mosharishop1

mosharishop1

هر آنچه که باید راجب چراغ خیابانی ال ای دی بدانید

 چراغ های خیابانی LED صرفه جویی زیادی را برای مشاغل، شهرداری ها و مصرف کنندگانی که به پوشش نور عالی نیاز دارند، ارائه می دهد. چراغ‌های ال‌ای‌دی منطقه‌ای و خیابانی عمر طولانی‌تری دارند و انرژی کمتری نسبت به چراغ‌های HPS/HID سنتی مصرف می‌کنند که منجر به صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های برق و تعمیر و نگهداری می‌شود. چراغ های LED قدرتمند را می توان به عنوان چراغ های منطقه در کاربردهای مختلف از جمله جاده ها، پارکینگ ها، دانشگاه ها، مراکز خرید، پارک های تجاری و سایر مکان های عمومی یا چراغ های خیابان و پیاده رو استفاده کرد

 

چه به چراغ‌های ال‌ای‌دی با خروجی بالا و چه به چراغ‌های ال‌ای‌دی با خروجی کم نیاز داشته باشید، شرکت عمده‌فروشی LED Lighting می‌تواند آنها را تامین کند. چراغ‌های LED خیابانی و منطقه‌ای ما با چندین گزینه نصب مانند بالای میله، پایه بازو، پایه بند انگشتی، بند، لغزنده، پایه دیواری و موارد دیگر در دسترس هستند! LED Lighting Wholesale Inc انتخاب های متعددی برای چراغ های LED منطقه ای با کیفیت بالا، سیل و چراغ های خیابانی با قیمت عمده دارد. برای تخفیف در سفارشات با حجم بالا با شماره 09021844949 تماس بگیرید.

بهتر است بدانید که شرکت گلنور یکی از بهترین تولید کنددگان انواع چراغ ها و پروژکتور های ال ای دی می باشد که با ارائه ضمانت نامه معتبر 3 تا 5 ساله خیال شما را از بابت خرید محصول با کیفیت راحت می کند. قیمت چراغ خیابانی گلنور به نسبت کیفیت بالایی که دارند بسیار مناسب و به صرفه می باشد. 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع چراغ خیابانی به فروشگاه روشنایی مشاری مراجعه کنید. 

mosharishop1
mosharishop1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋