mahdi76it.tbz

mahdi76it.tbz

طراحی لوگو در تبریز

طراحی لوگو اولین و مهمترین مرحله گرافیکی برای یک کسب و کار موفق است و طراحی لوگو حرفه ای می تواند نقش بسیار مهمی در ثبت نماد کسب و کار یا شرکت شما در ذهن عموم داشته باشد.
نیاز اصلی هر کسب و کاری برای موفقیت، یافتن جایگاه مناسب در ذهن مخاطبان خود اعم از مشتریان و شرکای تجاری است، زیرا صاحبان سرمایه و مشتریان فعالیت های پرخطر در روابط اقتصادی را نمی پذیرند و با احتیاط عمل می کنند. بر این اساس به طور کلی موفقیت در فعالیت های مالی در گرو جلب اعتماد عمومی و جلب اعتماد عمومی در گرو معرفی صحیح توانایی ها و تبلیغات مناسب است. با توجه به زمان محدود و دغدغه های دنیای مدرن و همچنین انبوه صاحبان مشاغل، صاحبان مشاغل فرصت محدودی برای معرفی خود به دیگران دارند که محدود به یک جمله (شعار یا شعار شرکتی) و شکل و رنگ خاصی است( لوگو )؛بنابراین می توان یک لوگو و طراحی نظامی منحصر به فرد را عنصری ضروری  برای رونق یک تجارت دانست.

  • ایده پردازی و خلاقیت

ایده پردازی خلاق در طراحی لوگو مهم ترین عاملی است که شما را نسبت به رقبایتان متمایز میکند .

  • تاثیر در اولین نگاه

لوگو شما باید به نحوی انجام شود تا با اولین نگاه در ذهن مخاطب ثبت شود . این امر شامل انجام اصولی است که ما متخصص آن هستیم .

  • طراحی مدرن

طراحی و اجرای لوگو شما بصورت دستی و بهینه سازی آن در قوی ترین نرم افزار های کامپیوتری .

  • داشتن مفهوم

گاهی نمادی در طراحی لوگو با آن حرفه کاملا بی ارتباط است اما مطمئنا مفهومی را می رساند . مانند لوگو نایک

  • سادگی

مهم ترین اصل در طراحی لوگو سادگی آن است ، هر چه طرح شما ساده تر باشد لوگو شما اصولی تر خواهد بود .

  • جذابیت

مطمئن باشید طرح های جذاب بسیار موفق تر از طرح های “صرفا دارای مفهوم” خواهند بود . لطفا نمونه کارهای ما را مشاهده نمائید…

  • انعطاف پذیری

منظور از انعطاف پذیری این است که باید در نظر گرفته شود طرح لوگو شما در تمامی امور مختلف گرافیکی و تبلیغاتی قابلیت اجرا شدن را داشته باشد .

  • قابلیت تک رنگ شدن

لوگو های چند رنگ باید به نحوی طراحی شوند که در صورت اجرای تک رنگ هویت خود را از دست ندهند و از نظر تشخیص با طرح رنگی خود تفاوتی نداشته باشند .

  • رنگ بندی متناسب

رنگ آمیزی در طراحی لوگو بسیار مهم است و باید متناسب با آن فعالیت باشد چرا که رنگ ها میتوانند حس های متفاوتی را به مخاطب منتقل کنند .

طراحی لوگو در تبریز

نیاز به طراحی لوگو
همه شرکت های بزرگ می دانند که ایجاد یک لوگوی حرفه ای برای تجارت از اهمیت بالایی برخوردار است. یک لوگوی مناسب باعث می شود در ذهن مخاطبان خود بمانید و برند شما را برای مدت طولانی تری به خاطر بسپارید. با طراحی لوگو، هویت جدیدی برای سازمان و کسب و کار خود ایجاد می کنید. هویتی که باعث درخشش بیشتر کسب و کار شما می شود. در زیر می توانید برخی از مزایای طراحی لوگوی سفارشی را مشاهده کنید:

طراحی لوگوی انحصاری
طراحی انحصاری لوگو کلید خاص، متفاوت و قدرتمند بودن برای برند شماست

افرادی که سفارش طراحی لوگو خود را به گروه هانی گرافیک ارسال می کنند باید بدانند که تمامی لوگوهای طراحی شده توسط گروه هانی گرافیک کاملا خاص و انحصاری می باشد. یک لوگوی منحصر به فرد جدا از اینکه برند شما را در بین سایر برندها رنگارنگ تر می کند، اعتماد مشتریان را نیز جلب کرده و فروش شما را افزایش می دهد. هر چه آرم خاص تر باشد، برند شما با هویت سازگارتر است!

طراحی انحصاری، لوگو شما را از رقبای خود در زمینه برندسازی جلوتر می‌کند. لوگوهای انحصاری هانی گرافیک همگی قابل ثبت هستند و شما می توانید لوگوی خود را به راحتی ثبت کنید.

طراحی لوگو اختصاصی چه مزیت هایی دارد ؟

یکی از اصول اولیه طراحی لوگو منحصر به فرد بودن آن است. به طوری که می توان لوگو را در بین سایر برندهای هم رده به طور متمایز مشاهده کرد. بنابراین، اساسی ترین و اصلی ترین مزیت طراحی یک لوگوی انحصاری حرفه ای ایجاد تمایز ارزشمند برای شما در بین سایر رقبا است.

هرچه این لوگو حرفه ای تر طراحی شده باشد، ارتباط مستقیمی با دید و توجه برند شما دارد.

دومین مزیت لوگوی سفارشی ایجاد حس اعتماد برای مخاطب است. اگر لوگوی شما به اصطلاح یک کپی یا ایده گرفته شده از لوگوهای دیگر، به ویژه لوگوهای برندهای مشابه باشد، آن لوگو منفی ترین تبلیغاتی است که می توانید دریافت کنید. در نتیجه، لوگوی انحصاری حس اعتماد و منحصر به فرد بودن برند شما را به دیگران القا می کند و به شما هویتی متمایز می دهد.

یکی دیگر از مزایای طراحی لوگوی سفارشی، امکان ذخیره لوگوی شرکت است. فرآیند ثبت لوگو یک فرآیند تخصصی است و از آنجایی که تیم هانی گرافیک به این موضوع و تمامی قوانین مادی و قانونی خود واقف است، بهترین لوگو انحصاری و قابل ثبت را برای برند شما طراحی خواهد کرد.

اولین و مهمترین دلیل رد لوگو در هنگام ثبت لوگو، کپی بودن اثر از سایر لوگوهای موجود در آن است. در نتیجه نقش یک لوگوی اختصاصی در این مورد بیشتر نمایان می شود.

انواع طراحی لوگو

همانطور که در قسمت قیمت گذاری مشاهده کردید 3 نوع لوگو برای طراحی وجود دارد که در ادامه به شما معرفی می کنیم. لازم به ذکر است که انواع مختلفی از سبک های طراحی لوگو وجود دارد که از حوصله این مقاله خارج است.

لوگو تایپ

این نوع لوگو از کنار هم قرار دادن حروف شکل می گیرد. برای سفارش لوگو به صورت تایپوگرافی طراح باید به خوبی با سوال آناتومی حروف و سوال تداوم طرح آشنا باشد تا بتواند لوگو را با هارمونی صحیح و منسجم طراحی کند. لوگوتایپ ها همیشه زیبایی بصری جذابی ایجاد می کنند.

برخی از افراد لوگو تایپ ها را با عنوان «طراحی لوگوی نام» نیز می شناسند.

پیشنهاد خواندن مقاله: طراحی تایپو گرافی

لوگو تصویری

این لوگو با اشکال، نمادها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی شده است که نمادی بصری برای این تجارت ایجاد می کند. طراحی این نوع لوگو به روشی ساده و معنادار برای طراحان کار دشواری است. از انواع ساده نیز می توان برای نام شرکت در طراحی لوگوی بصری استفاده کرد.

پیشنهاد خواندن مقاله: هر آن چیزی که باید از یک لوگو تصویری بدانید.

لوگو تلفیقی

همانطور که از نام آن پیداست، این لوگو با ترکیب تایپوگرافی و تصویرسازی ساخته شده است. لوگو بسیار دشوارتر و زمان برتر از لوگوهای دیگر است. از آنجایی که موضوعات مختلف لوگو تایپ و لوگوی تصویری شامل این دو قسمت می شود باید به طور جداگانه طراحی شود تا هماهنگی قوی بین آنها وجود داشته باشد.

پیشنهاد خواندن مقاله: طراحی لوگو کاراکتر و برند

طراحی لوگو اسم

یکی از اصطلاحاتی که مردم هنگام سفارش لوگوی خود از طراح می پرسند، طراحی لوگو برای برند یا نام خودشان است. به همین دلیل طراحان اغلب با طرح های لوگوی نام فارسی مواجه می شوند. در واقع به طراحی لوگوی نام، تایپوگرافی می گویند. این نوع لوگو به صورت نوشتاری طراحی شده است.

اما دلیل علاقه به این نوع از سبک لوگو چیست و چرا در ایران اینقدر طرفدار دارد؟

ما به خوبی می دانیم که سلیقه افراد متفاوت است به همین دلیل هرکسی با توجه به علاقه خود طرح ها را می پسندد. در کشور ما و به دلیل شرایط محیطی بسیاری از افراد و شرکت ها تمایل دارند که نام آنها با فونت خاصی طراحی شود تا تصویری متمایز و زیبا برای خود داشته باشند.

در واقع طراحی لوگوی نام برای ایرانیان بسیار جذاب و پرطرفدار است و حتی گاهی دیده می شود که این نوع سبک طراحی بیش از طرح های ارائه شده مورد تایید قرار می گیرد.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که طراحی لوگوی نام واقعاً یکی از زیباترین انواع لوگوهای مورد استفاده در ایران است. این سوال به قدری مهم شده است که گاهی اوقات دیده می شود بازیگران خارجی در حال خالکوبی متن هایی با حروف و نام فارسی روی بدن خود هستند و این به دلیل زیبایی حروف فارسی است که در مورد آن صحبت کردیم.

برای سفارش لوگو به دو زبان فارسی و انگلیسی می توانید با مشاوران هانی گرافیک تماس بگیرید و در مورد نحوه سفارش و ایجاد لوگوی حرفه ای راهنمایی دریافت کنید.

طراحی لوگو در تبریز

نکات مهم در طراحی لوگو اختصاصی

همچنین چند نکته برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای وجود دارد که ارزش دانستن آنها را دارد. برای دانستن این نکات و یا سفارش طراحی لوگو در سایت های انگلیسی زبان می توانید کلمه طراحی لوگو را در گوگل جستجو کنید و سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند را مشاهده کنید.

اگر برای این کار وقت ندارید، می توانید نکات سفارش یک لوگوی حرفه ای را در زیر بخوانید:

لوگو باید خاص باشد. هر کسی که به دنبال یک لوگو برای کسب و کار خود است، قطعاً یک لوگوی خاص می خواهد. ویژگی بارز لوگو منحصر به فرد بودن آن است. زمانی که شرکتی به تغییر لوگوی خود فکر می کند، قطعا به این نتیجه می رسد که لوگوی قدیمی دیگر تاثیری مشابه بر روی مخاطب ندارد و به دنبال یک لوگوی خاص و معنادار است. بنابراین، لوگویی که طراحی می کنید باید منحصر به فرد و خاص باشد.
طراح لوگو باید معنا و مفهوم را منتقل کند. هدف از لوگو ارائه یک مفهوم به عموم است. لوگو باید بیانگر حرفه، خدمات، هویت و ارزش های یک گروه باشد. به همین دلیل است که پشت هر لوگویی یک معنا یا مفهوم پنهان است. به همین دلیل لوگوهایی که فقط به صورت شکل طراحی می شوند و هیچ معنا و مفهومی ندارند، ارزشی ندارند.
برند باید به ساده ترین شکل طراحی شود، همانطور که قبلا گفتیم لوگوی شما باید به ساده ترین شکل طراحی شود. زیرا با سادگی لوگو مفهوم در یک نگاه و به موقع به عموم منتقل می شود و عموم با آن احساس راحتی می کنند.
طراحی لوگو باید خلاقانه باشد. هر چه لوگو خلاقانه تر باشد، جذاب تر و موثرتر است. یکی از راه های افزایش خلاقیت تماشا کردن است. مراقب باشید که لوگوهای مختلف را نبینید، اما به آنها نگاه کنید.

mahdi76it.tbz
mahdi76it.tbz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋