ali mousavi

ali mousavi

bmskala.com

 آشنایی با انواع دزدگیر اماکن

 

 

 

دزدگیر اماکن را بر اساس نوع تلفن کننده آن به دو مدل دزدگیر سیمکارتی و دزدگیر خط ثابت تقسیم می‌کنند. دزدگیر تلفن شهری اندکی از مدل سیمکارتی آن ارزان تر است ولی به دلیل قطعی تلفن شهری اکثر دزدگیرهای جدید را دو زمانه تولید می‌کنند.

دزدگیر سیمکارتی

دزدگیر های سیم کارتی، دارای انواع مختلف، با قیمت های مختلف است. بعضی از آن های باتری قوی تر و کیفیت بهتری دارند؛ بعضی دیگر نیز قیمت مناسب تری دارند.

همچنین این دزدگیرها دارای دو نوع تصویری و ساده طبقه بندی می‌شوند که شما با توجه به نیازتان، می توانید بهترین مدل را خریداری کنید.

دزدگیرهای تلفنی

دزدگیر های تلفنی، دیگر خطر آنتن ندادن را ندارند. آن ها مستقیما به کابل تلفن وصل هستند. اما ریسک بریدن کابل از این دزدگیر ها وجود دارد.

این دزدگیرها قابلیت این را دارند تا با اتصال به سایر تجهیزات خانه، به هوشمندسازی ساختمان کمک کنند. یعنی همانطور که دزدگیر های سیم کارتی، با پیوند به خانه هوشمند، در شرایط و حوادث مختلف به صاحب خانه یا صاحب مغازه اطلاع رسانی می کردند، این دزدگیرها نیز قابلیت همین را دارند.

با اتصال به سنسورهای مختلف خانه یا دوربین مداربسته، در صورت ورود غیر مجاز با شما تماس می گیرد و اطلاع رسانی می کند.

دزدگیرهای تلفنی در انواع مختلفی ارائه می شوند. بعضی از نسخه های آن قابلیت این را دارد تا تنظیمات آن را شخصی سازی کنید.

در انواع مختلف آن امکان فعال و غیر فعال کردن آن را از دور دارید. می توانید در سفر مطمئن شوید که فروشگاه یا منزلتان امنیتش کامل است یا خیر.

دزدگیرهای تلفنی و سیمکارتی (دو زمانه)

این سری از دزدگیر ها، تقریبا هر نقطه مثبتی که دزدگیر های سیم کارتی و تلفنی دارند را دارا است. همین طور نقاط ضعف نسخه های قبلی را ندارد و امنیتش بالا تر است. به این صورت که اگر آنتن خوب نباشد یا سیم کارت شارژ نداشته باشد؛ از طریق تلفن تماس می گیرد.

همین طور در صورتی که سارقین اقدام به قطع کابل تلفن از بیرون کنند، این دزدگیر می تواند بدون نیاز به تلفن، از طریق سیم کارت به شما خبر بدهد.

منبع: bmskala.com

ali mousavi
ali mousavi bmskala.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋