mohsen2518

mohsen2518

 ۱ نفر را دنبال می کند

کتاب های که حال شما را خوب خواهد کرد

خلق و خوی خوب ما بستگی به اتفاقاتی دارد که در گذشته برایمان اتفاق افتاده یا اکنون چه چیزی را تجربه می کنیم. گاهی در ترس و سختی گم می شویم و غمگین می شویم، در حالی که می توانستیم بیشتر زنده و شاد باشیم. به نظر شما دلیل این داستان چیست؟ چرا وقتی می توانیم شاد و شاد باشیم غمگین و نگران هستیم؟ پس نگران نباش! ما کتاب هایی داریم که به شما احساس خوبی می دهد، نیازهای خاص شما را برآورده می کند و به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید. در مقاله امروز شما را با 10 کتاب آشنا می کنیم که می تواند در بهبود روحیه شما موثر باشد. دوست دارید کتاب های خوب و تاثیرگذار بخوانید

 

۱. نگهبان اشیا گمشده

این داستان بسیار جذاب و گیرا است. The Keeper of Lost Things شما را به دنیایی از تضادها می برد، جایی که شخصی اشتباهی ناخواسته مرتکب می شود و بهای زیادی برای آن می پردازد. دیلی میل در مورد این کتاب نوشت: اولین شروع رمانتیک، خنده دار و تاثیرگذار روث هوگان ارزشمند و نادر است زیرا داستانی واقعی است و شخصیت های باهوشی دارد.
داستان این کتاب درباره مردی است که حافظه همسرش را از دست داد و همسرش را در همان روز از دست داد. مرگ همسرش او را چنان اندوهگین کرد که سعی کرد به هر حال آرام شود. سرانجام، پس از گذراندن روزهای دردناک خود، راهی برای بخشیدن خود و یافتن امید پیدا می کند، راهی دشوار و قانع کننده که بینندگان آن را دوست خواهند داشت.
این کتاب بسیار هوشمندانه نوشته شده است و مخاطب را تشویق می کند که همیشه خلاقیت خود را باور کند و روزهای سخت و ناخوشایند را با قدرت و اعتماد به نفس پشت سر بگذارد. در این کتاب برای بهبود روحیه خود در کنار شخصیت اصلی خواهید بود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب هایی که قبل از مرگ حتما باید خواند


2. نیروی حال

گاهی اوقات احساس بدی داریم چون در گذشته باختیم. گاهی اوقات احساس بدی داریم چون یاد نگرفته ایم زمان حال را درک کنیم. برای جلوگیری از این وضعیت خسته کننده و قدردانی بهتر و بیشتر از لحظه های حال، کتاب قدرت حال را پیشنهاد می کنیم.
این کتاب با هدف درک حال و آموزش به ما نوشته شده است:
زندگی بهتری را تجربه کنید
گذشته و وقایع آن را رها کنید.
بیایید یک تصمیم خوب بگیریم؛
حالمان را بهتر کن
The Power of Now یکی از بهترین کتاب های تمام دوران است و می تواند زندگی مخاطبان خود را به کلی تغییر دهد. اگر می خواهید روحیه خود را بهبود ببخشید و از زندگی لذت بیشتری ببرید، فراموش نکنید که کتاب «قدرت اکنون» را در بالای فهرست مطالعه خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید: معرفی مانگا خروس جنگجو

3- ستاره بخش

عشق، دوستی و خودآگاهی فراتر از تصور ما برای مخاطب در ستورخش به تصویر کشیده شده است. این کتاب بر اساس داستانی واقعی نوشته شده است و تلاش و پشتکار شخصیت های آن به مخاطب جان و توان می بخشد.
در این کتاب عشق و دوستی گرم را خواهید یافت. در آنجا نه تنها هر لحظه از داستان را می خوانید بلکه با شادی زندگی می کنید احساسات مثبت و زنده این داستان واقعی به شما احساس خوبی می دهد. به نظر می رسد کار خوب و انرژی خوب در اطراف شما اتفاق می افتد. این کتاب این قدرت را دارد که مستقیماً بر زندگی شما تأثیر بگذارد، زمانی که خواندن آن را تمام کنید، قدرت و سرزندگی را در درون خود احساس خواهید کرد.
گاهی لازم است انرژی منفی و روحیه بد خود را با انرژی های خوبی که از اطراف دریافت می کنیم جایگزین کنیم. این کتاب به عنوان یک جامعه پویا کوچک برای شما عمل می کند و شما را در روحیه خوبی قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین نویسندگان دنیا (به روزرسانی)

mohsen2518
mohsen2518

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋