Iran Azadi

Iran Azadi

توسط ۱ نفر دنبال می شود

چرا باید برای کسب و کارمان حتما یک لوگو داشته باشیم؟

 

 

برای شروع و راه اندازی یک کسب و کار فاکتورهای مهم و اصلی وجود دارد که مهم ترین آنها داشتن یک لوگو جذاب است. برای اینکه بفهمیم چرا داشتن لوگو اینقدر در هر کسب و کاری مهم است کافی است تا فقط یک نگاهی به شرکت ها و برندهای بزرگ دنیا بیاندازیم.

خود شما به عنوان یک مخاطب یا مشتری شرکت هایی مثل نایک، اپل، آدیداس، آمازون، گوگل و ... اولین چیزی که از این برندها به ذهن تان خطور می کند لوگویی است که این برندها برای خود انتخاب کرده اند. در واقع لوگوی این شرکت ها به قدری زیبا و روان داستان این برندها را تعریف و تداعی می کنند که شما با آرامش به آن گوش می دهید.

اشکالی که در این لوگوها استفاده شده، رنگی مورد استفاده، لوگوتایپ و هر چیزی دیگری که مجموعه ی این طراحی ها را تشکیل می دهد، هیچ کدام بی دلیل نبوده و درواقع همه عناصر در کنار هم با دقت چیده شده تا به این شکل در ذهن ها ماندگار شود.

اگر شما نیز به دنبال شروع یک کسب و کار جدید یا استارتاپ هستید لازم به ذکر است که نیازی به هزینه های گزاف برای طراحی لوگو به هیچ عنوان نکنید ولی از میان لوگوهای ارزان قیمت هم طرحی را انتخاب کنید که حرفه ای و استاندارد باشد و حتما نام شرکت شما را به عنوان لوگوتایپ برای معرفی شما در برداشته باشد.

اگر هم که مایل بودید می توانید سرچ کنید لوگو 100 اینک وب و در طرح های متنوع و کسب و کارهای متعدد تنها با 100 هزار تومان لوگوی خود را انتخاب کنید.

البته صاحبان مشاغلی که سال هاست از فعالیتشان می گذرد و به دنبال ریدیزاین کردن طراحی لوگوی خود هستند نیز می توانند با سرچ طراحی لوگو اینک وب نیاز نمونه کارهای این شرکت را مشاهده کنند و اگر مایل بودند با این شرکت قرارداد ثبت کنند.

Iran Azadi
Iran Azadi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋