lomasis.shop

lomasis.shop

فروشگاه اینترنتی لوماسیس - lomasis.ir - مکمل های تقویتی پوست و مو - محصولات مراقبتی اصل

کرم سیکالفیت اون برای چی خوبه؟

ترمیم کننده های پوستی مانند محصولات مرطوب کننده و ضد آفتاب نگرانی های شایع پوستی ناشی از عواملی مانند آب و هوا، آلودگی های محیطی، رادیکال های آزاد و نور خورشید را که باعث التهاب و تحریک بیشتر پوست می شود، درمان می کنند.

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون بهترین ترمیم کننده دنیا شناخته شده است. تاکنون 150 مطالعه بالینی در زمینه اثربخشی ترمیم کننده سیکالفیت انجام شده است. نتایج تمام این مطالعات حاکی از آن است که این محصول و ترکیبات فعال آن قدرت ترمیم پوست را تا سه برابر افزایش می دهد.
 

ترکیبات ترمیم کننده سیکالفیت اون

این ترمیم کننده به دلیل ترکیبات اختصاصی از جمله سولفات مس و زینک قدرت ترمیم کنندگی پوست را تا سه برابر افزایش می دهد. همچنین کمپلکس زینک و مس دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و از ایجاد عفونت پوست جلوگیری می کند.

آب معدنی چشمه اون فرانسه نیز دیگر ترکیب بکار رفته در این ترمیم کننده پوستی است و با خواص تسکین دهنده پوست را نرم، شاداب و با طراوت می کند. به دلیل این ویژگی سیکالفیت برای بعد از لیزر نیز مناسب است.

از دیگر ترکیبات موثر این کرم ترمیم کننده می توان به کاپریلیک و کاپریک تری گلیسیرید، گلیسیرین، اکسید روی و روغن معدنی اشاره کرد.

موارد مصرف کرم سیکالفیت اون

سیکالفیت اون برای ترمیم مشکلات پوستی زیر مناسب است:

- بعد از لیزر

- انواع زخم ها

- اسکار جای بخیه

- آفتاب سوختگی

- ادرار سوختگی نوزاد

- ترک لب، ترک کف پا

- سوختگی های غیر ترشحی

- ترک نوک سینه در دوران شیردهی

- التهاب و قرمزی پوست صورت و بدن

- از بین بردن جای جوش ها

مشخصات ترمیم کننده سیکالفیت

این محصول ساخت کشور فرانسه است و از بالاترین کیفیت و مواد اولیه بسیار موثر تولید شده است.

به دلیل کاربرد گسترده این محصول برای تمام سنین از نوزاد تا بزرگسال می توان از آن به عنوان یک محصول همه کار و ضروری در منازل نام برد.

سیکالفیت اون در دو حجم 40 میل و 100 میل عرضه می شود. بافت آن مثل کرم های پوستی است. روزی دو تا سه بار از آن را روی پوست تمیز قرار داده و ماساژ دهید.

این محصول فاقد عطر، پارابن، الکل و غیر کمدون زا است و کمترین حساسیت پوستی را در مقایسه با سایر کرم های ترمیم کننده ایجاد می کند.

این محصول را در جای خنک و دور از نور و گرما قرار دهید. در صورت دو فاز شدن کرم تاثیری در خواص و کارکرد کرم به وجود نخواهد آمد.

سیکالفیت اون را از کجا تهیه کنیم؟

سیکالفیت محصولی خارجی است و در داروخانه ها اجازه فروش ندارد. بنابراین این محصول توسط فروشگاه های اینترنتی و پیج های اینستاگرامی وارد و به فروش می رسد. از همین رو خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن از اهمیت بالایی برخوردار است.

شما می توانید ترمیم کننده سیکالفیت اون را به صورت اورجینال و با بهترین قیمت از فروشگاه لوماسیس تهیه کنید. لوماسیس دارای نماد اعتماد است و با خیال راحت می توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

همچنین لوماسیس امکان پرداخت در محل را فراهم کرده تا قبل از پرداخت وجه از اصالت محصول اطمینان کامل کسب کنید.

lomasis.shop
lomasis.shop فروشگاه اینترنتی لوماسیس - lomasis.ir - مکمل های تقویتی پوست و مو - محصولات مراقبتی اصل

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋