lligwo54

lligwo54

۵ مرحله اصلی در لینک سازی داخلی چیست؟

برای ایجاد لینک، باید مخاطبان شرکت های دیجیتال مارکتینگ مشهد خود را بشناسید و سپس برنامه ریزی کنید که آنها را با وب سایت خود درگیر کنید. اگر سایت شما در زمینه فروش آنلاین فعالیت می کند، می توانید با ایجاد بخشی در زمینه مطالب آموزشی و ارائه محصولات، مخاطب را هیجان زده کنید. یا اگر زمینه کاری شما حرفه ای و تخصصی تر است می توانید موضوعات پرطرفدار و داغ روز را دنبال کنید. به عنوان مثال، اگر شرکت شما خدمات سمپاشی باغ و مزرعه را ارائه می دهد، می توانید با ایجاد محتوا در زمینه کشاورزی و نحوه نگهداری از گیاهان در فصول مختلف، مخاطبان را به مطالعه وب سایت خود تشویق کنید. هنگام ایجاد یک استراتژی ساخت لینک داخلی، نکته کلیدی این است که ابتدا مخاطبان و نیازهای آنها را بشناسید. هنگامی که موفق شدید مخاطبان خود را بشناسید، می توانید به مرحله بعدی بروید که ردیابی مخاطب و پیگیری علایق آنهاست.
توسعه یک استراتژی پیوند داخلی:
تصور کنید به خانه جدید خود می روید و مبلمان قدیمی خود را جایگزین می کنید. آیا دوست ندارید وقتی دوستانتان وارد خانه شما می شوند، عبارات صورت آنها را دنبال کنید؟ برخی از دوستان شما ممکن است وارد اتاق خواب شما شوند و در مورد میز آرایش شما نظر بدهند، برخی ممکن است به حمام شما نفوذ کنند. چگونه با این افراد برخورد می کنید؟ البته می توانید آن را از اتاق خواب و میز آرایش به کنسول زیبای منزل خود ببرید تا دوست خود را تحت تاثیر قرار دهید و سایر دوستان را به لذت بردن از جکوزی در اتاق میزبان دعوت کنید. در این مثال ساده، باید درک کنید که مخاطب متفاوت رفتار می کند و نمی توانید سناریوی یکسانی برای همه ایجاد کنید. به همین دلیل است که در استراتژی ساخت لینک داخلی، باید مخاطبان هدف خود را تقسیم بندی کنید و دریابید که هر کدام از آنها به چه چیزی علاقه دارند تا بتوانید آنچه را که به دنبال آن هستند ارائه دهید. یکی از این روش ها ارسال ایمیل (ایمیل مارکتینگ) و تکمیل فرم های نظرسنجی برای بازدیدکنندگان وب سایت است. سوالاتی که در صفحات سایت شما ظاهر می شوند نیز مفید هستند.
برای اتصالات داخلی، ابتدا باید یک استراتژی اتصال داشته باشید. به عنوان مثال، وب سایت یک ارائه دهنده خدمات برای طراحی قطعات خودرو. شما می توانید یک مقاله انجمن در مورد طراحی قطعات خودرو ایجاد کنید، سپس به بخش و عنوان مقاله در صفحه ای در وب سایت خود پیوند دهید و از متن اصلی برای تشویق مخاطبان خود به خواندن و دنبال کردن مطالب خود استفاده کنید. . این نوع اتصال داخلی بسیار حرفه ای است. فراموش نکنید که وب سایت های حرفه ای نیز با جزئیات سروکار دارند. بنابراین به کاربران نشان دهید که هیچ چیز نادیده گرفته نمی شود.
چگونه استراتژی مناسب لینک داخلی را تعیین کنیم؟
یک استراتژی لینک بیلدینگ داخلی شامل تعیین مخاطب، کدام محتوا برای تولید و دستیابی به اهداف خود در یک بازه زمانی خاص است. هنگامی که مخاطبان خود را شناختید و آنها را بر اساس سن، علایق و نیازها دسته بندی کردید، می توانید یک پلان لینک بیلدینگ مکتوب ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر یک وب سایت آموزشی در زمینه مطالب درسی دارید، می توانید در فصل امتحانات، لینک های مفیدی برای دانش آموزان ایجاد کنید یا برعکس، قبل از شروع امتحانات، برای والدین لینک ایجاد کنید.
یک استراتژی لینک سازی داخلی نشان می دهد که تعداد لینک های داخلی تاثیر بسزایی در رتبه بندی وب سایت شما دارد. بیشتر لینک های داخلی، لینک های فالو هستند. با افزایش تعداد لینک های خروجی، اعتبار صفحه کاهش می یابد. مطمئن شوید که هر صفحه حداکثر 5 لینک خروجی دارد.
نقاط قوت خود را بشناسید صفحات "پاور" صفحاتی هستند که بیشترین بک لینک و اعتبار را دارند. یعنی شما تعداد زیادی بک لینک دریافت می کنید و از صفحه ای که به صفحه فرود شما تبدیل شده است، لینک های داخلی به سایر صفحات وب سایت خود ارائه می دهید. توجه داشته باشید که برای پیوندهای داخلی، باید از متن لنگر مناسب مرتبط با تجارت خود نیز استفاده کنید.
جمع بندی
برای اینکه تمام محتوای وب سایت شما در لیست نتایج گوگل قرار بگیرد یا به عبارتی ایندکس شود باید از صفحه داخلی وب سایت لینک دریافت کنید. در واقع وقتی گوگل یک صفحه را ایندکس می کند، از طریق لینک های موجود در آن ها به صفحات دیگر سایت رفته و آن ها را نیز پیدا می کند. زمانی که هیچ لینکی به یک صفحه خاص وجود ندارد، شانس جستجو و ایندکس شدن در گوگل بسیار کم است و در نتیجه بعید است صفحه رتبه بندی کند. واژگونی قضیه نیز صادق است; یعنی هر چه یک صفحه لینک های داخلی بیشتری داشته باشد، گوگل بیشتر در آن صفحه می خزند و در نتیجه رتبه بهتری خواهد داشت. پیوندهای داخلی نیز به محتوای شما و پیکربندی وب سایت شما پیوند دارند. آنها می توانند یک سلسله مراتب صفحه ایجاد کنند که به شما امکان می دهد مهم ترین صفحات را از صفحات کم ارزش با تعداد پیوندهایی که به هر صفحه ارائه می دهید جدا کنید. بنابراین استفاده از استراتژی لینک داخلی مناسب می تواند سئوی شما را تقویت کند!
لینک های داخلی باید طبیعی باشند یعنی با محتوای مقاله مرتبط باشند. برخی از لینک ها مخاطب را خسته و سردرگم می کند. اگر مقاله ای به صورت داخلی در بند الف پیوند داده شده باشد، نیازی به تکرار آن برای بار دوم در بند الف نیست.

lligwo54
lligwo54

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋