ecowat

ecowat

توسط ۱ نفر دنبال می شود

انواع چراغ خیابانی موجود در بازار روشنایی

چراغ خیابانی ال ای دی یکی از ضروری‌ترین انواع ادوات روشنایی در شهرسازی و راه‌سازی و هم‌چنین برای تامین روشنایی انواع فضای باز، پارک‌ها، معابر، خیابان و ... است. چراغ خیابانی با کیفیت در سطح شهر و انواع فضاهای باز همواره نیاز است چراکه ضرورت ایجاد امنیت و روشنایی کافی برای دید معابر و رانندگان در شب باعث شده تا این نیاز همواره حس شود و مسئولین خرید در بخش‌های مختلف نیز در پی پیدا کردن بهترین گزینه از بین انواع چراغ های خیابانی موجود در بازار هستند. در واقع با ایجاد نور مناسب در معابر و استفاده از چراغ خیابانی با کیفیت می‌توان تصادفات جاده‌ای را تا 30% کاهش داد و به همین دلیل است که نیاز به چراغ خیابانی با کیفیت و استفاده درست و نورپردازی اصولی با آن بسیار مهم و با اهمیت است.

چراغ خیابانی ال‌ای‌دی به دلیل مزیت‌های بسیار زیادی که نسبت به چراغ های خیابانی قدیمی دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مزیت‌های بسیار زیادی مانند نور با کیفیت، طول عمر بسیار بالای این چراغ ها و شاید مهم‌تر از همه مصرف فوق‌العاده پایین این چراغ‌ها که هم از لحاظ زیست محیطی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و هم به لحاظ مادی به همراه بسیار مزیت‌های دیگر چراغ خیابانی ال‌ای‌دی را به یک گزینه مناسب روشنایی برای معابر، خیابان و به طور کل فضای باز تبدیل کرده است و بدین‌ترتیب چراغ خیابانی ال‌ای‌دی در سرتاسر دنیا با استقبال گسترده‌ای رو به رو شده است.

 انواع چراغ خیابانی ال ای دی

چراغ خیابانی ال‌ای‌دی انواع بسیار زیاد و متنوعی در بازار روشنایی دارد. در برخی از آن‌ها موسوم به چراغ خیابانی لاک پشتی، قاب و محوظه چراغ به صورت جدا از سایر تجهیزات چراغ خیابانی به فروش می‌سد اما در ادامه به بررسی انواع چراغ‌های خیابانی ال‌ای‌دی خواهیم پرداخت که تمام قطعات و تجهیزات چراغ به صورت یکپارچه در داخل چراغ تعبیه شده است و چراغ به صورت کامل با تمام تجهیزات آن به فروش می‌رسد.

یکی از دسته بندی‌های چراغ خیابانی در بازار روشنایی بر اساس توان مصرفی آن‌ها است چرا که این چراغ‌ها برای استفاده در فضاهای مختلف از 30 وات تا 700 وات در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به میزان روشنایی مورد نیاز فضای خود از هریک از آن‌ها استفاده کنید.

چراغ‌ خیابانی بر اساس ماژولار بودن و یا غیر ماژولار بودن نیز دسته‌بندی می‌شود. چراغ خیابانی ماژولار از 100 وات موجود است و می‌توان بر اساس نیاز و با اضافه کردن هر ماژول توان آن را تا 700 وات نیز افزایش داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چراغ‌های خیابانی و هم‌چنین اگر برای روشنایی و نورپردازی با چراغ خیابانی نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با کارشناسان و مهندسین فنی تیم اکووات مشاوره رایگان داشته باشید.

 

ecowat
ecowat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋