تماشای گیم پد در کافهبازار
کمبود برنامههای تلویزیونی تخصصی در حوزه بازیهای ویدئویی، موضوعی است که سالها در جامعه گیمرهای ایرانی احساس میشد. در سالهای اخیر، به ندرت شاهد تولید و پخش برنامههایی بودهایم که به شکلی حرفهای به دنیای گسترده و رو به رشد بازیهای ویدیویی بپردازند. اما این روند بهزودی با پخش برنامهای جدید به نام «گیم پد» تغییر خواهد کرد.
«گیم پد» که به طور ویژه به دنیای بازیها اختصاص دارد، قصد دارد این خلا بزرگ را در بین گیمرهای ایرانی پوشش دهد. این برنامه در بستر اپلیکیشن بازار به صورت اختصاصی پخش خواهد شد. برنامهریزی و ایدهپردازی این اثر از چندین ماه گذشته در قالب مرحله پیشتولید به انجام رسیده و حال با حمایت مالی بازار، در حال پخش است.
گیم پد به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه و جمعه هر هفته از طریق اپلیکیشن بازار منتشر خواهد شد. هر قسمت از این برنامه حدود ۴۵ دقیقه به طول میانجامد و در قالب آیتمهای متنوع و جذاب، به بررسی اخبار، حواشی و رویدادهای مهم دنیای بازیهای ویدئویی خواهد پرداخت.
«آرش عیاری» و «مهسا نوروزی» به عنوان مجریان اصلی، هدایت برنامه را برعهده دارند و هر هفته میزبان مهمانان ویژه و کارشناسان مطرح حوزه بازیهای ویدیویی خواهند بود. در نخستین فصل از «گیم پد»، آیتمهای متنوعی برای علاقهمندان مهیا شده است. یکی از بخشهای اصلی برنامه بر مسابقات، گفتوگو پیرامون موضوعات داغ و گفتگو با مهمانان برجسته از دنیای گیم تمرکز دارد. مهمانان این بخش شامل کارشناسان، تولیدکنندگان محتوا و استریمرهای محبوب هستند که حضورشان برای اولین بار در قاب «گیم پد» تجربهای خاص و هیجانانگیز را برای مخاطبان به ارمغان خواهد آورد.
در دو قسمت ابتدایی این برنامه، «سام صابری»، استریمر معروف، بهعنوان مهمان ویژه حضور داشت و در قسمت سوم از «پوریا یوسفیزاده»، بازیکن حرفهای فیفا و عضو تیم ملی ورزشهای الکترونیکی، دعوت شد تا در گیم پد حضور پیدا کند تا در خصوص بازی جدید FC 25 به بیان نظراتش بپردازد. سایر بخشهای برنامه نیز به بررسی و لتسپلی بازیهای جدید، تجربه بازیهای نوستالژیک و کلاسیک و همچنین آیتمهای ویدئویی با موضوعات جذاب و مرتبط با دنیای گیم اختصاص یافته است. به همراه این بخشها، آیتمهای ویژه دیگری نیز برای جذب بیشتر مخاطبان در نظر گرفته شده است که اوقات هیجانانگیزی را به بینندگان ارائه میکند. شما میتوانید قسمت سوم گیم پد را از طریق این لینک تماشا کنید.
در برنامه «گیم پد»، تمام تلاش گروه سازنده این است که علاوه بر ارائه محتوایی سرگرمکننده و متنوع از دنیای بازیهای ویدیویی، اعم از بازیهای ایرانی و بینالمللی، به ترویج فرهنگ صحیح استفاده از این نوع سرگرمی نیز بپردازد. هدف این است که به مخاطبان جوان و همچنین خانوادههای ایرانی کمک شود تا در کنار هم از یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین سرگرمیهای جهان، به بهترین شکل ممکن لذت ببرند و از آن بهرهبرداری کنند. علاوه بر این در گیم پد سعی شده تا با تولید آیتمهایی که با درگیری مستقیم مخاطبین صورت میگیرد، نقش بینندگان را نیز در این برنامه بیش از پیش کند.
شایان ذکر است که تولید این برنامه با تهیهکنندگی و کارگردانی ماجد بازرگان صورت گرفته است.
پاسخ ها