اگر می خواهید برای سئو محتوا بنویسید و در صفحه اول نتایج قرار بگیرید، باید به چهار جزء توجه کنید. با این راهنمای گام به گام می توانید قطعاتی ایجاد کنید که صدها یا هزاران مشتری بالقوه را به وب سایت خود جذب کند. در زیر پیمایش و فصل اول را خواهید دید: نمای کلی. سئو سایت در اصفهان
نمای کلی
کیفیت محتوا
عناوین و توضیحات
تجربه کاربری
سئو فنی
جنبه های فنی
چگونه برای سئو محتوا تولید کنیم؟
محتوای سئو چیست؟
چگونه برای سئو مقاله بنویسیم؟
مراحل ایجاد محتوای سئو
- مراقب کیفیت اطلاعات باشید
-عناوین و توضیحاتی را انتخاب کنید که توجه خوانندگان را به خود جلب کند آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان
-بهینه سازی تجربه کاربری
- با جنبه های فنی ضروری مطابقت دارد
راهنما را شروع کنید و PDF ها را دانلود کنید
محتوای سئو چیست؟
محتوای سئو به تمام متن، صوت یا ویدیویی اطلاق میشود که ایجاد و بهینهسازی میشود تا هر بار که کاربر درخواستی مرتبط با موضوع مورد نظر میدهد، در صفحه اول موتورهای جستجو ظاهر میشود.
چگونه برای سئو مقاله بنویسیم؟
نوشتن متن یا محتوایی که در صفحه اول گوگل قرار می گیرد، کاری است که به عوامل مختلفی بستگی دارد.
در زیر به توضیح مختصر هر یک می پردازیم.
اگر می خواهید دانش خود را گسترش دهید و تغییراتی را در وب سایت یا صفحات مشتریان خود اعمال کنید، راهنمای کامل را بخوانید.
بدون مقدمه، اجازه دهید چهار جنبه اصلی را که باید هنگام نوشتن محتوا برای سئو در نظر بگیرید، مطالعه کنیم.
1. مراقب کیفیت اطلاعات باشید:
طبق دستورالعملهای ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل، عامل اصلی در تعیین موقعیت یک وبسایت «مقدار رضایتبخش محتوای با کیفیت بالا» است.
برای اینکه محتوا از کیفیت بالایی برخوردار باشد، باید دقیق، صحت و سقم آن قابل تایید باشد و علاوه بر این، باید توسط متخصصان این حوزه پشتیبانی شود.
حال، چگونه متنی بنویسیم که این پارامترها را برآورده کند؟
شما باید از جنبه های زیر آگاه باشید:
الف) رضایت کاربر:
درک مقصود کاربر بسیار مهم است.
بر اساس کلمات کلیدی صنعت خود، آنچه را که می خواهید با هر پرس و جو حل کنید یا به آن پاسخ دهید، بیابید.
ب) اصالت:
رند فیشکین توضیح می دهد که سه راه برای ایجاد محتوای منحصر به فرد وجود دارد:
-با طراحی، استحکام اطلاعات و سادگی در هنگام توضیح موضوع بازی کنید.
-اطلاعاتی را ارائه دهید که در هیچ جای دیگری یافت نمی شود.
-ارائه محتوا با صدایی معتبر
ج) سازماندهی و خوانایی:
چه چیزی را باید در نظر بگیرید؟
-از کلمات ساده و جملات کوتاه استفاده کنید.
-مربوط به نکته قبل: طوری بنویس که صحبت می کنی.
برای جلوگیری از انبوه اطلاعات، پاراگراف های بزرگ را از هم جدا کنید.
-از فونت و اندازه فونت استفاده کنید که خواندن آن را آسان کند.
-هر چه وب سایت شما فضای سفید بیشتری داشته باشد، بهتر است.
د) عمق متن:
محتوای همیشه سبز محتوایی است که صرف نظر از زمان یا سالی که در آن هستیم، ارزش بالایی دارد.
برای تولید محتوایی مانند این:
-یک موضوع را عمیقاً تحقیق کنید.
-دریابید که چگونه می توانید آن موضوع را به روشی که قبلا انجام نشده است مطرح کنید.
-نتیجه گیری خود را به شکلی دیدنی و بی سابقه ارائه دهید.
-از زوایا یا ارجاعاتی که در مدت کوتاهی منقضی میشوند اجتناب کنید.
ه) نویسنده محتوا (تجربه، اقتدار و شهرت نویسنده):
هنگام ارزیابی یک متن برای تعیین کیفیت آن، گوگل توجه زیادی به این دارد که سازنده محتوا چه کسی است.
برای اندازهگیری ارتباط و ارتباط یک نویسنده، و در نتیجه قرار دادن یک صفحه در نتایج بالاتر یا پایینتر، Google از سه معیار استفاده میکند که به عنوان E-A-T (تخصص، اعتبار، اعتماد) شناخته میشوند:
-تجربه
-اقتدار
-اعتماد
پاسخ ها