melikar1400

melikar1400

توسط ۱ نفر دنبال می شود

استخدام مهندس کامپیوتر

استخدام مهندس کامپیوتر در بانک

از زمان های قدیم تا به امروز به استخدام درآمدن در بانک از لوکس ترین شغل های دولتی و رسمی در ایران به حساب می آیند.

رشته مهندسی کامپیوتر یکی از رشته هایی است که بانک ها و موسسات مالی کشور از بین فارغ التحصیلان این رشته ها برای شغل کارمند بانک استخدام می کنند.

رشته مهندسی کامپیوتریک رشته پرکاربرد می باشد که نه تنها یکی از روش های ورود به شغل بانکداری است بلکه یکی از راه های ورود به بازار کار خیلی از شغل ها نیز می باشد.

فارغ التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر می توانند در شغل پشتیبانی سیستم بانکی، بانکداری و متصدی بانکی فعالیت نمایند.

از آنجایی که سیستم‌های بانکی و بانکداری الکترونیکی مکانیزه شدند و کارمندان بانک باید از مهارت‌های بالایی برخوردار باشند پس در نتیجه استفاده از افرادی که توانایی استفاده از کامپیوتر و مباحث فناوری اطلاعات داشته باشند بسیار حایز اهمیت است.

 

استخدام مهندس کامپیوتر در ادارات دولتی

حوزه های فعالیتی مختلفی برای یک مهندس نرم افزار می تواند وجود داشته باشد، ادارات دولتی یکی از این حوزه هایی است که افراد علاقه شدیدی برای جذب و استخدام در آنها دارند.

در رابطه با چگونگی استخدام در ارگان های دولتی هم باید گفت که فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار که در رشته مهندسی کامپیوتر تخصص دارند بایستی به صورت مداوم درسایت هایی مانند سنجش و سایت های کاریابی آنلاین آگهی های استخدام دولتی رشته های کامپیوتر را مشاهده کنند و برای ثبت نام در آزمون های استخدامی ارگان های پذیرنده نیرو اقدام نمایند.

melikar1400
melikar1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋