به نظر شما تا چند سال آینده چند درصد تراکنشهای مالی، مربوط به خرید و فروش اینترنتی کالا و خدمات است؟ امروزه اکثریت کسب و کارها معتقدند که به دلیل تغییرات سبک زندگی، مدیریت کردن فروشگاهها به روشهای قدیمی و سنتی دیگر به صرفه نیست و با توجه به راحتی و آسان بودن خرید اینترنتی، حجم سفارشات فروشگاههای اینترنتی با استقبال مردم، مواجه شده است. در این بین با شیوع بیماری کرونا، روند اینترنتی شدن کسب و کارها با سرعت بیشتری در حال انجام است. به جرات میتوان گفت در سالهای نه چندان دور حدود درصد زیادی از کسب و کارها به صورت اینترنتی و مجازی به فعالیت میپردازند. در این مطلب به بررسی و مقایسه دو روش راهاندازی فروشگاه اینترنتی؛ ایجاد وب سایت یا صفحه اینستاگرام میپردازیم.
فروش در بستر شبکههای اجتماعی امروزه بسیار شایع است و خریدارن با عضویت در شبکههای اجتماعی و پیگیری صفحات مورد علاقه خود یا به کمک تبلیغاتی که در سایر صفحات مشاهده میکنند، به خرید کالای مورد نیاز خود میپردازند. خرید و فروش محصول در بستر اینستاگرام امروزه مورد استقبال اکثریت کسب و کارها است. زیرا که با ایجاد اکانت و داشتن تعدادی دنبال کننده میتوانند به شروع فعالیت بپردازند. مسئلهای که برای فعالیت در بستر شبکههای اجتماعی مورد توجه است مسئله امنیت پرداخت است که برای رد و بدل پول در این فضا درگاه پرداختی تعبیه نشده است و طرفین را دچار مشکل میکند. زرینپال با ایجاد محصول خود به نام زرینلینک این مسئله را برای فعالان فروشگاههای اینستاگرامی، رفع کرده است و مشتریان بعد از دریافت لینک و کلیک بر روی آن وارد درگاه معتبر بانکی شده و با اطمینان از معتبر بودن صفحه اینستاگرام به راحتی خرید خود را نهایی میکنند.
6. مسئله پرداخت هزینه توسط کاربران از دغدغههای مهم خریدهای اینستاگرامی میباشد که نیازمند اعتماد متقابل است که باید از روشی امن و مطمئن برای پرداخت استفاده کرد.
فروش از طریق وب سایت
فروش در بستر وب سایت نیز از دیگر روشهای فروش اینترنتی میباشد که فروشندگان با ایجاد وب سایت و قرار دادن تصاویر محصولات به همراه قیمت در سایت خود به فروش کالا و خدمات میپردازند. فروش در بستر وب سایت از امنیت بالایی برخوردار است و سادگی معاملات در این فضا برای خریدار و فروشنده جذابیت آن را دو چندان میکند. خریداران با انتخاب کالای مورد نیاز خود و تکمیل سبد خرید در ادامه، اقدام به پرداخت هزینه محصول میکنند که مطمئن ترین راه برای پرداخت اینترنتی استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، به عنوان آسان ترین و سریع ترین، در عین حال امن ترین روش پرداخت است. اگر در حین فرآیند پرداخت محصول و تکمیل فرآیند خرید، کاربران نیازمند شماره شبا باشند به راحتی از طریق لینک دریافت شماره شبا میتوانند با وارد کردن شماره حساب و انتخاب بانک مورد نظر، شماره شبا خود را در کمتر چند دقیقه دریافت کنند.
جمع بندی
در این مطلب به مقایسه دو روش فروش اینترنتی؛ فروش در بستر وب سایت و فروش در اینستاگرام پرداخته شد. اینستاگرام به برند سازی و جذب مخاطب کمک میکند، وب سایت شما را حرفهای تر نشان میدهد و اعتماد بیشتری به کاربران میدهد.
همانگونه که بیان کردیم برای ارائه خدمات امن و سریع در وب سایت نیازمند درگاه پرداخت مطمئن هستید که زرین پال با ارائه درگاه پرداخت ایمن و به صرفه با سابقه فعالیت بیش از 12 سال، خدمات مقرون به صرفهای را برای همهی کسب و کارها ارائه میکند. همچنین زرین پال برای فروشگاههای اینستاگرام با ارائه زرین لینک مشکل پرداخت توسط مشتریان و کارت به کارتهای نا ایمن را رفع کرده است.ارائه سرویس های متعدد به کسب و کارها مانند درگاه پرداخت اشتراکی،تسویه حساب پیش از موعد، پرداخت شناسه دار، ارائه خدماتی برای اجرای سیستم همکاری در فروش زرین پال، پنل کاربری پیشرفته مدیریت تراکنشهای مالی، پشتیبانی ۲۴ ساعته برای پیگیری تراکنشهای ناموفق کاربران و هرگونه مغایرتها سبب شده بسیاری از صاحبان کسبوکارهای آنلاین، زرین پال را برای ارائه خدمات پرداخت اینترنتی انتخاب نمایند.
پاسخ ها