Bita

Bita

توسط ۱ نفر دنبال می شود

با فروشگاه ساز زرین اکسپرس نبض بازار در دست شما است

اگر کسب‌وکار اینترنتی دارید و در فضاهای مختلف دنیای آنلاین فعالیت می‌کنید، احتمالا با چالش‌‌های منحصر به فرد این نوع کسب‌وکارها هم آشنا هستید. داشتن یک آنلاین شاپ یا هر نوع کار دیگری در بستر اینترنت، می‌تواند به معنای درآمد بالا، زیرساخت‌های ساده و کار بدون نیاز به نیروهای زیاد باشد. اما مشکلاتی هم دارد، مخصوصا اگر مشتریان شما در حال بیشتر شدن باشند: یک فروشگاه آنلاین اگر وب سایت یا سیستم مدیریت مشتریان نداشته باشد، نمی‌تواند بر تک تک سفارش‌ها نظارت کند، نمی‌تواند تراکنش‌های مشتری‌ها را زیر نظر بگیرد و در نهایت ممکن است درصد خطا در فرایندهای فروشش بالا برود. بهترین و ساده‌ترین راه حل برای داشتن یک سایت مناسب و کامل، «فروشگاه ساز زرین اکسپرس» است. در این مطلب می‌خواهیم این فروشگاه ساز را بشناسیم، امکانات مختلف آن را بررسی کنیم و به شما بگوییم که چطور می‌توانید با استفاده از آن، فروش خودتان را مدیریت کرده و افزایش بدهید.

 

فروشگاه ساز چیست؟

یکی از ابزارهای مفید حال حاضر برای فروشگاه‌‌های آنلاین، سایت‌های فروشگاه ساز یا Shop Builder یا همان Store Builderها هستند (که احتمالا از بین آن‌ها اسم شاپیفای را شنیده‌اید). فروشگاه ساز یک ابزار فنی بر پایه وب است، که پلاگین‌ها و کدهای مختلفی برای ساختن یک سایت کامل فروشگاهی دارد. با استفاده از فروشگاه ساز شما می‌توانید یک تم کلی برای فروشگاهتان انتخاب کنید، بخش‌های مختلف را به آن اضافه یا جابجا کنید، در آن محصول بگذارید و به مشتریان خود بفروشید. هر فروشگاه‌سازی با توجه به امکانات خاص خودش، چیزهای دیگری را هم به کاربران خود ارائه می‌کند. مثلا اتصال به درگاه پرداخت، مدیریت تراکنش‌ها و گزارش‌گیری با فیلترهای مختلف.

مهم‌ترین و بهترین ویژگی فروشگاه ساز برای دارندگان کسب‌وکار اینترنتی، این است که بدون نیاز به هیچ گونه دانش فنی می‌توانید در آن کار کنید و یک سایت کامل و فانکشنال بسازید.

زرین اکسپرس، یک فروشگاه ساز معتبر ایرانی برای شما

اگر در بین وب‌سایت‌‌های ایرانی به دنبال یک فروشگاه ساز کامل با امکانات کاربردی می‌گردید، «زرین اکسپرس» برای شما عالی خواهد بود. این فروشگاه ساز ابزاری است بر پایه وب، که فیچرهای مختلف و یک محیط ساده و مینیمال دارد. در این محیط ساده و مینیمال هر شخصی (حتی اگر کدنویسی را نداند)، می‌تواند فروشگاه خودش را بسازد. فروشگاه شما می‌تواند در هر حوزه‌ای محصول داشته باشد، از وسایل دیجیتال مثل موبایل و ساعت هوشمند و لپ تاپ، تا لباس و اکسسوری، وسایل تزیینی و حتی محصولات دیجیتال مثل فایل‌های کد، پادکست و آموزش‌های مختلف.

 

با ساخت فروشگاه اینترنتی در زرین اکسپرس، امکانات مختلفی مثل اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی هوشمند زرین پال، اتصال به دو سایت ترب و ایمالز و بسیاری امکانات خاص دیگر خواهید داشت که با استفاده از آن‌ها می‌‌توانید فروش خودتان را بالا برده، و به بهترین شکل مشتری‌هایتان را مدیریت کنید.

زرین اکسپرس چطور می‌تواند به پیشرفت کسب‌وکار من کمک کند

وب سایت زرین اکسپرس یک فروشگاه ساز است، اما فقط یک فروشگاه ساز نیست! این ابزار فیچرهای خاصی دارد که به صورت اختصاصی برای افزایش فروش طراحی شده‌اند و حتی به مبتدی‌ترین افراد هم اجازه می‌دهند که آن‌ها را استفاده کنند. بیایید با هم چند مورد از بهترین فیچرهای زرین اکسپرس را مرور کنیم. همه این فیچرها به سادگی قابل استفاده هستند:

  • اتصال به ترب و ایمالز: این دو وب سایت اولین نتیجه گوگل برای بیشتر سرچ‌های محصول در وب فارسی هستند. شما با ساختن فروشگاه خودتان در زرین اکسپرس، سایت را به این دو سایت متصل کرده و در نتیجه به سرعت به صفحه اول گوگل می‌روید.
  • پنل مدیریتی: زرین اکسپرس یک پنل مدیریتی دقیق به شما می‌دهد که در آن تراکنش‌ها قابل ردگیری هستند، و هر محصول از لحظه سفارش تا پایان فرایند ارسال قابل دیدن است. با استفاده از این پنل همچنین می‌توانید گزارش بگیرید و فروش خود را مدیریت کنید.
  • نیاز نداشتن به اینماد: در ابتدا برای ساختن نسخه اولیه وب سایت، شما نیازی به اینماد ندارید. با ثبت‌نام در زرین اکسپرس می‌توانید در عرض چند دقیقه فروشگاه خودتان را بسازید و فروش را بدون اینماد شروع کنید. البته که در مراحل بعدی با پکیج حرفه‌ای، وب سایت شما باید این نماد را بگیرد.
  • دامنه ir رایگان: هر وب سایت زریین اکسپرس یک دامنه اختصاصی و رایگان ir دارد.
  • اتصال به ابزارهای آنالیز: وب سایت زرین اکسپرس شما، به انواع ابزارهای آنالیز متصل خواهد شد، از جمله گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر.
  • امکان ایجاد بلاگ اختصاصی: شما می‌توانید برای وب سایت فروشگاهی خودتان یک بلاگ بسازید و در آن محتوا تولید کنید. داشتن یک بلاگ، می‌‌تواند محصولات شما را بیشتر به مخاطبانشان معرفی کند و فروش را بین آن‌ها بالا ببرد.
  • درگاه پرداخت امن:درگاه زرین پال، درگاهی است که به صورت خودکار به سرویس فروشگاه ساز زرین اکسپرس متصل می‌شود، به صورت هوشمند به ۶ درگاه بانک معتبر ( مانند درگاه پرداخت بانک ملت، پرداخت الکترونیک سپهر، پرداخت الکترونیک پاسارگاد و…) متصل شده و شانس تراکنش موفق را برای خرید از سایت شما بالا می‌برد. در واقع این درگاه انتخاب می‌کند که کدام یکی از بانک‌ها در حال حاضر شانس بیشتری برای تراکنش دارند، و مشتری را به صورت خودکار به آن آدرس می‌برد. این امکان برای همه وب‌سایت‌‌‌های متصل به درگاه وجود داشته و درآمد سایت آن‌‌ها را افزایش می‌دهد.

چطور در زرین اکسپرس فروشگاه بسازم؟

شما می‌‌توانید به وب سایت زرین پال ( صفحه https://www.zarinpal.com/landing/sitesaz) مراجعه کرده و روی دکمه «ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان» کلیک کنید و وارد صفحه ثبت‌نام شوید.در این مرحله با وارد کردن یک سری اطلاعات هویتی مانند کد ملی و شماره شبا، به راحتی حساب کاربری خود را ساخته و وارد محیط فروشگاه ساز می‌شوید. حالا تمام امکانات پنل رایگان زرین اکسپرس در اختیار شماست تا بتوانید فروشگاه خودتان را بسازید و «بدون نیاز به اینماد» فروش را شروع کنید. 

آیا ساخت فروشگاه در زرین اکسپرس رایگان است؟

همان‌طور که گفتیم، ساختن نسخه اولیه فروشگاه در زرین اکسپرس هم بسیار سریع است و هم کاملا رایگان. شما می‌توانید در عرض پنج دقیقه فروشگاهتان را بسازید و تا ۲۰ عدد محصول در آن بگذارید (هر نوع محصولی). این فروشگاه رایگان تا ۱۴ روز در اختیار شماست و می‌توانید با ابزارها و امکانات مختلف آن کار کنید. بعد از آن، باید پکیج حرفه‌ای را بخرید که تجربه کامل زرین اکسپرس را معرفی می‌کند و شامل فیچرهایی است مانند:

  • افزودن محصول از اینستاگرام
  • امکان ارسال دیدگاه از کاربران
  • وب چت اختصاصی
  • ارسال پیامک
  • وبلاگ
  • و…

اگر کسب‌وکار شما کوچک است و می‌خواهید با صرف یک هزینه منطقی برای آن سایت بسازید، حتما از امکانات زرین اکسپرس اضافه کنید. هزینه پکیج حرفه‌ای با تمام این امکانات، ۱.۴۴۰.۰۰۰ تومان برای یک سال است، که بیشتر آنلاین شاپ‌ها امکان پرداخت آن را دارند. توجه کنید که این مبلغ برای «تمام فیچرها»ست و البته نگهداری و حفظ امنیت سایت در طول یک سال. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل یا چالش در ساختن و نگهداری صفحات سایت، می‌توانید با پشتیبانی زرین اکسپرس تماس گرفته و موضوع را حل کنید.

منبع:پرشین وی

Bita
Bita

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋