mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

نکات مهم در تولید محتوا ایسنتاگرام

وقتی پستی را پیدا کردید که می‌خواهید با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، به سادگی برای کاربر یک DM ارسال کنید یا روی عکس نظر دهید تا بداند الف) محتوای اینستاگرام خود را دوست دارید و فکر می‌کنید کاربران شما نیز از آن لذت خواهند برد، و ب) برای به اشتراک گذاشتن آن در فید خود از آنها اجازه بگیرید. تولید محتوا اینستاگرام در اصفهان

به آنها اجازه دهید تا بدانند که به آنها اعتبار مناسبی می دهید، و بیشتر اوقات آنها خوشحال خواهند شد که بیشتر در معرض دید قرار بگیرند و بدانند که فکر می کنید کار بزرگی انجام می دهند. 👍

 

برای اینکه دقیقاً پستی را که می خواهید به اشتراک بگذارید به کاربر نشان دهید، به جای ارسال DM عمومی، علامت فلش زیر پست را انتخاب کرده و برای کاربر ارسال کنید.

برای دریافت مجوز بازنشر با کاربر تماس بگیرید.
می توانید پیام خود را به عکس اضافه کنید و پیام مستقیماً به DM آنها ارسال می شود.

برای دریافت اجازه ارسال مجدد با کاربر تماس بگیرید 2
3. عکس یا ویدیو را در فید خود به اشتراک بگذارید
هنگامی که برای به اشتراک گذاشتن محتوا سبز شدید، دو گزینه دارید:

4. عکس را از دسکتاپ اینستاگرام ذخیره کنید
گزینه 1: عکسی را که می خواهید دوباره ارسال کنید پیدا کنید → روی آن کلیک کنید → دوباره روی آن دوبار کلیک کنید → به «مشاهده منبع صفحه» بروید → یک برگه جدید باز می شود → روی «Command+F» کلیک کنید و «jpg» → اول را تایپ کنید. فایل JPG که در صفحه منبع پیدا می‌کنید، نشانی اینترنتی منبع پستی است که نیاز دارید ← URL را کپی و جایگذاری کنید ← آن را در برگه مرورگر جدید بنویسید ← راست کلیک کنید ← "ذخیره تصویر مانند" → Et voila! دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

هنگامی که تصویر را دارید، آن را در فید خود آپلود کنید، یک عنوان جدید ایجاد کنید که به حساب کاربری اشاره می کند و آن را هم در عنوان و هم در تصویر برچسب گذاری کنید. برای صرفه جویی در زمان و ساده کردن فرآیند، می توانید پست های خود را برای انتشار خودکار با Iconosquare برنامه ریزی کنید. برنامه زمانبندی Iconosquare همچنین به شما این امکان را می دهد که هشتگ های ذخیره شده را در پست های خود قرار دهید و ببینید پست شما قبل از انتشار در فید شما چگونه خواهد بود و همچنین برای الهام گرفتن از زیرنویس های قبلی مشاهده کنید.

اگر نمی دانید چه چیزی بنویسید، اجازه دهید تولید کننده کپشن اینستاگرام مبتنی بر هوش مصنوعی ما در عرض چند ثانیه به شما الهام بخشد.

گزینه 2: از ابزار repost مانند Repost برای اینستاگرام استفاده کنید
ارسال مجدد برای اینستاگرام، ارسال مجدد عکس‌ها و ویدیوها در اینستاگرام را آسان می‌کند و به اینستاگراممر اصلی اعتبار می‌دهد. وقتی چیزی را پیدا کردید که می‌خواهید دوباره ارسال کنید، فقط URL مشترک را کپی کنید و Repost را باز کنید.

از یک ابزار فوروارد مانند استفاده کنید
پس از ورود به برنامه، می توانید واترمارک را قرار دهید و رسانه ارسال شده را به اینستاگرام ارسال کنید. این ساده تر از روش اول است، اما به خاطر داشته باشید که با برنامه Repost امکان حذف واترمارک وجود ندارد.

یک کمپین UGC اجرا کنید
در مورد استفاده از محتوای اینستاگرام ایجاد شده توسط افراد دیگر، همچنین ایده خوبی است که فالوورهای فعلی خود را تشویق کنید تا محتوایی پیرامون موضوع خاصی ایجاد کنند که می توانید در فید خود پست کنید.

این نوع محتوا به عنوان "UGC" یا محتوای تولید شده توسط کاربر شناخته می شود. این اصطلاح همچنین به طور گسترده‌تری برای هر محتوایی که توسط کاربران هر محصول یا خدماتی در مورد آن محصولات/خدمات خاص ایجاد می‌شود، با یا بدون تشویق خود برند، اعمال می‌شود.

با این حال، تا زمانی که شما یک برند بزرگ و جاافتاده نباشید، بعید است که کاربران بدون انگیزه در اینستاگرام محتوایی درباره شما و محصولاتتان ایجاد کنند.

برای جلوگیری از این امر، مسابقه ای را اجرا کنید که در آن کاربران می توانند با ایجاد یک پست در اینستاگرام و برچسب گذاری آن با هشتگ نام تجاری یا کمپین خود، چیزی برنده شوند.

برای مثال، ارائه یک محصول رایگان یا تخفیف به فالوورها، به تقویت کمپین شما کمک می کند زیرا کاربران بیشتری احتمالاً از هشتگ شما استفاده می کنند. مسابقه خود را در سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود اعلام کنید و آن را در خبرنامه خود قرار دهید.

اگر می خواهید بر عملکرد هشتگ کمپین خود نظارت داشته باشید، می توانید آن را با استفاده از ابزاری مانند Iconosquare ردیابی کنید. در یک طرح PRO یا بالاتر با Iconosquare، می‌توانید تمام رسانه‌های مرتبط با هشتگ، رشد هشتگ خود در طول زمان و تعامل روی هشتگ را مشاهده کنید.

یک کمپین UGC اجرا کنید
به خاطر داشته باشید که نباید در مورد نوع محتوایی که از کاربران خود می خواهید پست کنند خیلی محدود باشید، در غیر این صورت آنها مزاحم نمی شوند.

UGC باید یک استراتژی مکمل برای جستجوی محتوا برای فید شما باشد و نه مرکز توجه. اگر بیش از حد به UGC تکیه کنید، فالوورهای شما احساس می کنند که از آنها سوء استفاده می کنید و کنترل کمتری بر زیبایی شناسی فید خود خواهید داشت.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋