msdarchitect1

msdarchitect1

نکاتی که باید هنگام ساخت ویلا جدید به خاطر داشته باشید!

01. ابتدا باید تیم مناسب، تیم مشاوران و همچنین پیمانکاران را داشته باشید. شما هرگز نباید با تیمی از مشاوران خوب، با تجربه و آگاه سازش کنید. آنها در واقع می توانند پول را برای شما پس انداز کنند! استخدام یک تیم مناسب از مشاوران/پیمانکاران:

02. شما به عنوان اعضای تیم خود به بسیاری از موارد زیر نیاز خواهید داشت.

03. دومین نکته مهم این است که تصمیم بگیرید "نیاز" و "خواسته" شما چیست؟ چه چیزی را می توانید بپردازید و چه چیزی را نه؟ شما باید بتوانید مرزی بین «نیاز» و «میل» خود ترسیم کنید. آرزوها می توانند بی پایان باشند، اما نیازها همیشه بهینه هستند و باید برای شما شناخته شوند.

04. بسته به بودجه، سبک زندگی، فرهنگ و غیره، نیازهای خود را در مورد نیازهای اولیه خود نهایی کنید.

05. بودجه خود را آماده کنید و تا پایان پروژه به آن متعهد بمانید.

06. تأیید کنید که تمام مجوزهای شما گرفته شده است و بله، هیچ گونه تغییری در طراحی و ساخت واقعی با طرح مصوب وجود ندارد.

07. در کل فکر کنید، طراحی ویلا و برنامه ریزی کنید، یعنی وقتی طرح و ارتفاع را نهایی می کنید، فکر نکنید که تمام شده است. همچنین طرح رنگ را نهایی کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، نه تنها طرح رنگ بیرونی، بلکه رنگ های داخلی اتاق را نیز نهایی خواهید کرد. همچنین باید رنگ کفپوش (به عنوان مثال کاشی و نوع آن)، درها و پنجره ها، سقف، لوازم توالت، رنگ کاشی های کف-دادو و غیره را نهایی کنید. اگر قسمت‌ها فکر کنید و تصمیم بگیرید، در طول پیشرفت کار به تغییر ایده‌های خود ادامه می‌دهید که منجر به تأخیر، هزینه بیش از حد و خانه‌ای بد طراحی می‌شود، که البته هرگز نمی‌خواهید. وقتی این کار را انجام می دهید، باید نهایی کنید که کدام نوع کفپوش را می خواهید تهیه کنید؟ از جمله سنگ مرمر، کاشی های شیشه ای، کاشی های چوبی و غیره. این به شما در تصمیم گیری بیشتر برای رنگ کف کمک می کند. این مهم است زیرا رنگ در اتاق باید با کف ها هماهنگی داشته باشد. به همین ترتیب برای در و پنجره و غیره.

08. موارد زیر باید به عنوان بخشی از فرآیند طراحی به ترتیب اولویت، قبل از شروع واقعی ساخت و ساز فیزیکی نهایی شود:

تمام پلان های طبقات با طرح زمین / زمین، کف تراس، زیرزمین در صورت وجود و غیره.
تمام ارتفاعات از جمله نماهای سه بعدی.
محل ستون ها یا دیوارهای باربر در صورت لزوم.
محل و اندازه درها و پنجره ها
چیدمان مبلمان در تمامی اتاق ها
چیدمان نقطه الکتریکی با توجه به چیدمان مبلمان
چیدمان توالت
مشخصات کلیه مواد / انواع پرداختها از جمله نرخ پایه آن.
اگر به آن اعتقاد دارید، همه چیز را از دیدگاه واستوشاسترا مرور کنید.
تمام موارد فوق را در هماهنگی با یکدیگر نهایی کنید و در صورت نیاز آن را تغییر دهید، مثلاً اگر موقعیت تخت را در اتاق خواب تغییر دهید طبیعتاً باید مکان نور و نقاط فن و تابلو را تغییر دهید و همچنین ممکن است محل ستون یا در یا درب باشد. یک پنجره .

09. سپس تمام مراحل برنامه ریزی را تکمیل کنید. بگذارید همه نقشه ها آماده باشند. تا آن زمان کار ساخت و ساز و یا بازسازی ویلا را در سایت شروع نکنید. عجله نکن بعداً هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت و همچنین منجر به تاخیر بیشتر در رنگ آمیزی به تغییرات مکرر به دلیل تفکر جزئی به دلیل تجدید نظر می شود. علاوه بر این، پیمانکار از تغییرات و تجدید نظر در طراحی ناامید خواهد شد. از هر گونه تجدید نظر، تغییر در طرح پس از نهایی شدن اجتناب کنید. این نه تنها معمار/پیمانکار را ناامید می کند، بلکه کار را به تاخیر می اندازد و هزینه را افزایش می دهد. همچنین کار ساخته شده را به دلیل تخریب تضعیف می کند.

10. تأیید کنید که آیا معمار و طراح داخلی شما یکسان هستند یا متفاوت؟ اگر متفاوت هستند، هماهنگی مناسبی بین آنها وجود دارد و اجازه دهید طراح داخلی از روز اول در کار باشد.

11. اگر به واستوشاسترا اعتقاد دارید، پس باید قبل از فریز کردن همه پلان ها و چیدمان ها و قبل از شروع کار، نظر مشاور واستو را نیز بگیرید. بگذارید او نیز از روز اول در هیئت باشد. اما بیشتر به معمار خود اعتماد کنید. با ایمان کور هدایت نشوید.

12. هنگامی که برنامه های خود را انتخاب و نهایی کردید و کار را شروع کردید، نباید تحت تأثیر نظرات خویشاوندان یا بازدیدکنندگان در مورد طراحی خانه یا کار خود قرار بگیرید. دلیل این امر این است که شما پس از تامل و گفتگوی طولانی با معمار و خانواده خود پس از در نظر گرفتن نیازهای خود، تمام برنامه ها را نهایی کرده اید. شما باید به مشاور و کارشناسان خود و البته به خودتان اعتماد کنید. افکار بازدیدکنندگان عموماً زمزمه لحظه ای بدون هیچ تفکر عمیقی است (مگر اینکه بسیار با تجربه و آگاه باشد).

13. انتخاب مواد باید از روز اول کار شروع شود. انتخاب کاشی، مبلمان، وسایل بهداشتی و برق، کباب پز درها، نرده ها، پنجره ها و غیره. همه مواد باید در روزی که مورد نیاز است در دسترس باشند.

14. با پیمانکار یک قرارداد کوچک منعقد کنید. شرایط قرارداد باید قبل از شروع ساخت ویلا با پیمانکار کاملاً مشخص باشد. محدوده کار با پیمانکاران مختلف را با جزئیات نهایی کنید و محدودیت های مرزی آنها را به وضوح مشخص کنید.

15. در حین تهیه بودجه، نرخ های اولیه اقلام تکمیلی را تعیین کنید.

16. شما باید از مشاور بخواهید تا تخمینی را با نرخ های اولیه اقلام تکمیلی بپرسید. 50/- در هر فوت مربع هنگامی که این بودجه را تأیید کردید، هرگز نباید کاشی هایی با قیمت بیش از تومان خریداری کنید. 50/- در هر فوت مربع اگرچه ممکن است کاشی های بهتر و جذابی وجود داشته باشد. معمولاً اینگونه از بودجه خود فراتر می روید. شما نباید چیزی فراتر از محدوده انتخاب کنید تا از بودجه تجاوز نکنید.

17. شما باید از "نرخ های پایه" اقلام تکمیلی مورد نیاز برای پروژه آگاه باشید، به عنوان مثال. کاشی های شیشه ای، وسایل بهداشتی مانند نوع سکوی آشپزخانه، سینک ظرفشویی، سینک و ...

18. شما باید با سرمایه خود آماده باشید. پول بزرگترین انگیزه برای خرید عمده و نقدی است. علاوه بر این، اگر به طور منظم و سریع به کارگران / پیمانکاران پرداخت کنید، کار می تواند سریع پیش رود. اگر پیمانکار قابل اعتماد است، مقداری پیش پرداخت بدهید و تخفیف بگیرید.



 

msdarchitect1
msdarchitect1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋