Iran Azadi

Iran Azadi

توسط ۱ نفر دنبال می شود

نکات کلیدی برای داشتن یک لوگو جذاب!

 

وقتی شما به برندهای معروف دنیا فکر می کنید اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند نماد این برند معروف است مثل طاق های طلایی مک دونالد نماد اسووش نایک و یا سیب گاز اپل....

اما واقعا چه چیزی در این نوع لوگوها باعث شده است که به این شکل در ذهن ها ماندگار شوند؟

فاکتورهای اصلی طراحی لوگو:

در واقع لوگو اولین برداشت مشتری از یک شرکت است و در واقع از نظر بصری مانند هویت و ارزش های یک برند عمل می کند. بنابراین داشتن لوگو برای برندسازی یکی از اجزای ضروری است. 

البته برندهایی که خود را قابل اعتماد، قابل دسترس و نوآور نشان داده اند می توانند برای لوگوی خود ریدیزاین انجام دهند و خود را از سایر رقبا متمایز سازند.

 

و اما ارکان اصلی و کلیدی در جذابیت یک لوگو:

سادگی

متمایز بودن

سازگاری

تناسب

انتخاب رنگ

 

 

سادگی
یکی از اجزای اصلی برای جذابیت لوگو سادگی طراحی لوگو است. بنابراین هر چقدر طرح شما ساده تر باشد اغلب جذابیتی بی انتها ایجاد می کند و قابل تشخیص تر برای مخاطب شماست.

 

 

سازگاری


ثبات، کلید ایجاد هویت برند قوی است. در واقع لوگویی خوب است که حس یکپارچگی را در موارد مختلف بازاریابی یا دارایی های برند مانند وب سایت ها کالاها شبکه های اجتماعی و غیره ایجاد کند. این یکپارچگی حرفه ای بودن را به تجارت شما می افزاید و در نهایت برای برند شما حس وفاداری مشتریان را ایجاد می کند.

 

 

مناسب بودن
 

یک لوگو باید به صورت مناسب هویت برند شما را معرفی کند و طراحی آن به گونه ای باشد که با داستان برند شما تناسب داشته باشد. 

یک لوگو می تواند تأثیر قابل توجهی بر شهرت یک شرکت داشته باشد، زیرا اغلب نمایش بصری است که مردم با نام تجاری مرتبط می کنند.

 

خطرات طراحی ضعیف لوگو

لوگویی که خوب طراحی شود می تواند درک مثبتی از برند شما ایجاد کند و حس حرفه ای بودن، نوآوری و قابل اعتماد بودن را به مخاطبانتان منتقل کند. برعکس لوگویی با طراحی ضعیف تصویری منفی از برند شما در ذهن مخاطب ترسیم می کند و این موضوع می تواند به شهرت شرکت یا برند شما لطمه بزند.

 

انتخاب رنگ

 

انتخاب رنگ یکی از نکات بسیار طلایی و مهم در طراحی لوگو است زیرا رنگ می تواند تاثیر قابل توجهی بر درک لوگو و واکنش احساسی که از مخاطب بر می انگیزد داشته باشد.

رنگ ها با احساسات، حالات و معانی فرهنگی خاصی مرتبط هستند و استفاه از ترکیب های رنگی مناسب می تواند شخصیت، هویت، ارزش و داستان برند را به نحوی درست بیان کند.

 

سخن اخر اگر برای کسب و کار خود به دنبال داشتن لوگویی هستید که بتواند معرف شما و شرکت شما و هویت برند شما باشد می توانید به اینک وب اعتماد کنید از لوگو 100 اینک وب گرفته که لوگوهایی ارزان برای کسب و کارهای نوپا دارد تا طراحی لوگو اینک وب که حرفه ای تر و اختصاصی هستند برای ریدیزاین ها بعدی همگی نکات طلایی بالا را در خود دارند

 

Iran Azadi
Iran Azadi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋