mo10110002

mo10110002

رهایی از شر موهای زائد با لیزر چگونه است؟

پرکاربردترین لیزرهای پوستی
لیزرهایی که برای پوست استفاده م یشوند کاربردهای مختلف و انواع مختلفی دارند. که در مرکز لیزر سیدخندان انواع آن وجود دارد، از جوانسازی پوست گرفته تا از بین بردن موهای زائد و از بین بردن جای تاتو و غیره.

لیزر دی اکسید کربن
لیزر دی اکسیدکربن یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین انواع لیزرهاست. به وسیله این نوع از لیزرها پزشک می‌تواند لایه برداری عمقی پوست را انجام دهد که باعث جوانسازی، بهبود اسکارها، از بین بردن جای زخم و آکنه، بهتر شدن منافذ باز پوست و از بین بردن ترک های پوستی می شود.

همچنین از لیزر دی اکسید کربن برای درمان انواع زگیل های پوستی و زگیل تناسلی استفاده می شود.

لیزر اربیوم
بیشترین کاربرد لیزر اربیوم در جوانسازی پوست است و می توان در لایه برداری های سطحی پوست و همچنین رفع چین و چروک های سطحی از آن استفاده می شود.

لیزر PDL
از لیزر پی دی ال در درمان  ضایعات و خال های عروقی، ماه گرفتگی ها استفاده می شود و همچنین در درمان اسکارها هم استفاده می شود.

لیزر ND-YAG 
لیزرnd yag  بیشتر برای تغییرات رنگی پوست، رفع لک های پوستی، از بین بردن رگ های زیرپوستی(واریس ها)، رفع موهای زائد، پاک کردن تاتو به کار می رود.

لیزر Q-Switch
یکی از انواع لیزر برای لک صورت لیزر کیو سوئیچ است که برای درمان کک و مک، پاک کردن تاتو و برداشتن خال ها نیز استفاده می شود.

لیزر الکساندرایت
ممکن است نام لیزر الکساندرایت برای شما آشنا باشد، بیشترین کاربرد لیزر الکس در رفع موهای زائد است.

مزایای دستگاه لیزر شاتی
معمولاً تکنسین‌های دستگاه لیزر تعداد شات‌ها و دفعات استفاده از آن را بر اساس حجم و ضخامت مو های نواحی مختلف بدن مشخص می‌کند. در موارد زیر با مزایای استفاده از لیزرهای شاتی برای از بین بردن موهای زائد آشنا می‌شویدم

مهم‌ترین مزیت، هزینه لیزر موهای زائد است. لیزرهای شاتی بر اساس تعداد جلسات کمتری برنامه ریزی می‌شوند، بنابراین فرد برای استفاده از آن هزینه کمتری می‌پردازد.
همچنین این دستگاه‌ها با پوست ارتباطی ندارد و هیچ عوارض جانبی نظیر سوختگی قرمزی و تاول بعد از استفاده از لیزر مشاهده نمی‌شود.
هیچ‌گاه بعد از استفاده از لیزر شاتی شاهد ناراحتی و درد نواحی مختلف پوست نخواهید بود، زیرا تکنسین دستگاه بر اساس شرایط بیمار تعداد شات را مشخص می‌کند و رضایت بیمار از دیگر مزایای بارز این دسته از دستگاه‌های لیزری است.
معمولاً دستگاه‌های لیزر شاتی دارای راندمان کاری بسیار بالایی هستند و بعد از استفاده از آنها، رشد موهای زائد بسیار کاهش پیدا می‌کند.
چگونگی تعیین تعداد شات‌های لیزر کل بدن
حال که می‌دانید پالس در لیزر چیست، بهتر است کمی در مورد تعیین تعداد آن نیز آگاهی کسب کنید. تکنسین‌های لیزر با توجه به ناحیه مورد هدف، وسعت آن و نوع پوست تعداد شات‌های لیزر را مشخص می‌کنند. یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار روی تعداد شات‌های لیزر نوع دستگاه است. معمولاً برای پوست‌های روشن با موهای تیره پالس‌های کوتاه و تعداد شات بیشتر در نظر می‌گیرند و اپراتور با افزایش تعداد پالس‌ها، تعداد جلسات مورد نیاز را کاهش می‌دهد. پوست‌های تیره نیز برخلاف پوست‌های روشن به‌مدت پالس بیشتری نیز دارند و تعداد شات در لیزر برای آنها کاهش پیدا می‌کند.

رهایی از شر موهای زائد
یکی از بزرگترین مزایا وفواید  لیزر موهای زائد از بین بردن ریشه موها است.

در هر جلسه اشعه لیزر به گرما تبدیل می شود و توسط رنگدانه های تیره مو جذب می شوند و ریشه ها از بین می روند ومو برای همیشه از رشد و رویش باز می ماند.بنابراین می توان با لیزر برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شد.

فواید لیزر موهای زائد
سریع بودن درمان
نیاز به بستری شدن نیست
بدون درد بودن
صرفه جویی در هزینه
پیشگیری و کاهش رشد دائمی موهای زائد
سالم و موثر
نتیجه بلافاصله قابل مشاهده است.

mo10110002
mo10110002

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋