بهترین ردیاب خودرو

ردیاب خودرو دقیقا چیست؟

ردیاب خودرو آهنربایی
ردیاب خودرو آهنربایی

 

اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید دوربین های مداربسته مخفی کوچک میگردید احتمالا فروشگاه نهصد را در نتایج گوگل دیده اید این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه فروش دوربین های مداربسته مخفی کوچک و دستگاه شنود و تجهیزات نظارتی و امنیتی فعالیت میکند.جهت خرید این محصولات میتوانید به وب سایت فروشگاه نهصد مراجعه کنید و مدل ها را برسی کنید.( آدرس وب سایت مالکت : nohsad.com )

ردیاب خودرو همانند مسیریاب خودرو با فناوری جی پی اس کار کرد اما هدف آن مسیر حرکت راننده نیست. با استفاده از این سیستم قابلیت اطمینان مکانیکی ، سرعت و جهت خودرو را از راه دور تشخیص داد. این امکانات به مالک راننده کمک می کند محل دقیق خودروی خود را می توان تشخیص داد و بدین ترتیب خرید خودرو تهیه می شود. با گزارش مکان خودرو در هر زمان ، خودرو از دیدگاه تبدیل شدن به امان شماند شد.

ردیاب خودرو آهنربایی

قیمت ردیاب خودرو

قیمت ردیاب خودرو مگنتی

ازکجا ردیاب خودرو تهیه کنیم

جی پی اس خودرو

ردیاب ماشین

قیمت ردیاب ماشین

ردیاب خودرو حرفه ای
قیمت ردیاب ماشین مگنتی

ردیاب کوچک ماشین

نصب ردیاب خودرو

ردیاب خودرو ضدآب

جی پی اس ضد آب

ردیاب خودرودقیق

بهترین ردیاب خودرو

ردیاب خودروسینو ترک

 

 

به طور مثال ، برخی از نوجوانان خانواده برای اینکه هیجان رانندگی را تجربه کنند ، بدون اجازه والدین خود می توانند با خودرویی خارج شوند که در اینصورت هم فورا او را پیدا کرده است.

 

ردیاب های خودرو از نسخه های سده 21 وارد بازار شدند. خدمات نرم افزاری و ابزارهای رادیابی هر سال بهبود یافته و امکانات بیشتری در اختیار شما قرار گرفته است. در نتیجه ، جدید شاهد صدها مدل رادیاب خودرویی هستید که در بازار وجود دارند. با نصب ساده یک ردیاب به اندازه یک قوطی کبریت در خودروی خود فقط با استفاده از تلفن هوشمندتان ، خودرو از هر گوشه دنیا رادیابی کنید.

دوربین شلنگی

قیمت دوربین شلنگی
قیمت دوربین شلنگی

از کجا دوربین شلنگی بخریم

دوربین شلنگی دفینه

دوربین شلنگی گنج یاب

دوربین شلنگی 10متری

دوربین آندسکوپی

قیمت دوربین آندسکوپی پزشکی

دوربین شلنگی ضد آب

قیمت دوربین شلنگی ضد آب

دوربین شلنگی صنعتی

دوربین شلنگی فنری

 

پرفروش‌ترین انواع ردیاب را ببینید

انواع اصلی ردیاب های خودرو را بشناسید

 

پیش از خرید ردیاب خودرو باید انواع آن را بشناسید تا هر نوع مناسب خود را تهیه کنید. دو نوع سیستم ردیاب خودرو ، فعال و غیرفعال ، در بازار وجود دارد:

ردیاب های فعال

 

این نوع ردیاب دائما به ماهواره متصل است و اطلاعات را به آن ارسال کنید. بدین ترتیب شما را با فشردن یک دکمه یا استفاده از وبسایت یا اپلیکیشن واقعی به اطلاعات لحظه ای دست بیابید. در این حالت واقعیید مکان دقیق خودرو را در لحظه مشاهده کنید. اما این نوع ردیابی بسیار ارزشمند است و باید ماهانه هزینه اشتراک بپردازید.

ردیاب های غیرفعال

دوربین کوچک رم خور
دوربین کوچک رم خور

 

دوربین کوچک مخفی

دوربین فلتی

دوربین مخفی سوزنی

قیمت دوربین کوچک مخفی

دوربین مداربسته کوچک

دوربین مداربسته بیسیم

دوربین ریز مخفی

ازکجا دوربین مخفی تهیه کنیم

دوربین کوچک خودرو

قیمت دوربین خودرو کوچک

نصب دوربین مخفی کوچک درمنزل

هزینه نصب دوربین مخفی کوچک درمنزل

دوربین مداربسته کوچک فلتی

دوربین کوچک سیار

دوربین مداربسته کوچک

دوربین مداربسته رم خور

دوربین کوچک شارژی

دوربین مداربسته انتقال تصویر دار

دوربین مداربسته کوچک وای فای

این نوع ردیاب ها برعکس رادیاب های فعال ، اطلاعات را منتقل می کنند. آنها اگرچه به ماهواره جیپیپیاس بالای زمین متصل می شوند ، فقط اطلاعات مربوط به حرکت خودرو و مسیر حرکت آن را در خود ذخیره و هر چند وقت یکبار لپتاپ یا تبلتتان به آن متصل کردید ، اطلاعات ذخیره شده را دانلود کرده و از تمام حرکات خودرو در مدت زمانی که به ماهواره متصل نبودید ، باخبر اششوید.

 

با این روش دیگر مجبور به پرداخت ماهانه نیستید اما می توانید در لحظه به اطلاعات دسترسی داشته باشید. در صورت عدم درخواست اشتراک از ردیاب خودرو استفاده کنید ، این نوع ردیاب مناسب است.

ردیاب های باتریددار و سیمی

 

ردیاب خودرو ، باتریددار

 

برخی از ردیاب های خودرو باتری دارار و برخی دیگر سیمی هستند. ردیاب های باتری دارار ، به جای استفاده از سیم ، به باتری مجهز هستند و به همین دلیل آنها را جاباجا کرد. باتری های این نوع ردیابزارها باید از بهترین جنس باتری می باشند تا رادیاب خودرو نیاز به مدت زمان بیشتری فعال بماند. آنها از نوع لیتیومی هستند.

 

شارژ باتری های لیتیومی در سیستم های رادیاب تا دو هفته دوام قرار گرفت. همچنین برخی از رادیابرفس ها ، بسته های اضافی اضافه شده اند و به شما این امکان را می دهند که با یک بار شارژ تا ۶ ماه از سیستم رادیاب خودرو استفاده کنید.

ازکجا ساعت رومیزی دوربیندار بخریم
ازکجا ساعت رومیزی دوربیندار بخریم

 

ساعت رومیزی دوربین دار

قیمت ساعت رومیزی دوربین دار

ساعت رومیزی دوربین دارمخفی

دوربین مداربسته ساعت

ساعت دوربین دارمخفی دیجیتال

ساعت رومیزی دوربیندار وای فای<br/>

ردیاب های سیمی داشبورد نوع دیگری از رادیاب های خودرو هستند که کار با آنها برای استفاده آسان ازتر است. انرژی این ردیاب های مستقیم از باتری خودرو و با استفاده از سیم تامین نیاز. بنابراین دیگر لازم نیست ، نگران تمام شدن شارژ باتری ردیاب از خودرو باشید.

 

حالا باز هم باید مرتب از درست کار کردن آن مطمئن شوید و همیشه آن را بررسی کنید. همچنین باید بدانید که ردیاب خودرو چقدر انرژی از باتری خودرو استفاده می کند و آیا روی عملکرد بقیه سیستم عاملان اثر دارد یا خیر.

 

نکات مهم برای خرید ردیاب خودرو

 

زمان خرید ردیاب جی پیپی خودرو باید به ویژگی های آن توجه کنید. ردیاب های مختلف برای انواع وسایل نقلیه ، مانند خودروهای شخصی ، کامیون های شخصی ، ون و موتورسیکلت های تولید شده است. بدین ترتیب بهترین ردیاب های خودرو ، با توجه به جدیدترین ابداعات و توسعه های آنها وارد صنعت جی پیپی شده است.

 

زمان جستجو برای خرید یک سیستم رادیاب جی پیپی ، اولین کاری که باید انجام دهید ، هدف هدف را از خرید این سیستم است. مطمئن باشید که سیستمان رادیاب را قادر می دانید دستگاه خود را برای چه کاری جستجو کنید ، ویژگی های مورد نیاز چیست و چه بودجه ای در اختیار دارید.

 

ردیاب های متنوعی در قیمت انواع مختلف -از حدود ۵۰۰ هزار تا ۴ میلیون تومان- در بازار وجود دارد و خریداری شده است که باید به یکسری از ویژگی های توجه توجه داشته باشید تا خرید خوبی داشته باشید.

 

مطمئن ترین رادیاب های جی پی اس خودرو ، از نظر کاربرد و همچنین قیمت ، ردیاب هایی هستند که نرم افزارهای ردیابی جی پی و اپلیکیشن تلفن همراه را داشته اند. این ردیاب های واقعیند محل وسایل نقلیه را ردیابی می کنند و نیاز ندارند برای خرید سیستم های مجزای جیپپیاس ، کلی هزینه كردند.

ویژگی های مهمی که باید قبل از خرید به آنها دقت کنید

 

ردیاب خودرو ، ویژگیهای

۱ طراحی و ویژگی های ابزار ردیابی

از کجا دوربین لامپی تهیه کنیم
از کجا دوربین لامپی تهیه کنیم

 

دوربین لامپی

لامپ دوربین دار

قیمت دوربین لامپی

دوربین مداربسته لامپی

قیمت دوربین مداربسته لامپی

دوربین لامپی وای فای

دوربین لامپی رم خور

دوربین لامپی سیمکارتی

نصب دوربین لامپی در منزل

ردیاب خودرو در جایی مخفی و زیر خودرو درون یک جعبه کوچک جاسازی ایجاد کرد. بنابراین باید بسیار محکم و همچنین ضدآب باشید تا بتوانید تمام شرایط سخت زیست محیطی را تحمل کرده و صدمه را نبینید. در زمان خرید مراقب باشید جعبه کنید هم محکم باشد تا بتوانید از ردیاب در برابر خاردنسنگ های روی جاده مراقبت کند.

 

همچنین سیستم جی پیپیاس و آنتن جیاساس (سیستم جهانی مربوط به ارتباطات تلفن همراه) باید داخل رادیاب در محل مناسبی قرار گیرد تا از نظر ارسالی از ماهواره را به هنگام برخورد و اطلاعات مکانیسم از طریق آنتن جیاساس ، منتقل کند.