mahdi_mohammadzade

mahdi_mohammadzade

وب مستر و فعال سوشال مدیا
توسط ۷ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انواع پروژکتور cob + راهنمای خرید

نام پروژکتور COB از عبارت Chips On Board گرفته شده است. این توکن ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند و در نهایت یک نقطه نورانی را تشکیل می دهند. بنابراین در این پروژکتور در صورت عدم استفاده از دیفیوزر نور بسیار روشنی تولید می شود. عدم استفاده از این دیفیوزر باعث روشن شدن و سوزش شدید چشم می شود، استفاده از آن می تواند میزان نور را به حدی کاهش دهد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

بنابراین با توجه به نور زیاد و مصرف کم انرژی یکی از ویژگی های اصلی آن راندمان بسیار بالای پروژکتور COB می باشد. لامپ های COB 10 یا 12 برابر بیشتر از LED های معمولی پخش نور دارند. شما می توانید جهت خرید پروژکتور COB به سایت حامی نور مراجعه کنید.

 

استوک پروژکتور

تنها نقطه ضعف طراحی COB تک پرتو این است که چندین کانال باید با هر یک از سطوح نور خروجی مطابقت داشته باشند تا جلوه های تغییر رنگ به دست آید، به این معنی که اگرچه COB در اعمال تک رنگ بسیار کارآمد و موثر است، نمی توان از آن در چراغ های تولید شده با استفاده از نور استفاده کرد. رنگ نور متغیر برای دریافت نور بیشتر در این لامپ ها یک بازتابنده در داخل لامپ وجود دارد که نور را منعکس می کند.

تفاوت پروژکتورهای COB و SMD

پروژکتورهای COB و SMD از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند اما تا حدودی قابل تشخیص هستند. پروژکتورهای COB دارای یک مرکز نور هستند که نور روشن تولید می کنند. این نور می تواند برای چشم ها کمی تحریک کننده باشد. اما پروژکتور SMD دارای چهار تراشه تلفن زیادی است که پخش نوری را امکان پذیر می کند. این نور سایه روشن ایجاد نمی کند و سایه های خشن نخواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید لامپ کم مصرف با کم ترین هزینه

نور پروژکتور

انواع پروژکتور چراغ های بزرگی هستند که در مکان هایی با مساحت زیاد استفاده می شوند.این پروژکتورها در انواع مختلفی برای استفاده در شرایط مختلف طراحی و تولید می شوند. از این محصولات می توان به عنوان پروژکتور نما نیز استفاده کرد.

از این نظر که می توان از آن به عنوان عامل زیباسازی ساختمان استفاده کرد، نورپردازی ساختمان های بزرگ با پروژکتور می تواند ساختمان را بسیار زیبا و مجلل جلوه دهد. برای نمایش بیلبورد در شب نیز می توان از پروژکتورها استفاده کرد که در این صورت باید به نوع پروژکتور، کمیت و محل قرارگیری آن توجه کرد.

پروژکتور

نور ایجاد شده توسط پروژکتور نما می تواند انواع مختلفی داشته باشد که محیط اطراف را به طرق مختلف روشن می کند. برای هر یک از این پروژکتورها از یک قاب پروژکتور مخصوص استفاده شده است. نکته مهم در استفاده از فریم پروژکتور این است که در استفاده از آنها اگر خود لامپ مشکل داشته باشد فقط لامپ قابل تعویض است و فریم مشکلی نخواهد داشت. در صورت تمایل به تهیه انواع پروژکتور می توانید به سایت حامی نور مراجعه کنید.

mahdi_mohammadzade
mahdi_mohammadzade وب مستر و فعال سوشال مدیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋