mabniki91

mabniki91

ایده های خلاقانه برای استفاده از چمن مصنوعی در محوطه خانه

همه ما می دانیم که نگهداری از چمن طبیعی در محوطه بیرونی خانه بسیار دردسرساز است. چمن های طبیعی به مقدار زیادی آب، دستگاه چمن زنی، کود و سموم برای دفع آفات احتیاج دارند که همگی اینها به زمان، صبر و هزینه نیاز دارد. به همین دلیل است که در سالیان اخیر چمن مصنوعی یک جایگزین مناسب برای چمن طبیعی شده است. چمن مصنوعی، محصولی سازگار با محیط زیست است که برای کاربردهای مختلفی در انواع مختلف چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی تولید می شود. نحوه استفاده از چمن مصنوعی در طراحی و دکوراسیون، محدودیتی ندارد. چه یک حیاط خلوت بزرگ داشته باشید و چه یک بالکن کوچکی و یا هر نوع محوطه دیگر، چمن مصنوعی می تواند به خلق محیطی دلنشین کمک کند.  در این پست برخی از روشهای خلاقانه ای که چمن مصنوعی برای زیبایی انواع محوطه ها ایجاد می کند را بررسی می کنیم.

 

 حیاط و پاسیو سبز

چمن مصنوعی یک راه حل عالی برای جذاب تر کردن فضاهای کوچک و بزرگ است. شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی در حیاط، محیط بی نظیری را ایجاد کنید. چمن مصنوعی به دلیل عدم نیاز به آبیاری سازگاری بسیار خوبی با محیط زیست دارد. استفاده از این محصول می تواند موجب صرفه جویی در مصرف آب، کود و همچنین کاهش آلودگی های سوختی توسط ماشین چمن زنی شود.

پاسیو یا حیاط خلوت، یکی دیگر از مکان هایی است که می توان در تمام طول روز از آن لذت برد، از بازی کردن در طول روز تا عصرانه خوردن در غروب. تصور کنید با استفاده از چمن مصنوعی می توانید در تمام فصول سال و هر زمانی که بخواهید، از فضایی سبز و دلنشین لذت ببرید.

یک حیاط خلوت ساده با طراحی خلاقانه می تواند به فضایی مدرن تبدیل شود. چمن مصنوعی با داشتن رنگ بانشاط سبز، فضای حیاط را به کلی دگرگون می کند.

از پشت بام غافل نشوید

چمن مصنوعی این قسمت بلااستفاده را به محوطه تفریحی زیبایی تبدیل می کند. استفاده از چمن مصنوعی به همراه درختچه های زیبا و مبلمان یک مکان بسیار دلنشین برای استراحت غروب و یا صرف شام و نهار در پشت بام ایجاد می کند. شما می توانید با ایجاد یک باغ سبز در پشت بام خود، مکانی فوق العاده برای میهمانی های شبانگاهی خود ایجاد کنید.

 

خلاقیت ایجاد کنید

شما می توانید با استفاده از ترکیب سنگ و چمن مصنوعی، محیطی خلاقانه تر ایجاد کنید. این ترکیب این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. خوبی این سبک از اجرا این است که در تمامی مکان ها قابل اجرا می باشد. استفاده از نصب بین سنگی چمن مصنوعی در محیط هایی مثل پیاده رو،‌ حیاط، پشت بام و ... جذابیت محوطه را دوچندان می نماید. تصویر زیر نمونه ای از نصب چمن مصنوعی بین سنگی در پشت بام است که توسط شرکت خانه چمن اجرا شده است.

 

شما می توانید به منظور اطلاع از قیمت چمن مصنوعی باکیفیت و یا دریافت خدمات مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت خانه چمن به نشانی اینترنتی https://khanechaman.com/  بهره مند شوید. شرکت خانه چمن یکی از مطرح ترین شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی است که تولیدات خود را با کیفیت و تنوع بسیار بالایی به بازار عرضه نموده است.

mabniki91
mabniki91

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋