Ecowat DM

Ecowat DM

چرا از پروژکتور ال ای دی استفاده کنیم؟

پروژکتورهای ال ای دی در فضاهای باز مانند پارک، روشنایی کوچه و خیابان، نورپردازی نما و حتی در نورپردازی داخلی مانند پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی و یا ورزشگاه‌ها استفاده میشوند. این پروژکتورها جایگزین نورافکن های قدیمی هستند که نوری باکیفیت تر و با طول عمر بالاتر میباشند. در این متن دلایل محبوبیت پروژکتورهای LED و مزیت استفاده از آن‌ها را شرح دهیم.

مزیت استفاده از پروژکتور ال ای دی

1. یکی از دلایل محبوبیت پروژکتور ال ای دی مصرف بسیار کم انرژی است.

2. پروژکتورهای LED با اینکه مصرف انرژی کمتری دارند، نور باکیفیت‌تری دارند. فاکتوری مثل شاخص نمود رنگ یا CRI در این پروژکتورها به شرط استفاده از چیپ باکیفیت بالاتر از نورافکن‌های قدیمی است که این باعث میشود اجسام زیر نور، نمایش واضح تر و باکیفیت تری داشته باشند.

3. پروژکتور ال ای دی میتواند زاویه تابش‌های متفاوتی داشته باشد. شما میتوانید متناسب با پروژه و فضای خود زاویه آن را تغییر دهید.

4. عمر بالا از دیگر مزیت‌های این نوع پروژکتورهاست. کیفیت بالای اجزا و قطعات این نوع چراغ‌ها سبب طولانی تر شدن عمر محصول میشود.

5. یکی دیگر از مزیت های این پروژکتورها، امکان کم و زیاد کردن نور با استفاده از پروژکتور ال ای دی ماژولار است.

6. پروژکتورهای ال ای دی به دو دسته SMD و COB تقسیم میشوند. نور در پروژکتور SMD با زاویه تابش بازتری پخش میشود ولی در پروژکتورهای COB نور خیلی متمرکزتر و با اثربخشی بیشتری پخش میشود.

7.شما میتوانید از پروژکتور LED به صورت روشنایی عمومی استفاده کنید و فضا را بصورت کاملا یکدست روشن کنید و یا بعنوان روشنایی دکوراتیو در نورپردازی هایی مثل نما از آن استفاده کنید.

8. یکی دیگر از مزایای بسیاری از پروژکتورهای ال ای دی با کیفیت نسبت به پروژکتورهای نسل قبل خود فلیکر یا چشمک نداشتن (Flicker-Free) است. وجود چشمک و یا سوسو زدن چراغ از دلایل اختلال در فیلم‌های دوربین مدار بسته و عکس است هم چنین در طولانی مدت باعث خستگی چشم و سر درد می‌شود.

این 8 مورد از مهم‌ترین مزیت‌های پروژکتورهای LED می‌باشند. با مطالعه این 8 مورد تا حد زیادی اطلاعات برای خریدن پروژکتور ال ای دی باکیفیت خواهید داشت.

در هنگام انتخاب و خرید پروژکتور ال ای دی به 2 نکته بسیار توجه کنید.

*درجه IP پروژکتور: که میزان توانایی محافظت آن پروژکتور را در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت و گرد و غبار نشان میدهد.

* گارانتی محصول: سعی کنید پروژکتورهایی با گارانتی 3 و 5 سال تهیه کنید. گارانتی خوب و مدت دار تضمین کننده کیفیت آن محصول خواهد بود.

اگر برای روشن کردن یک محیط باز و یا حتی بسته نیاز به راهنمایی و مشورت بیشتری داشتید میتوانید با ما بعنوان تولیدکننده باکیفیت ترین پروژکتورهای ال ای دی تماس بگیرید. شمار تماس: 02158642.

 

Ecowat DM
Ecowat DM

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋