malkedza2

malkedza2

 ۱ نفر را دنبال می کند

شنود یاب

ردیاب شنود دار و کاربردهای آن

 

 

ردیاب شنوددار

با پیشرفت تکنولوژی روز به روز سیستم ردیابی بهتر و پیشرفته تر می شود. یکی از موارد چند سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است، ردیاب شنود دار است. این نوع ردیاب علاوه بر مکان یابی افراد و اشیاء با استفاده از جی پی اس، از دستگاه شنود نیز استفاده می کند. در ادامه این مقاله درباره ردیاب شنوددار، نحوه کار با آن و دستگاه شنود به شما توضیح می دهید.

 

 

ردیاب شنود دار چیست و به چه دردی می خورد؟

ردیاب شنوددار بسیار پرکاربرد است. به عنوان مثال گاهی اوقات موقعیتی پیش می آید که باید فرزندتان را بشناسید با چه کسانی می آمدند و با چه افرادی مراوده دارند. یا ممکن است در شهری زندگی کنید که آمار تصادف خودرو در آن به شدت بالا بوده و شما ناگزیر به دنبال یک راه حل اساسی برای حل این مشکل است. بهترین راه حل برای این مشکلات، خرید یک دستگاه شنود همراه با دستگاه شنود صدا می باشد. این نوع ردیاب ها که به ردیاب شنود دار معروف هستند، یک نوع GPS به دستگاه شنود صدا می شوند که در اندازه های کوچک برای کنترل دستگاه یا وسیله ای مورد نظر تولید می شوند.

 

ردیابی آسان، با دستگاه ردیاب شنود دار

در دستگاه های ردیابی پیشرفته مانند ردیاب خودرو، ساعت ردیاب، ردیاب موتورسیکلت، ردیاب های چند منظوره و… قابلیت هایی بیشتر از موقعیت یابی وجود دارد. حتی علاوه بر امکان شنود، امکان تماس با دستگاه و یا شخص دارنده ی دستگاه شنود نیز قابل استفاده است. ردیاب های خودروهای امکان پذیر و میکروفون را نیز دارند که در صورت دلخواه می توانند برای رد و بدل کردن صدا در دو طرف نیز به خودرو متصل شوند.

 

کوچکترین ردیاب های جهان

ردیاب های شنود دار از جمله ردیاب هایی هستند که با قابلیت شنیدن صدای محیط، به کوچکترین دستگاه های شنود از راه دور معروف شده اند. آنچه حتی به مخفی می‌خواهد می‌تواند برای داشتن اطلاعات مکانی، صدای محیط کار و یا کودکان خود را طی زمان مشخصی بشنوند بهترین راهکار دستگاه ردیاب شنود دار خواهد بود. علاوه بر این، قیمت دستگاه شنود در حین خطر و موارد اورژانسی نیز با فشردن دکمه روی دستگاه جی پی اس، می از والدین یا افراد تحت نظر گیرنده استفاده از کمک کرده و حتی با آن ها گفت و گو کنند.

 

ردیاب میکروفون دار

ردیاب میکروفون دار

طریقه ی کار با ردیاب شنود دار

استفاده از دستگاه های شنود دار بسیار آسان تر شده است. در گذشته دستگاه های شنود و ردیاب ها به سخت افزارها و نرم افزارهای مخصوصی نیاز دارند که کار با آن بسیار سخت و تخصصی بود.خرید دستگاه شنود اما سیستم با نصب تنها یک برنامه روی موبایل یا سیستم خود می توانید به راحتی از ردیاب شنود دار استفاده کنید. به این صورت که با نصب نرم افزار مخصوص روی گوشیتان به ردیاب متصل می شوید. سپس با فشردن دکمه روی ردیاب به طور مثال ساعتی، شنود مخفی امکان مکالمه ی دو طرف با بلندگو و شنود (بدون نیاز به تماس) محیا می شود.

 

ردیاب شنود دار خودرو ها

یکی از کاربردی ترین و مهم ترین انواع ردیاب های شنود دار، رهیاب خودرو می باشد. این نوع ردیاب با داشتن قابلیت های جدید، به دزد هوشمند خودرو نیز معروف شده است. عاملی که همه ما می دانیم، کار دزدگیر خودرو هشدار دادن و خبر کردن صاحب خودرو برای جلوگیری از سرقت می باشد.شنود صدا اما کار دزدگیرهای معمولی تا زمان خرید خودرو است و بعد از آن کاربرد خاصی ندارند.

 

اما ردیاب هوشمند حتی در صورت خودرو نیز می تواند مکان خودرو را به راحتی و در کمترین زمان پیدا کرده و با کمک پلیس آن را برگرداند شنود یاب حرفه ای. نکته مهم در مورد ردیاب شنود دار خودرو این است که این نوع ردیاب ها با باتری خودرو شارژ می شوند و نیازی به خارج کردن و شارژ مجدد آن ها نیست. حتی با خاموش شدن باتری خودرو نیز با ذخیره شارژ، به ثبت آخرین مکان مکانی می پردازد.

 

نوعی از رهیاب شنود دار خودرو با نام ردیاب پلیسی وجود دارد که بسیار محبوب است. ردیاب پلیسی از محبوب ترین ردیاب های نیکان جی پی اس است که به شما بسیار کمک می کند. برای استفاده از این محصول می توانید به صفحه خرید ردیاب پلیسی مراجعه کنید.

 

ردیاب شنود دار برای ردیابی کودکان

وقتی فرزندان به سنی می رسند که اکثر زمان خود را در مدرسه و به از والدین می گذرانند، والدین نیز برای کنترل کودکان خود و کم شدن نگرانی از بابت رفت و آمد آن ها را انجام می دهد. دستگاه k18مخصوصا والدین شاغل که بیشتر زمان خود را سر کار هستند و از کودک خود دور اند.

 

داشتن یک ردیاب شنوددار همراه کودک این امکان را به والدین می دهد که ضمن آسودگی خاطر از رفت و آمد و امنیت فرزند خود، حتی به گفت و گو با او بپردازند. به هر حال برای والدینی که قصد خرید یک ردیاب شنود دار برای امنیت فرزند خود را دارند، انواع ساعت ردیاب و ردیاب های شنود دار به شکل هایی که جلب توجه نمی کند، مثلا به شکل جا سوئیچی، پیشنهاد می شود.شنود یابk18 با نصب اپلیکیشن مخصوص ردیاب و وصل ردیاب به گوشی خود، مکان جغرافیایی فرزند خود را روی نقشه مشاهده کنید و به آسانی تماس بگیرید دو طرف و یک طرف با او باشید.

 

ردیاب کودک

ردیاب کودکان برای مواقع بسیار کاربردی خواهد شنود یاب و دوربین یاب بودویژگی های ردیاب شنود دار و اپلیکیشن مرتبط با آن

-تعیین یک یا چند محدوده مجاز و حتی غیرمجاز برای کودکان و فرستادن هشدار به والدین در صورت خروج از محدوده ایمن ورود به محدوده خطر.

 

-شنود محیط اطراف به صورت یکطرفه و امکان مکالمه ی دو طرفه ی والدین با کودکان

 

-راحتی حمل و نقل کوچک ردیاب شنود دار برای جاسازی

 

-ضد آب و ضد ضربه بودن ردیاب شنود دار

 

-آلارم هشدار دهنده برای مواقع اضطراری

دوربین لامپی

دوربین sqt

این قابلیت به فرزند شما نیز این امکان را می دهد که به راحتی در هنگام خطر و نیاز به کمک فوری والدین خود با فشردن یک دکمه و جلوگیری از تماس یا فرستادن هشدار به گوشی والدین، آن ها را از خطر ساز خطرناکند. ردیاب شخصی کوچک از بهترین ردیاب های شنود دار به حساب می آید. شما می توانید از صفحه خرید ردیاب کوچک این محصول را مشاهده کنید.

 

فرق ردیاب شنود دار با شنود جاسوسی چیست؟

لازم به ذکر است که ردیاب شنود دار تفاوت های اساسی با قیمت شنود یاب شنودگرهای جاسوسی و هرگز نمی تواند این دو را در یک رده قرار داد.دستگاه های جاسوسی برای مصارف غیر قانونی و یا پلیسی استفاده می شوند که از شنود افراد برای این گونه مصارف می شوند. استفاده می کنند اما ردیاب شنود دار برای اطلاع از وضعیت فرزندان، کارمندان و خودروی شخصی فرد مورد استفاده قرار می گیرد که کاملا قانونی و بلامانع باشد.دستگاه شنود یاب این نوع ردیاب بیشتر به یک تلفن همراه یکطرفه یا دو طرف طبق صلاحدید فرد شباهت دارد که هر شخص برای حفظ مال و جان خود و فرزندانش در برابر حوادث از آن استفاده می کند.

malkedza2
malkedza2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋