digital suggestions

digital suggestions

متخصص سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف iranweblife.com
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

توری حصاری گالوانیزه بخریم یا پلاستیکی؟

توری حصاری یا پلاستیکی؟ کدام یک برای شما مناسب تر است؟

 

توری حصاری که به فنس هم مشهور است، جزئی جدا ناپذیر از مزرعه یا ملک شخصی افراد است. از توری حصاری اغلب برای فنس کشی اطراف زمین های کشاورزی، باغ، ملک شخصی یا مزرعه استفاده میشود. اما هنگامی که برای حصارکشی اطراف خانه یا ویلایی زیبا درنظر دارید از توری حصاری استفاده کنید، میتوانید گزینه های دیگری مانند توری پلاستیکی را نیز درنظر بگیرید. در این مقاله ما به 3 تفاوت اساسی توری حصاری و فنس پلاستیکی میپردازیم:

. . .

 

1- زیبایی شناختی

توری حصاری بعنوان دیواری برای محافظت از خانه های استفاده میشود ولی از لحاظ بصری چندان جذاب نیست. (البته نوع pvc آن با پوشش خود این موضوع را تا حدی حل کرده است.) اگر به دنبال یک راه حل حصارکشی هستید که ارزش خانه شما را افزایش دهد، فنس باغی احتمالاً انتخاب درستی نیست.از طرف دیگر توری پلاستیکی با قدرتی که دارد، در طرح ها و رنگ های مختلفی میتواند زیبایی محل سکونت شما را نیز فراهم سازد.

2- نگهداری و تعمیرات

واقعیت این است که مفتول های توری فلزی در برابر عناصر مختلف آسیب پذیر هستند. حتی نوع گالوانیزه آن در یخ، باران و برف متزلزل میشود و دچار زنگ زدگی خواهد شد. (البته بعد از گذشت چندین سال). مطمئناً وقتی یک توری حصاری میخرید و نصب میکنید، دوست دارید ارزش وقت، هزینه و تلاش شما را داشته باشد.

در مقابل، توری pvc عملا فاقد تعمیر و نگهداری هستند. توری با روکش pvc نه تنها اساساً در برابر عناصر نفوذ ندارد، بلکه بسیاری از توری پلاستیکی ها با ضمانت های سازنده در برابر نقص یا خراب شدن ارائه می شوند. در این مورد توری حصاری و پلاستیکی همپای هم هستند و از لحاظ طول عمر بسیار بالایی دارند.

3- قیمت مناسب تر و کارایی

قیمت و کارایی دو مولفه وابسته به هم هستند. با توجه به استقبال زیاد افراد از توری حصاری، این محصول به نسبت قیمت مناسب تری دارد و بیشتر گیر میاید.

در نهایت پیشنهاد ما برای خرید توری حصاری، مشاوره و راهنمایی از سایت های معتبر در این زمینه مانند آهنیتو است.

 

 

 

 

 

 

digital suggestions
digital suggestions متخصص سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف iranweblife.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋