lomasis.shop

lomasis.shop

فروشگاه اینترنتی لوماسیس - lomasis.ir - مکمل های تقویتی پوست و مو - محصولات مراقبتی اصل

خرید محصولات اوردینری اصل با ضمانت اصالت کالا

محصولات اوردینری از محصولات نام آشنا در زمینه مراقبت پوست و جوانسازی هستند. این برند کانادایی در سال های اخیر به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارد توانسته محبوبیت فراوانی در بین علاقه مندان به زیبایی و سلامت پوست پیدا کند.

با اینکه محصولات اوردینری در خارج از ایران از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند اما در ایران به دلیل واردات و تاثیر نرخ ارز قیمت بالاتری دارند و همه اقشار جامعه توان خرید محصولات اوردینری را ندارند. با این حال برند اوردینری کیفیت عالی دارد و غلظت و حجم محصولات آن به گونه ای است که تا مدت ها برای مصرف کننده قابل استفاده است. از همین رو در مقایسه با سایر برندهای خارجی و حتی ایرانی کاملا توجیه اقتصادی دارند.

موضوع دیگری که در خرید محصولات اوردینری قابل توجه است اصالت محصول است. این برند در ایران نمایندگی قانونی ندارد بنابراین جای تعجب نیست که فیک این محصول در بازار به وفور یافت شود. در اینترنت که جستجو کنید انواع روش های تشخیص اصل و فیک بودن محصولات اوردینری را پیدا خواهید کرد. اما واقعا چقدر این راهکارها جوابگوست یا امکان چک کردن آنها فراهم است خود جای سوال است.

بهترین راه برای خرید سرم های اوردینری اعتماد از فروشگاه های اینترنتی معتبر است. اغلب افراد به پیج های اینستاگرامی اعتماد می کنند که راه دسترسی به آنها بسیار مشکل است و در صورت بروز مشکل امکان پیگیری آن راحت نیست.

در بین انواع فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه لوماسیس یکی از معتبرترین هاست که دارای نماد اعتماد است. بنابراین شما با خیال راحت می توانید سفارش های خود را انجام دهید. فروشگاه لوماسیس سفارش مشتریان را در سریع ترین زمان ممکن به نشانی آنها ارسال می کند. مشتریان تهرانی می توانند سفارش خود را حداکثر بعد از سه ساعت از طریق پیک تحویل بگیرند. همچنین مشتریان ساکن شهرستان طی دو تا سه روز می توانند سفارش خود را از طریق پست دریافت کنند.

 

بهترین محصولات اوردینری برای مراقبت پوست صورت و دور چشم

پوست صورت اولین جایی است که خستگی، کمبود ویتامین و افزایش سن و تغییرات هورمونی و... در آن بروز می یابد. از آنجایی که به عقیده بسیاری افراد درصد بالایی از زیبایی چهره به سلامت و نشاط پوست باز می گردد رسیدگی به پوست جایگاه ویژه ای دارد.

سرم های اوردینری با فرمولاسیون ساده ای که دارند به راحتی در روتین مراقبت پوست قرار می گیرند. برخی از مشهورترین محصولات اوردینری عبارتند از:

سرم نیاسینامید اوردینری

سرم نیاسینامید اوردینری از ترکیب ویتامین B3 و زینک تهیه شده است. این سرم به بازسازی سلول های پوست و از بین بردن لک های پوستی کمک می کند. این سرم ترشح چربی پوست را متعادل کرده و ایجاد جوش در پوست های چرب و مستعد جوش را کاهش می دهد.

سرم کافئین اوردینری

سرم کافئین اوردینری محصولی است که به طور خاص برای رفع تیرگی ناحیه دور چشم طراحی شده است. این سرم حاوی کافئین بوده و گردش خون را در پوست اطراف چشم افزایش می دهد و از این طریق موجب زیبایی و جوانی دور چشم می شود.

سرم ویتامین C اوردینری

سرم ویتامین C اوردینری در روشن سازی و جوانی پوست موثر است. همچنین موجب افزایش کلاژن سازی شده و چین و چروک های سطحی را از بین خواهد برد. این سرم به ترمیم سلول های پوستی و رطوبت رسانی پوست نیز کمک خواهد کرد.

هیالورونیک اسید اوردینری

هیالورونیک اسید ماده آبرسان فوق قدرتمندی است که برای افزایش شادابی و جوانی پوست مفید است. این مرطوب کننده، رطوبت را به لایه های زیرین پوست منتقل می کند و آبرسانی قوی در پی خواهد داشت. این سرم برای انواع پوست حتی پوست های چرب و حساس مناسب است.

 

 

lomasis.shop
lomasis.shop فروشگاه اینترنتی لوماسیس - lomasis.ir - مکمل های تقویتی پوست و مو - محصولات مراقبتی اصل

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋