مهدی صمدی

مهدی صمدی

دلایلی که همیشه باید از فروشگاه های بزرگ بخرید

وقتی وارد یک فروشگاه بزرگ می شویم به غیر از محصولات خوشمزه که در یخچال پرده هوا وجود دارد، محصولات دیگری هم هستند که حسابی حواس ما را به خود گرم میکنند!

در این مقاله قصد داریم تا برخی از محصولاتی که شما می توانید از فروشگاه های بزرگ بخرید و اصطاحاً به صرفه هست را برسی کنیم.

 

1. ملافه و حوله

اگر می‌خواهید ملحفه‌ها و حوله‌های شما در چندین شستشو دوام بیاورند و همچنان احساس راحتی کنید، خرید اقلام باکیفیت مهم است - مانند مواردی که در فروشگاه بزرگ شما وجود دارد. کوپن ها را کلیپ کنید، در حین فروش آنلاین خرید کنید یا از تخفیف های ویژه ترخیص پایان فصل برای کسب بهترین معاملات استفاده کنید. با این تخفیف‌ها، قیمت‌ها مشابه قیمت‌های فروشگاه‌های تخفیف‌دار مانند تارگت یا والمارت خواهد بود، اما معمولاً کیفیت بهتری خواهد داشت و اقلام بسیار طولانی‌تر ماندگار خواهند شد.

 

2. لوازم خانگی و الکترونیک

خرید لوازم خانگی در فروشگاه بزرگ مورد علاقه شما، مانند سیرز، ممکن است باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه شما شود، حمل و نقل رایگان را نیز شامل می شود، و ضمانت و ضمانت فروشگاه را پشت سر می گذارد. Macy's همچنین با Best Buy همکاری کرده است تا برخی از بهترین معاملات و محصولات الکترونیکی را ارائه دهد که از نوامبر 2015 آغاز می شود.

 

3. عطر، آرایش و لوازم آرایشی

عطر خوان های فروشگاه بزرگ ممکن است با اسپری های مداوم و ناخواسته و فروش خود آزاردهنده باشند. با این حال، آنها واقعاً برخی از بهترین معاملات را در مورد عطرهای طراح مورد علاقه، آرایش و لوازم آرایشی ارائه می دهند. در کنار قیمت‌های تخفیف‌خورده و پیشنهادات بسته، معمولاً در طول سال تبلیغاتی نیز دارند، مانند رژ لب رایگان در صورت خرید عطر. همچنین می توانید هر زمان که از پیشخوان عطر یا لوازم آرایش در فروشگاه بزرگ بازدید می کنید، تعداد زیادی نمونه رایگان دریافت کنید.

 

همچنین می‌توانید لوسیون‌ها، محصولات آکنه و راه‌حل‌های ضد پیری را در پشت پیشخوان در فروشگاه بزرگ مورد علاقه‌تان پیدا کنید. در کنار نمونه ها و اقلام تبلیغاتی رایگانی که با خرید دریافت می کنید، می توانید از پیشخوان نیز مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید. آنها حتی ممکن است بتوانند در مورد استفاده از آرایشی که خریداری می کنید، مشاوره و کمک کنند.

 

4. فروش و پیش فروش اقلام

اکثر فروشگاه ها به طور مکرر، حداقل یک بار در ماه، فروش ارائه می دهند. در حالی که می‌توانید در هر زمانی از سال در مورد کالاهای خاصی صرفه‌جویی کنید، اما هیچ چیز از فروش خاصی مانند بلک فرایدی بهتر نیست. در این موقعیت مهم، تقریباً در هر چیزی می توانید پول زیادی پس انداز کنید. دلیل آن این است که امروزه، اقلام فروش آنقدر با قیمت معمولی مشخص می شوند که قیمت فروش دیگر آنقدرها عالی نیست.

 

وقتی اقلام فروش کافی نیستند، پیش فروش، فروش دسترسی زودهنگام و فروش سالگرد را در نظر بگیرید. در آنجا، اولین اطلاعات مربوط به اقلام فروش را خواهید داشت، بنابراین به بهترین انتخاب و قیمت های موجود دسترسی خواهید داشت.

 

اگر در یک فروشگاه بزرگ لباسی پیدا کردید که نمی توانید بدون آن زندگی کنید، منتظر فروش باشید. معمولاً حدود شش تا هشت هفته طول می کشد تا یک کالا به فروش برسد، بنابراین از یکی از همکاران بپرسید که چه مدت در زمین مانده است و آیا فروش های بعدی وجود دارد یا خیر. کت و شلوارهای مردانه نیز دو بار در سال به فروش می‌رسند، بنابراین می‌توانید کت و شلواری با کیفیت بالا در هر سایزی که برای سال‌های آینده دوام خواهد آورد، با حدود 50 درصد تخفیف تهیه کنید.

 

5. مواردی که می توانید با آنها مذاکره کنید

بسیاری از خریداران خوش شانس هستند که برای قیمت های پایین تر در فروشگاه های با نام تجاری بزرگ می توانند مذاکره کنند. اغلب، صرف درخواست تخفیف یا تعدیل قیمت باعث صرفه جویی در هزینه قطعات خودرو، مبلمان، لوازم الکترونیکی و حتی لوازم خانگی می شود. هر چه اقلام گرانتر باشد، شانس بیشتری برای مذاکره در مورد یک معامله بهتر خواهید داشت.

 

فروشندگان اغلب بر روی پورسانت کار می کنند یا به سادگی می خواهند یک فروش انجام دهند، بنابراین ممکن است در مورد قیمت کمی جابجایی وجود داشته باشد. همچنین احتمالاً در پایان ماه شانس بیشتری برای مذاکره خواهید داشت، زیرا این معمولاً زمانی است که موجودی باید خارج شود. اگر به یک دستگاه مدل قدیمی تر علاقه مند هستید، احتمالاً فروشگاه مشتاق است که مدل قدیمی را تخفیف دهد تا جا برای مدل جدیدتر باز شود. اگر همان کالا را با قیمت پایین‌تر در جای دیگری پیدا کرده‌اید، سعی کنید برای یک مسابقه یا معامله بهتر مذاکره کنید. هرگز ضرری ندارد که مودبانه درخواست تخفیف کنید که در نهایت باعث صرفه جویی در پول شما شود.

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋