما وجود دارد، صرف نظر از اینکه چه چیزی ممکن است بخرید.

 

1. از پشت فروشگاه شروع کنید

هنگامی که یک فروشگاه بزرگ از شما می خواهد کالای خاصی را خریداری کنید، مطمئن می شود که در دید شما قرار دارد. این بدان معناست که اقلامی که در جلوی فروشگاه، جلوی قفسه، و در خط چشم مستقیم شما قرار دارند، احتمالاً گران‌ترین گزینه‌ها یا اقلامی هستند که فروشگاه به دلایلی سعی در فشار دادن آنها دارد. حتماً به قفسه بالا و پایین، به سمت پشت فروشگاه و در پشت قفسه های لباس نگاه کنید تا جواهرات پنهان (و فروش) را پیدا کنید.

 

2. از کوپن ها استفاده کنید

فروشگاه های بزرگ همیشه کوپن ارائه می دهند. به صورت آنلاین جستجو کنید یا از سایت‌هایی استفاده کنید تا کوپن‌های قابل چاپی را پیدا کنید که می‌توانند حتی بیشتر در موارد معمولی و فروش صرفه‌جویی کنند.

 

3. به برنامه های پاداش بپیوندید

می توانید با ثبت نام در برنامه وفاداری فروشگاه، از پس انداز و تخفیف های اضافی برخوردار شوید، جایی که می توانید هر بار که خرید می کنید، جوایزی کسب کنید.

 

4. کارت اعتباری فروشگاه را دریافت کنید

ممکن است بخواهید به دنبال ثبت نام برای کارت اعتباری فروشگاه باشید، که می تواند پس انداز و مزایای بیشتری مانند تامین مالی بدون بهره، تخفیف در خرید، کوپن های ویژه، دسترسی به فروش انحصاری، امتیازهای پاداش در هر خرید، و حتی اقلام رایگان در طول سال. با این حال، برای اینکه این کار در درازمدت برای شما مفید باشد، بسیار مهم است که هر بار که از کارت استفاده می‌کنید، موجودی آن را پرداخت کنید. (همچنین نگاه کنید به: ذخیره کارت های اعتباری که مزاحم نیستند)

 

5. بدانید چه زمانی چیزها را بخرید

حتماً تقویم خرید را بررسی کنید تا بدانید چه زمانی و چگونه تقریباً هر چیزی را بخرید تا در طول سال پول بیشتری ذخیره کنید.

در واقع گاهی که این فروشگاه ها شروع به حراج می گذارند زمان بسیار مناسبی برای خرید محسوب میشود.

 

6. با خیال راحت چیزها را برگردانید

اگر چیزی را دوست ندارید، آن را برگردانید. اجازه ندهید در کمدتان پژمرده شود یا اجازه ندهید فضای خانه یا گاراژ شما را اشغال کند. اگر پشیمانی خریدار شروع شود، فروشگاه های بزرگ سیاست های بازگشت عالی را ارائه می دهند. به سادگی آن را برگردانید و پول خود را پس بگیرید.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋