mabniki91

mabniki91

دکوراسیون فضای خانه با چمن مصنوعی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که روحتان با طبیعت خو گرفته و همیشه به دنبال سرسبزی و زیبایی هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

 در سال های دور بیشترین استفاده از چمن مصنوعی در زمین های بازی فوتبال و گلف و ... بود، اما شاید برایتان خوشحال کننده باشد که بدانید این روزها چمن های مصنوعی برای کاربردهای تزئینی و دکوراتیو نیز استفاده می شوند. خصوصا افرادی که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت دارند، از این محصول در زیباسازی فضاهای داخلی و خارجی خانه به وفور استفاده می کنند. 

اما  کاربرد چمن مصنوعی در طراحی فضای خانه دقیقاً چیست؟

چمن مصنوعی تزئینی برای طراحی فضاهایی مثل بالکن، روف گاردن، حیاط و حتی اتاق بازی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر تا به امروز برای مفروش کردن فضای بالکن خود از فرش و یا موکت استفاده می کردید، پیشنهاد می کنیم به تصاویر زیر توجه کنید. چرا با وجود محصولی سبز و شاد و در عین حال ارزان قیمت، موکت را انتخاب می کنید؟

استفاده از چمن مصنوعی به همراه گلدان های کوچک رنگی می تواند در زیبایی و ایجاد فضایی دلنشین بسیار موثر باشد. خصوصاً در شرایط کنونی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، رفتن به فضاهای سبز شهری کاری دشوار شده است. 

 

شما می توانید با صرف هزینه بسیار کم، طبیعت را به خانه خود دعوت کنید. اگر محوطه پشت بام منزل شما برای ایجاد یک باغچه کوچک فضا دارد، می توانید با مفروش کردن چمن مصنوعی و استفاده از درختچه های کوچک، یک چتر و چند صندلی، محوطه ای حیرت انگیز برای استراحت بعد از ظهر ایجاد کنید. 

اگر تا به امروز از این محصول غافل بودید و حالا به فکر استفاده از چمن مصنوعی افتاده اید، پیشنهاد می کنیم از تجربه شرکت های معتبر تولید کننده چمن مصنوعی مانند شرکت خانه چمن استفاده کنید. 

 

mabniki91
mabniki91

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋