kateoustinnn

kateoustinnn

توسط ۱ نفر دنبال می شود

لیزر موهای زائد عوارض دارد ؟

ما نمی‌خواهیم در مورد مسائل علمی لیزر زحمت بکشیم، اما خوب است که یک ایده کلی از نحوه کار لیزرها و نحوه عملکرد آنها داشته باشیم.

لیزر موهای زائد یک پرتو نور است. با این حال، نور خواص فیزیکی خاصی دارد و بسیار پرانرژی است. لیزر در پزشکی و صنعت کاربردهای زیادی دارد. در صنعت برای برش و حکاکی و در پزشکی از لیزر برای جراحی های مختلف مانند جراحی چشم (لیزیک) استفاده می شود.

لیزر یک علم و یک فناوری است. یعنی بسته به اپلیکیشن شما، ممکن است ویژگی های خاصی در آن گنجانده شود و برای انجام یک کار خاص بهینه شود. لیزر موهای زائد دقیقاً برای از بین بردن موهای زائد بدون تأثیر بر سایر قسمت های پوست و بدن طراحی شده است.

برای از بین بردن موهای زائد از لیزرهای مختلفی استفاده می شود. لیزرهای الکساندرایت، Nd:YAG و دیود از جمله پرکاربردترین لیزرها برای رفع موهای زائد هستند. این لیزرها در کاربرد متفاوت هستند. به عنوان مثال، الکساندریت برای پوست های روشن موثرتر است و Nd:YAG بیشتر برای پوست های تیره استفاده می شود. این تفاوت عملکردی به دلیل تفاوت در خواص فیزیکی لیزرها مانند فرکانس و طول موج است.
لیزر موهای زائد در هر نقطه از بدن قابل استفاده است. البته در برخی از قسمت های بدن به لیزر بیشتر اشاره شده است. به عنوان مثال لیزر بیکینی و دستگاه تناسلی و لیزر موهای زائد صورت در زنان بیشتر دیده می شود. در آقایان لیزر موهای زیر بغل، لیزر خط ریش، موهای پشت و پشت گردن بیشتر انجام می شود. با این حال، روش لیزر به قدری منعطف، سریع و موثر است که می توان کل بدن را در کمتر از یک ساعت در یک جلسه با لیزر درمان کرد.

مهم نیست که ناحیه تحت درمان چقدر باریک یا پهن باشد (خواه فقط پشت لب ها باشد یا کل بدن لیزر) برای از بین بردن یا کاهش موثر موهای زائد، باید یک چرخه درمانی را کامل کنید.این دوره معمولا شامل 4 تا 6 جلسه لیزر در فواصل حدود 6 هفته.
خطرات ناشی از لیزر لباس شنای زنانه دوتکه چه هستند؟
با این حال، همه روشهای پزشکی لوازم آرایشی و بهداشتی خطرات، اما خطرات و عوارض جانبی لیزر مو لباس شنای زنانه دوتکه بسیار محدود است. لیزر می زخم، سوختگی، تغییر رنگ پوست و جوش شود. این خطرات تا حد زیادی به مهارت اپراتور بستگی دارد.

بیکینی لیزر عوارض جانبی
خبر خوب این است که اگر منطقه لیزر به خورشید قرار نگرفته باشد، عوارض جانبی لیزر لباس شنای زنانه دوتکه خواهد بود تقریبا صفر است. بنابراین تا زمانی که شما به افتاب و حمام آفتاب پس از لیزر رفتن نیست، شما به احتمال زیاد هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. شما همچنین باید بدانید که لیزر دارای عوارض جانبی تقریبا هیچ طولانی مدت است.

درباره شایعه ناباروری
بله، ما هم در مورد ناباروری به علت لیزر مو در منطقه بیکینی صحبت کنید. اما شما باید بدانید که لیزر نفوذ نور فقط چند میلی متر به پوست می کند و در هر نقطه در نزدیکی تخمدانها آمده است سعی کنید به آنها آسیب برساند. بنابراین در مورد که در همه نگران نباشید.

بهترین مرکز لیزر برای این منطقه لباس شنای زنانه دوتکه
مطمئن باشید که برای انجام تحقیقات گسترده در مرکز شما می خواهید. اگرچه لیزر هستند یک راه امن به طور دائم حذف موهای اضافی، ایمنی و شدت آن متفاوت است که آن را بستگی دارد.

لیزر معمولا توسط اپراتور انجام است، اما متخصص باید تمام فرایند نظارت و در مرکز حضور داشته باشد. البته، در کلینیک کاخ سفید، در درخواست خود را، یک لیزر نیز توسط یک متخصص پوست انجام می شود. همه اپراتورها لیزر در کلینیک کاخ سفید صلاحیت، تجربه و مهارت های لازم برای انجام این کار. پزشکان متخصص ما نیز در درمانگاه حضور دارند و به طور مداوم نظارت بر فعالیت های لیزر. به همین دلیل است که ما قادر به جذب رضایت حداکثر از همه مشتریان ما بوده است و در نظر گرفته شود یکی از بهترین مراکز لیزر مو در تهران.واد

kateoustinnn
kateoustinnn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋