mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۲ نفر دنبال می شود

فرآیند تولید محتوا در اینستاگرام

ما در مورد ایده ها، استراتژی ها و آموزش های زیادی صحبت کرده ایم، اما آیا فرآیندی برای تولید محتوا در اینستاگرام وجود دارد؟ راستش مسیر اجباری وجود ندارد، اما اگر یک چیز را ثابت کرده ایم، قدرت برنامه ریزی است. اگر کمی وقت بگذارید و آن را به مراحل تقسیم کنید، شاید تولید محتوا تبدیل به یک تکه کیک شود. اینستاگرام مارکتینگ در اصفهان

امروز می خواهیم در این وبلاگ روشی را که در Convert Más برای ایجاد استفاده می کنیم و آنچه را که در هر مرحله برمی داریم در نظر می گیریم به اشتراک بگذاریم. فراموش نکنید: محتوا پادشاه الگوریتم است! به همین دلیل است که سزاوار توجه همه ماست.

مراحل ساخت محتوا در اینستاگرام

 


فرقی نمی‌کند از قبل برای ایجاد محتوا در شبکه‌های اجتماعی وقت داشته باشید، اگر هنوز مسیر یا فرآیندی هنگام تولید محتوا در اینستاگرام ندارید، مطمئناً این مرحله به مرحله به شما کمک می‌کند تا بهتر برنامه‌ریزی کنید چه چیزی از این به بعد به اشتراک می‌گذارید. .

مرحله 1: تعیین اهداف
اهداف بیشتر؟ بله، در بازاریابی، تبلیغات و شبکه های اجتماعی مهم است که مبانی اقداماتی را که قرار است انجام دهید مشخص کنید. ضروری است که قبل از شروع به تنظیم برنامه محتوای خود، دلیل حساب کاربری خود، انتشارات خود و هدف واقعی را که می خواهید به آن دست یابید، با جزئیات داشته باشید. آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مرحله 2: جامعه ایده آل من کیست؟ چه چیزی نیاز دارید؟


«خودت را به جای مشتری بگذار». بله، این ضرب المثل در این مرحله به خوبی صدق می کند. اگر می خواهید ارتباط برقرار کنید، باید نیازها، علایق مشتریان و آنچه را که در اینستاگرام مصرف می کنند، تجزیه و تحلیل و درک کنید. با دانستن آواتار یا تقسیم بندی ایده آل خود، مراحل زیر برای شما بسیار آسان تر خواهد بود.

مرحله 3: چه نوع محتوایی را به اشتراک خواهید گذاشت؟
پس از تعیین هدف و مخاطبان حساب اینستاگرام خود، با اطمینان خواهید دانست که چه اطلاعاتی ارزشمند خواهد بود و چه نوع انتشاراتی به جامعه شما علاقه مند خواهد بود. شاید برای بسیاری این چالش‌برانگیزترین مرحله باشد، به‌ویژه برای کسانی که تازه شروع به کار کرده‌اند، اما در اینجا فقط باید به تخیل خود اجازه دهید پرواز کند.

مطالب مرتبط: چگونه بر اساس یک ایده، محتوای زیادی تولید کنیم؟

چه چیزهایی می توانند ایده های محتوا را چند برابر کنند؟:

ستون یا نوع ساختار محتوا (آموزشی، تعاملی، سرگرمی و تبلیغاتی) را تعریف می کند.
نظرسنجی هایی انجام دهید تا به شما کمک کند تا آنچه را که جامعه شما دوست دارد تعریف کنید.
بررسی کنید که دیگران چه می کنند.
تم های گسترده را انتخاب کنید تا بتوانید خیلی بیشتر بسازید.
طوفان فکری کنید و همه چیز را یادداشت کنید، مهم نیست که چقدر دیوانه کننده به نظر می رسد، سپس می توانید هر چیز را نهایی کنید.

محتوای مرتبط: بهترین استراتژی محتوا را ایجاد کنید.

مرحله 4: تقویم و استراتژی محتوا در اینستاگرام


چالش برانگیزترین لحظه، تعریف محتوا و اطلاعاتی بود که به اشتراک می گذاشتید. با این حال، این مرحله نیز مهم است، زیرا شما از قبل انتشارات را دارید، بنابراین نکته بعدی این است که تصمیم بگیرید چه زمانی منتشر می شوند و استراتژی شما برای آن چیست.

در پست قبلی، ما در مورد فرکانس ایده آل هنگام شروع صحبت کرده ایم، با این حال یک چیزی را در نظر داشته باشید: برای اینکه بدانید انتشارات شما چگونه کار می کنند، باید زمان طولانی (حداقل سه ماه) به آن اختصاص دهید تا بتوانید بدانید که آیا در حال رسیدن به آن هستید یا خیر. هدف شما. تغییرات یک شبه به وجود نمی آیند و به دست آوردن نتیجه نیز فرآیندی دارد که در مرحله بعد برای شما توضیح خواهیم داد.

منبع مرتبط: الگو – تقویم تحریریه رسانه های اجتماعی.

مرحله 5: ارزیابی و تجزیه و تحلیل معیارهای محتوا
وقتی بالاخره همه چیز را از مراحل قبلی مشخص کردید، زمان انتشار فرا رسیده است. و در حین انتشار، باید معیارهای مرتبط با هدف خود را تجزیه و تحلیل کنید و در آنجا دقیقاً متوجه خواهید شد که آیا به آنچه قبلاً با برنامه محتوای خود ایجاد کرده اید، می رسید یا خیر.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋