lomasis.shop

lomasis.shop

فروشگاه اینترنتی لوماسیس - lomasis.ir - مکمل های تقویتی پوست و مو - محصولات مراقبتی اصل

قرص فیتو مکمل تقویت مو و ناخن

فیتو فارنر مکمل غذایی دو منظوره برای بهبود وضعیت مو و ناخن است. این مکمل برای کنترل ریزش مو نیز موثر است. اما مهم ترین مزیت فیتو برای مو افزایش رشد موها و کمک به ضخیم شدن تار موهاست.

طراحان فیتو این مکمل را به طور خاص برای ریزش و نازکی موها در اثر تغییرات فصلی (بهار و پاییز) طراحی کرده اند. البته این مسئله روند طبیعی چرخه مو هاست و تا اواسط تابستان و زمستان موهای جدید جایگزین موهای ریخته در بهار و پاییز می شود.

از دیگر دلایل ریزش موی فصلی رژیم غذایی نامناسب یا کمبود ویتامین است که در این دو فصل که مواد غذایی تازه کمتر در دسترس است شایع تر است.

مصرف قرص phyto راهکاری است که برای این نوع ریزش مو و سایر دلایل ریزش مو مفید است.

قرص فیتو از ترکیبات کاملا گیاهی تشکیل شده و هیچ گونه ماده شیمیایی و هورمونی در آن بکارنرفته است. بنابراین عوارض برخی از محصولات مشابه را نخواهد داشت.

در ادامه بیشتر با ترکیبات سازنده فیتو آشنا خواهیم شد.

ترکیبات فیتو

فیتو از آنتی اکسیدان ها، روغن های طبیعی و ویتامین ها تشکیل شده است. هر کدام را به تفصیل توضیح می دهیم:

روغن گل گاوزبان

این روغن سرشار از آنتی اکسیدان های قوی بوده و اثرات مخرب رادیکال های آزاد را از بین می برد. همچنین این روغن به دلیل داشتن ویتامین E برای ترمیم ساختار آسیب دیده پوست بسیار موثر است.

روغن هویج

روغن هویج نیز از ترکیباتی است که خاصیت ترمیم کننده موهای خشک و وز را دارد. زنان ژاپنی از سالیان قبل از روغن هویج برای تقویت پوست و موی خود استفاده می کردند. در قرص phyto نیز به دلیل این خواص بی نظیر و ارزشمند از این روغن گیاهی استفاده شده است.

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم با بهبود عملکرد سلول ها به محافظت از پوست، مو و ناخن می پردازد.

روغن ماهی

روغن ماهی ترکیب دیگری است که به حفظ استحکام موها کمک کرده و رشد سلولی را افزایش می دهد.

گاما اوریزانول

این ماده یک آنتی اکسیدان قوی است که موجب رشد تارهای مو و تقویت فولیکول های مو می شود.

بیوتین

بیوتین که به ویتامین مو معروف است علاوه بر آنکه به سلامت موها کمک می کند از ریزش موها نیز جلوگیری به عمل می آورد.

ویتامین C

این ویتامین که به ویتامین ضد لک و روشن ساز معروف است، به کلاژن سازی نیز کمک می کند. کلاژن ساختار مو و پوست را تشکیل می دهد در نتیجه به طور خاص موجب تقویت رشد موها می شود.

ویژگی های قرص فیتو

  • نرم کننده بافت مو و افزایش ضخامت مو
  • تامین ویتامین های لازم برای سلامت مو
  • پرپشت کننده موی سر
  • شادابی و نشاط موها

تفاوت قرص فیتو اصل و تقلبی

بعد از بررسی ترکیبات قرص فیتو احتمالا بخواهید روش های تشخیص قرص فیتو اصل را از تقلبی بدانید. از آنجایی که این مکمل وارداتی است و نماینده رسمی در ایران ندارد، امکان فیک بودن آن بسیار زیاد است.

قرص phyto اصل نشانه هایی دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

  • بافت و ظاهر قرص فیتو اصل و تقلبی
  • بررسی یکسان بودن بچ کد قرص فیتو
  • بارکد قرص فیتو اصل و فیک

به طور ویژه خاطر نشان می کنیم تشخیص فیتو اورجینال به سادگی امکان پذیر نیست و حتی افراد خبره نیز گاهی به مشکل بر می خورند. کلیدی ترین موضوع مراجعه به فروشندگان معتبر است. این قرص در داروخانه های حضوری و آنلاین به فروش نمی رسد زیرا داروخانه ها اجازه فروش مکمل خارجی ندارند.

بنابراین مرکز فروش این مکمل تقویتی مو فروشگاه های اینترنتی و پیج های اینستاگرام است. طبیعی است که سایت ها از درجه اعتبار بالاتری برخوردار هستند. شماره تماس ثابت و آدرس فیزیکی روی سایت درج شده است.

سایت ها پشتیبانی دارند و شما از طریق تلفن یا چت می توانید با کارشناسان صحبت کنید. حتی اگر در پروسه خرید تا تحویل محصول به مشکل برخوردید کارمند پشتیبان شما را راهنمایی خواهد کرد؛ چیزی که در فروشگاه های اینستاگرامی کمرنگ تر است.

از سوی دیگر سایت های فروشگاهی نماد اعتماد دارند، که برای راه اندازی سایت و فروش اینترنتی الزامی است. پس با خیال راحت می توانید خرید کنید.

با تمام این اوصاف اعتماد به فروشنده معتبر است شما را از نگرانی های اصل و فیک بودن محصول رها می کند.

نحوه ی مصرف به چه صورت است؟

قرص فیتو در پک های دو تایی عرضه می شود، هر بسته فیتو حاوی 120 عدد قرص قهوه ای رنگ است که روزانه باید دو عدد مصرف کرد. بنابراین هر بسته برای دو ماه کافی است.

دوره مصرف فیتو چهار ماه است بنابراین به دو عدد از این بسته ها نیاز است که شرکت سازنده آنها را به صورت پک بسته بندی کرده است.

عوارض قرص فیتو برای مو

شناخت هر محصول ابهامات رایج درباره عوارض آن را به حداقل می رساند. با شناخت ترکیبات فیتو حتما متوجه شده اید که این قرص فاقد هر گونه مواد مضر و شیمیایی است. تا کنون نیز عوارض از مصرف فیتو گزارش نشده است.

اما اگر بیماری خاصی دارید یا بدنتان قبلا به یک یا چند تا از ترکیبات این محصول حساسیت نشان داده بهتر است حتما با پزشک مشورت کنید.

کلام آخر

قرص فیتو فارنر محصول کشور ایتالیاست که به سفارش فرانسه تولید می شود. این مکمل تقویت مو برای تقویت ابرو، مژه و ناخن نیز موثر عمل می کند. برای خرید این محصول به فروشندگان معتبر مراجعه فرمایید تا از اصل بودن آن خاطر جمع شوید.

 

lomasis.shop
lomasis.shop فروشگاه اینترنتی لوماسیس - lomasis.ir - مکمل های تقویتی پوست و مو - محصولات مراقبتی اصل

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋