web farsi

web farsi

اطلاعات خوب در مورد همه چیز
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین دزدگیر اماکن برای خانه؟

دزدگیر اماکن برای خانه

ما فقط به دنبال دزدگیر اماکن دیجی ویرا گشتیم که گزینه‌های نظارت حرفه‌ای را ارائه می‌دهند - ویژگی کلیدی که یک دزدگیر اماکن را از یک سیستم هشدار محلی متمایز می‌کند. ما همچنین بر سیستم‌های بدون قرارداد اصرار داشتیم، حتی اگر این سیستم‌ها از شما می‌خواهند هزینه سخت‌افزار را از قبل پرداخت کنید. در حالی که برخی از شرکت‌ها سخت‌افزار رایگان یا با تخفیف سنگین را در ازای تعهد خدماتی که می‌تواند از یک تا پنج سال طول بکشد، ارائه می‌کنند، ما دزدگیر اماکن بدون قرارداد را انعطاف‌پذیرترین سیستم‌ها دریافتیم. به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است فقط زمانی که در تعطیلات هستند بخواهند نظارت داشته باشند. سیستم های بدون قرارداد به شما اجازه می دهند هر طور که می خواهید بیایید و بروید. آنها همچنین در دراز مدت هزینه کمتری دارند و به شما این امکان را می دهند که کنترل کامل تجهیزات مورد استفاده خود و همچنین نحوه و زمان استفاده و پرداخت هزینه خدمات نظارت را داشته باشید.

 

ما دزدگیر اماکن هشداری را که نیاز به نصب حرفه ای دارند در نظر نگرفتیم. با وجود استفاده از تجهیزات مشابه سیستم‌های دزدگیر اماکن، سیستم‌های نصب‌شده حرفه‌ای معمولاً هزینه بیشتری دارند. معمولاً با قراردادهای طولانی و اغلب طاقت فرسا همراه است. و به همان شرکت‌های نظارتی که سیستم‌های خود نصب می‌کنند متکی هستند، بنابراین مزیت کمی دارند. یک مثال خوب دزدگیر اماکن خانه هوشمند دیجی ویرا است که به طور جداگانه بررسی کرده ایم و برای اکثر افراد توصیه نمی شود.

پس از سال‌ها تحقیق و بررسی سیستم‌های امنیتی، به لیستی از ویژگی‌ها و افزونه‌هایی رسیده‌ایم که بیشترین سود را دارند، و بنابراین ما انتخاب‌های خود را به سیستم‌هایی که شامل موارد زیر است محدود کرده‌ایم:

سنسور های دزدگیر اماکن؟

یک بسته مفید از سنسورها و لوازم جانبی: یک بسته استارت امنیتی خانه باید با سنسورهای تماس درب/پنجره و حسگرهای حرکتی ارائه شود. اندازه خانه شما تعیین می کند که به کدام دستگاه ها و تعداد هر کدام نیاز دارید. ما همچنین افزونه های ارائه شده را بررسی کردیم، از جمله دوربین ها، حسگرهای شکستن شیشه، هشدارهای دود، دکمه های وحشت و سنسورهای نشت آب.
هشدار صوتی: علائم و برچسب‌ها می‌توانند سارق را دو بار به فکر فرو ببرند، اما یک زنگ هشدار سوراخ‌کننده باید آنها را به سرعت درآورد.
پشتیبان‌گیری از باتری: وقتی برق قطع می‌شود، مجبور نیستید محافظ خود را پایین بیاورید. اکثر سیستم ها دارای نوعی از باتری پشتیبان هستند.
اتصال تلفن همراه: اتصال تلفن ثابت یا Wi-Fi به سرویس نظارت ممکن است قطع یا مختل شود، بنابراین این گزینه ایمن برای خرابی فراهم می کند.
صفحه‌کلید: استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند برای زمانی که از خانه دور هستید ضروری است، اما هنگام آمدن و رفتن مجبور نیستید با تلفن خود دست و پنجه نرم کنید. یک صفحه‌کلید می‌تواند در کنار درب جلو قرار گیرد و به راحتی بتوان سیستم را مسلح کرد و خلع سلاح کرد.
پیشگیری از آتش سوزی: جلوگیری از رخنه تنها بخشی از تنظیمات امنیتی است. اکثر سیستم ها همچنین در برابر آتش و مونوکسید کربن محافظت می کنند، اگرچه این دستگاه ها هزینه بیشتری دارند.

web farsi
web farsi اطلاعات خوب در مورد همه چیز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋