دوربین لامپی چیست ؟؟؟؟؟

 

دوربین لامپی دقیقا چیست؟

دوربین لامپی
دوربین لامپی

 

دوربین لامپی نوع دوربین مداربسته است که ظاهر آن شبیه یک لامپ ۲۰۰ وات قدیمی است. و همانند یک لامپ معمولی قابلیت نصب روی سرپیچ را دارا است. در واقع بدون نیاز به هیچ منبع تغذیه نیاز به راحتی از برق شهر نیز قابلیت تغذیه دارد. به همین دلیل تشخیص آن به عنوان یک دوربین مداربسته برای بیشتر از افرادی که آن را مشاهده می کنند ، سخت است.

قیمت دوربین لامپی

لامپ دوربین دارمخفی

دوربین مداربسته لامپی

از کجا دوربین لامپی تهیه کنم

دوربین لامپی وای فای

دوربین لامپی

قیمت دوربین لامپی سیمکارتی

لامپ دوربیندار

در واقع دوربین لامپی یک دوربین مداربسته بی سیم است که جهت مشاهده تصاویر ضعیف شده است ، نیاز به کابل کشی یا چیز دیگری نخواهید داشت. تصاویر را از طریق شبکه وایرلس و بیسیم خود منتقل می کند. و شما از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی تلفن همراه خود در تمام ساعات شبانه روز به آن دسترسی داشته باشید. همچنین از نور ال ای دی لامپ این دوربین نیز می تواند برای مصارف مختلف استفاده شود.

دوربین لامپی دقیقا چیست؟

دوربین چشم ماهی

 

دوربین لامپی زیرمجموعه دوربین های چشم ماهی یا فیش آی هستند. که تصاویر حذف شده از طریق شبکه وایرلس به تلفن همراه شما منتقل می کند. تصاویر ضعیف شده توسط این دوربین روی یک کارت حافظه میکرو SD قابل ذخیره ساری هستند. و دیگر دستگاه DVR یا NVR نیاز نخواهید داشت. تصاویر ضعیف شده توسط دوربین لامپی به صورت پانورامای 3660 درجه هستند. که یک محیط حدوداً ۷۵ متری را به خوبی پوشش می دهد. امکان اتصال به همه مودم های دارای قابلیت وایرلس را دارا است. تصاویر ضبط شده و تصاویر زنده آن در صورت اتصال دوربین لامپی به مودم ، از طریق اینترنت قابلیت مشاهده و کنترل روی تلفن همراه خواهد بود.

 

برخی از انواع این دوربین قابلیت نصب سیم کارت را دارند. و با فعال سازی اینترنت سیم کارت نصب شده روی دوربین دیگر نیاز به وجود مودم در محل نصب جهت برقراری دسترسی به اینترنت ناخواند داشت. همچنین این دوربین قابلیت ارتباط صوتی دوطرفه یعنی ضریب صدای محیط و پخش صدا در محیط نصب شده را دارا است. تصاویر ضبط شده در شب دارای کیفیت خوب و قابل تشخیص هستند.

مقاله مرتبط: دوربین مداربسته AHD

نصب آسان دوربین لامپی

دوربین کوچک
دوربین کوچک

 

دوربین کوچک

دوربین کوچک رم خور

قیمت دوربین کوچک

دوربین مداربسته کوچک

دوربین فلتی

دوربین کوچک بیسیم

دوربین مخفی مداربسته

قیمت دوربین مخفی مداربسته

دوربین همراه

دوربین کوچک سیار

 

 

نصب دوربین مداربسته لامپی بدون نیاز به داشتن دانش فنی پیشرفته و با راهنمایی تلفنی کارشناسان فنی لیمانت به راحتی قابل نصب و راه اندازی من باشد.

 

به صورت خلاصه می توان مزایا و معایب دوربین لامپی را به صورت زیر ذکر نمود:

مزایا:

 

عدم نیاز به دستگاه NVR یا DVR جهت ضبط تصاویر و امکان ضبط تصاویر روی کارت حافظه SD که به راحتی و در همه جا با قیمت بسیار کم در دسترس من باشد.

نصب بسیار سریع و آسان و بدون نیاز به دانش فنی

داشتن قابلیت ضبط صدا و تصویر به صورت هم زمان

قابلیت تصویربرداری در شب

دارا بودن تصویر پانورامای 3600 درجه

قیمت بسیار اقتصادی و زمان نصب و راه اندازی بسیار کوتاه

دارای زوم دیجیتال

دارای قابلیت تعریف زمانبندی برای ضبط تصاویر به صورت مداوم یا تعریف برنامه زمانی جهت ضبط فیلم تنها در صورت تشخیص حرکت

دارا بودن امکان مشاهده تصاویر آنلاین و ضبط دوربین توسط چند نفر به صورت مورد

امکان ذخیره عکس و فیلم بر روی موبایل بدون نیاز به کارت حافظه در داخل دوربین مداربسته لامپی

دارای اپلیکیشن اندروید و IOS جهت برقراری ارتباط با دوربین لامپی

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو
ردیاب خودرو

قیمت ردیاب خودرو

ردیاب خودرو مگنتی

ردیاب خودرو آهنربایی

ردیاب خودرو حرفه ای

ردیاب ماشین

قیمت ردیاب ماشین

جی پی اس خودرو

جی پی اس ماشین

ردیاب خودرو ضد آب

ردیاب ماشین ضد آب

 

 

 

معایب:

 

این دوربین قابلیت نصب در فضای باز و مقاوم در برابر رطوبت و آب را ندارد. همچنین به دلیل ضبط تصاویر روی کارت حافظه و دستگاه DVR یا NVR آرشیو تصاویر به مدت طولانی را نخواهید داشت. نکته دیگری که وجود دارد این است که تشخیص جزئیات در تصاویر پانوراما سخت است.

نصب دوربین لامپی

دوربین لامپی -1

 

نصب دوربین مدار بسته مدل لامپی بسیار به آسانی و با انجام چند مرحله انجام می شود.

 

مرحله اول

مرحله دوم

 

نصب فیزیکی دوربین است که به راحتی آن را به محل لامپ فضای مورد نظر وصل کنید. همانطور که در بخشهای قبلی ذکر شد ، برخی از این لامپرها باید به وایفای وصل شوند و برخی از آنها سیم کارت خور هستند. به نوع لامپ ، شما باید منبع اینترنت را برای آنها بسازید.

 

بلافاصله پس از اتمام مراحل نصب تصاویر را از طرف دوربین را در گوشی تلفن همراه خود فارغ از نوع و مدل و سیستم عامل ، مشاهده کنید. این قابلیت دستگاه به شما کمک می کند که در قسمت دور و نزدیک و بدون هیچ محدودیت مکانیکی و زمانی امکان رویت فضای مورد نظر خود را داشته باشید.