ali mousavi

ali mousavi

bmskala.com

تفاوت جک پارکینگی بازویی و جک ریلی

 

 

درب های اتوماتیک علاوه بر راحتی ای که در ورود و خروج از منزل برای شما به ارمغان می آورد، باعث امنیت خودرو شما نیز می‌شود که دیگر نیاز به پیاده شدن از خودرو نباشد.

عملکرد این محصولات با استفاده از یک ریموت کنترل و یا تشخیص خودکار افراد مجاز صورت می گیرد. جک پارکینگی می تواند با یک ریموت و یا استفاده از سیستم کنترل تردد خودکار خودرویی اجازه تردد به افراد را بدهد و در شیشه ای با تشخیص حضور افراد بر اساس وزن آن ها و یا نور ماکروویو، مسیر را برای عبور باز می کند.

جک های پارکینگی از لحاظ نوع در به دو دسته‌ی جک پارکینگ بازویی و جک پارکینگ ریلی تقسیم می‌شوند.

جک‌های بازویی مناسب درهایی می باشد که لولایی بوده و به داخل و بیرون باز می‌شوند، جک‌های ریلی نیز برای درهای کشویی بوده که به بغل باز می‌شوند.

در دسته‌بندی جک‌های بازویی، تمامی جک‌های پارکینگی ایرانی و ایتالیایی به همراه قیمت و توضیحات کامل ویژگی های آن آورده شده است.

عملکرد جک‌های پارکینگی بازویی

سیستم‌های ایمنی جک‌های پارکینگی بازویی

همه جک‌های پارکینگی مجهز به مدار فرمان هوشمند با قابلیت نصب فلاشر چشمک زن و سنسور ایمنی بین در هستند.

وظیفه فلاشر برای آگاه ساختن افراد بیرون و داخل فضای پارکینگ نسبت به باز شدن در است. سنسور ایمنی بین در مهم‌ترین رکن عملکرد یک جک پارکینگی است.

این سنسور قادر است هنگامی که مانعی در میان در وجود دارد بازوها را از عملکرد بسته شدن متوقف کند و از برخورد در با اتومبیل یا افراد جلوگیری کند.

اهمیت این مدل در عملکرد جک‌های پارکینگی به میزانی است که چنانچه اگر به هر دلیلی از کار افتاده باشند، بازوهای جک را از کار بیاندازد.

بازوهای قفل شونده از دیگر ویژگی‌های جک پارکینگی استاندارد و مدرن می‌باشد.

 

جک پارکینگی ریلی مخصوص درب کشویی

یکی از انواع درب‌های اتوماتیک جک پارکینگ ریلی است. کاربرد جک پارکینگی ریلی وقتی است که یا شما درب آهنی کشویی (به بغل بازشو) دارید، یا فضای کمی در پارکینگ شما وجود دارد که امکان گذاشتن جک پارکینگ بازویی و کرکره برقی وجود ندارد.

اگر قصد خرید جک پارکینگ دارید، جک‌های پارکینگی ریلی به دلیل قدرت بسیار بالای موتور و گیربکس خود و همچنین امکان ارائه عرض بازشو زیاد در، مناسب در کارخانه‌ها، ادارات و حتی اماکن پرتردد مسکونی که امکان تغییر در ریلی به لولایی را ندارند، عرضه شده است.

 

جک پارکینگ ریلی

درب بازکن برقی کشویی، مناسب انواع درهای فلزی، شیشه ای، و سربی ساخته شده است که قابلیت اطمینان، پایداری و طول عمر بالاتری را ارائه می‌دهد. این محصولات برای عملکرد خوب و ثابت، توسط مدار فرمان و برد جک پارکینگ با زمان باز و بسته شدن قابل تنظیم هستند.

محصولات هم با موتورهای AC، و هم با موتورهای DC بدون جاروبک تولید شده‌اند که به باز و بسته شدن دروازه کشویی کمک می‌کنند. لذا این جک‌های ریلی بسیار کارآمد هستند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. مصرف برق درب بازکن کشویی ممکن است بسته به محصولات متفاوت باشد، اما به طور کلی به دو دسته‌ی 220 ولت و 24 ولت تقسیم می‌شوند.

برای خرید انواع جک پارکینگی می توانید روی آن کلیک کنید.

منبع: بی ام اس کالا

ali mousavi
ali mousavi bmskala.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋