malkedza2

malkedza2

 ۱ نفر را دنبال می کند

دوربین لامپی چرخشی چیست؟

دوربین مداربسته لامپی چرخشی چیست؟

مثالی که از نام این نوع دوبین مداربسته پیداست، ظاهر آن شبیه به لامپ های قدیمی بزرگ و پر مصرف است و تشخیص آن کار سختی است. دوربین مداربسته لامپی در واقع این دوربین مداربسته درون یک پوشش لامپی قرار گرفته است. به دلیل همین عدم تشخیص راحت، این نوع دوربین جاسوسی می شود. امکانات این دوربین بسیار زیاد است و نصب و راه اندازی بسیار آسان و جزوه دوربین های مدرن و پیشرفته می شود. شرکت های زیادی هسند که دوربین لامپی چرخشی را تولید می کنند که بیشتر آن ها چینی هستند. اگر مشتاقید انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری را بشناسید می توانید به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

دوربین لامپی

 

این نوع دوربین با نام دوربین لامپی ، دوربین لامپی مخفی و لامپ دوربین دار نیز می شود. دوربین مداربسته لامپی، از نوع فیش آی یا چشم ماهی (Fish Eye) است و محدوده دیدی 360 درجه را فراهم می کند. این دوربین برای یک سالن حدود 80 متری مناسب است دوربین مداربسته لامپی و می تواند تمام این محدوده را به طور کامل تحت پوشش قرار دهد. البته باید توجه داشت که این نوع دوربین، تنها سیستم مداربسته ای نیست که محدوده دید وسیعی دارد. دوربین مدار 360 درجه در انواع مختلف در بازار موجود است.

 

هدف اصلی دوربین لامپی

هدف اصلی از ساخت این دوربین ها، نصب و راه اندازی آسان و آسان است و بر خلاف تصور از کاربران، کاربرد اصلی آن به صورت مخفی و جاسوسی نیست. برای نصب دوربین های فی، عموما از دوربین مداربسته کوچک استفاده می شود. امکان اتصال خرید دوربین لامپی، به هر نوع مودم وایرلسی وجود دارد. برخی از انواع این سیستم مداربسته، امکان نصب سیم کارت را دارند.

 

کیفیت ضبط این دوربین ها بسیار بالا است.خرید دوربین لامپی چرخشی مدل های متنوع از دوربین های لامپی با قیمت های متفاوت وجود دارد که این تفاوت قیمت بر اساس سطح کیفیت تصویر تعیین می شود. بهترین نوع دوربین مدار بسته لامپی در حال حاضر انواع Full HD هستند. مهم ترین مزیت استفاده از این دوربین ها، این است که به کابل کشی نیاز دارد و هیچ دانش فنی برای نصب آن لازم نیست. برق مصرفی این دوربین از طریق اتصال سری لامپ با جریان برق تامین می شود. برای ذخیره و مشاهده تصاویر دوربین لامپی، نیاز به دستگاه ضبط کننده NVR نیست. شنود یاب حرفه ای دوربین مداربسته لامپی رم خور است و از کارت حافظه ذخیره می کند. حافظه کارت میکرو SD پشتیبانی شده توسط دوربین به مدل آن ممکن است 32، 64 یا 128 گیگ باشد. البته انواع دیگری از دوربین مداربسته رم خور نیز در بازار موجود هستند که لامپی محل هستند.

دوربین لامپی

فایل های ویدئویی تا بیش از 8 روز بر روی آن ذخیره می شوند و پس از تبدیل شدن حافظه، دوربین به طور خودکار فیلم های قدیمی تر را پاک کرده و فیلم های جدید را جایگزین آن می کند. دوربین یاب و شنود یاب بعد از قرار دادن کارت حافظه در دوربین و نصب آن در سر پیچ لامپ، به طور خودکار دوربین مداربسته شروع به ضبط ویدئو می کند.

 

از دیگر قابلیت های مهم این نوع امنیت، امکان ارتباط صوتی دو طرفه است که می توانید به طور مستقیم در هر نقطه ای که با مکان نصب دوربین مکالمه انجام دهید. قیمت شنود یاب از دیگر قابلیت های دوربین لامپی، می توان به امکان تصویربرداری در شب یا قابلیت دید در شب اشاره کرد.

 

نصب و راه اندازی آسان و سریع

با توجه به اینکه تنها تجهیزات لازم برای نصب این سیستم امنیتی، خود مداربسته لامپی است و نیاز به هیچ دستگاه دوربین یا کابلی ندارد، راه اندازی آن بسیار پایین است.قیمت دوربین لامپی همچنین با توجه به نصب آسان، مدت زمان راه اندازی آن بسیار پایین است و برای افرادی که برای نصب دوربین مداربسته اجله دارند، گزینه ای است.

 

آنچه در بالا گفته شد، تصویر ارائه شده توسط دوربین لامپی، پانورامای فول اچ دی 36 درجه است که زاویه دید بسیار وسیعی در اختیار کاربر قرار می دهد. شنود یاب حرفه ای مشاهده تصاویر زنده و یا تصاویر ضبط شده، از طریق گوشی هوشمند امکان پذیر است. با نصب نرم افزار اندروید یا آی او اس دوربین بیسیم لامپی روی موبایل خود، می توانید به راحتی تصاویر را از روی تلفن همراه خود در هر مکانی چک کنید. (تلفن همراهتان باید به اینترنت متصل باشد)

 

دوربین های لامپی با سه نوع نرم افزار در بازار موجود هستند. شنود صدا از طریق این نرم افزارها می توان تصاویر را مشاهده کرد.

 

نرم افزار ICSEE

نرم افزار V380(V380S)

نرم افزار VR CAM

دوربین های لامپی با نرم افزار V380 از رابط کاربری بهتری و راحت تری دارند، دوربین sqtسرورهای قوی تری دارند و کیفیت تصویر بهتری دارند.

 

علاوه بر این برای استفاده از این دستگاه به عنوان دوربین، شما می توانید به عنوان یک لامپ برای آن استفاده کنید. با توجه به نصب آسان این دوربین ها و عدم نیاز به بستر سازی خاص دوربین آهنربایی sqt از این نوع دوربین ها می توانند در مکان های بسیاری مانند، منازل مسکونی، اماکن تجاری، پارکینگ ها، درب خانه، کارخانه، مرکز خرید، رستوران ها و … استفاده کرد.

دوربین لامپی چیست؟

دوربین لامپی دوربینی است که شبیه لامپ ساخته شده و زیر آن یک لنز است که اگر زیر سقف نصب شود تصویر گرد و 360 درجه ای از محیط اطراف خود می دهد. k18 در این مقاله نصب و انتقال تصویر دوربین لامپی روی موبایل بصورت کامل آموزش داده شده است.

 

دوربین sqt

 

تصویر این دوربین دارای قابلیت زوم نیز می باشد که به تمام زوایا قابل چرخش می باشد.

 

همچنین در منوی این دوربین امکان نمایش تصاویر در چند حالت مختلف وجود دارد مانند تصویر زیر:

نصب دوربین مخفی در منزل

تصویر دوربین لامپی

برای داشتن دوربین لامپی چه پیش نیازهایی باید داشت؟

دوربین لامپی یک نوع دوربین وایفای بیسیم می باشد دستگاه شنود که استریم های ویدیویی را با استفاده از وای فای و روی تخت اینترنت به گوشی همراه کاربر انتقال می دهد.

 

برای این کار به یک مودم اینترنت نیاز است شنود مخفی که برای ذخیره تصاویر باید یک عدد مموری sd card تا حافظه 64 ذخیره سازی شود.

 

امکانات دوربین لامپی

از مهم ترین قابلیت های دوربین لامپی می توان به امکان مکالمه اشاره کرد.

 

امکان اشتراک تصویر دوربین لامپی روی چند گوشی هوشمند وجود دارد.

دستگاه k18

امکان تشخیص خرکت در محیط در دوربین های لامپی وجود دارد و بر همین اساس می تواند عمل ذخیره سازی را انجام دهد. فقط در زمان هایی که در محیط حرکت تصاویر روی حافظه دوربین ذخیره می شود و در زمان هایی که حرکتی در تشخیص داده می شود شنود یاب جهت صرفه جویی در حافظه عمل ضبط تصاویر انجام می شود.

malkedza2
malkedza2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋