mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۲ نفر دنبال می شود

برای ایجاد یک وب سایت به چه چیزهایی نیاز دارم؟

به محض اینکه نام و ایده کسب و کار خود را پیدا کردید، زمان آن رسیده است که یک نام دامنه برای وب سایت خود ثبت کنید و سپس شروع به اضافه کردن محتوا به خانه آنلاین جدید کسب و کار خود کنید.  طراحی سایت اصفهان

نام دامنه خود را ثبت کنید

نام دامنه چیزی است که مشتریان برای دسترسی به وب سایت شما در مرورگر خود تایپ می کنند. قیمت این دامنه ها متفاوت است. با این حال، هنگام ثبت نام برای طرح سالانه Squarespace، یک نام دامنه رایگان دریافت می کنید. برای اهداف تبلیغاتی و برندسازی، نام دامنه شما باید با نام تجاری شما یا دقیقاً مشابه آن باشد. البته این همیشه امکان پذیر نیست، اگرچه راه های آسانی برای انجام آن وجود دارد. برخی از رستوران ها شهر خود را به انتهای نام دامنه اضافه می کنند، در حالی که خلاقان می توانند کلماتی مانند "نویسنده" یا "هنر" را به نام دامنه خود اضافه کنند. Squarespace یک پایگاه داده تخصصی جستجوی نام دامنه را میزبانی می کند تا مطمئن شود URL مورد نظر شما برای خرید در دسترس است.

 

هنگام انتخاب نام دامنه، باید پسوند دامنه را نیز انتخاب کنید که به عنوان دامنه سطح بالا (TLD) نیز شناخته می شود. به احتمال زیاد شما یک .com یا .net را انتخاب می کنید، زیرا اینها معمولاً برای مشاغل انتفاعی استفاده می شوند، در حالی که .org برای سازمان های غیرانتفاعی محفوظ است. با این حال، افزونه‌های جدید همیشه اضافه می‌شوند و .me و .io در سال‌های اخیر محبوب‌تر شده‌اند.

پس از ثبت نام دامنه، صاحبان مشاغل باید سرویسی مانند Squarespace را برای میزبانی وب سایت خود انتخاب کنند. خدمات میزبانی باری را از دوش آنها برمی دارد. آنها اطمینان می دهند که وب سایت شما فعال و در دسترس باقی می ماند و دسترسی به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) را فراهم می کند که در آن می توانید قالب ها را انتخاب کنید، طرح بندی ها را به روز کنید و محتوای خود را اضافه کنید. شرکت تبلیغات آنلاین

به وب سایت خود محتوا اضافه کنید

وب سایت شما به یک قالب وب سایت با طراحی خوب و قابل تنظیم به انتخاب شما و تصاویر با کیفیت بالا نیاز دارد. ایجاد عکس برای سایت شما می تواند به سادگی استفاده از تلفن همراه شما باشد، اما اگر برای استفاده از عکس های خود آماده نیستید، می توانید از تصاویر استوک Unsplash استفاده کنید که در Squarespace ادغام شده و به راحتی به وب سایت شما اضافه می شود. 

وب سایت ها همچنین به محتوای نوشتاری نیاز دارند که ترجیحاً بر اساس بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نوشته شده باشد تا در جستجوهای ارگانیک در اینترنت ظاهر شوند. هنگامی که متن را برای جستجوهای اینترنتی بهینه می‌کنید، کلمات و عباراتی کلیدی می‌بافید که افراد ممکن است در متن جستجو کنند (به عنوان مثال، "رستوران ایتالیایی در شهر نیویورک") تا سایت خود را برای خوانندگان متمایز کنید.

نوع محتوای وب سایت به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. اگر کسب و کار شما با خدماتی که شخصاً ارائه می دهید مرتبط است، صفحه ای با شرایط بیوگرافی و کسب و کار شما منطقی است. با این حال، شرکتی که محصولات فیزیکی را می فروشد، می تواند به جای متن شخصی تر، بر تاریخچه، سیاست های حمل و نقل و سوالات متداول مشتری تاکید کند. در هر صورت، محتوای مختصر همیشه بهتر از بلوک های طولانی متن است. مشتریان یا مشتریان بالقوه اغلب زمان محدودی دارند و به دنبال یک نمای کلی از شرکت شما هستند. 

مهمتر از همه، وب سایت شما باید شخصیت منحصر به فرد شرکت شما را بیان کند. خودتان باشید و یک طراحی زیبا بسازید که بازار و اهداف شما را منعکس کند و مشتریان به احتمال زیاد پاسخ مثبت خواهند داد.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋