mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

چاپ افست: چیست، مزایا و معایب

مقاله ای درباره خدمات جامع گرافیک منتشر شده توسط دویزر

چاپ افست: چیست، مزایا و معایب
ما در Doiser متخصصانی در زمینه خدمات جامع گرافیک داریم که این مقاله را برای شما ایجاد کرده اند. به یاد داشته باشید که اگر به خدمات جامع گرافیکی نیاز دارید، می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را درخواست کنید و ما با حداکثر 3 شرکت تماس خواهیم گرفت تا آنها به شما یک پیشنهاد بدون تعهد بدهند. چاپ افست در اصفهان

درخواست نقل قول

 

نام و نام خانوادگی *
پست الکترونیک *
تلفن *
نظرات
  من خط مشی حفاظت از داده ها را خوانده ام و می پذیرم
جزئیات حفاظت از داده ما را ببینید +
  من می خواهم اخبار Doiser را دریافت کنم
فرستادن درخواست
اگر به دنبال جایگزین های چاپ برای کسب و کار خود هستید، مطمئناً نام چاپ افست را شنیده اید، اما شامل چه چیزی است؟ چه مزایایی دارد؟ آیا این جایگزینی است که بیشتر از همه به شما علاقه مند است؟ در این مقاله تمام این شبهات را برای شما روشن می کنیم.

بیا بریم اونجا!

چاپ افست چیست؟

این تکنیک شامل یک سیستم چاپ غیرمستقیم با کیفیت بسیار خوب است که توسط آن تصویر مستقیماً از صفحه به پلاستیک یا کاغذ نمی رود.

منشا آن به دهه 1900 برمی گردد، زمانی که ایرا روبل آمریکایی، که روی یک دستگاه لیتوگرافی کار می کرد، متوجه شد که اگر به جای چاپ مستقیم روی لاستیک چاپ کند، چاپ تیزتری به دست می آورد. چاپخانه دیجیتال در اصفهان

این سیستم از چه چیزی تشکیل شده است؟

برای این سیستم چاپ از جوهرهای 4 رنگ فیروزه‌ای، زرد، سرخابی و مشکی استفاده می‌شود و اطلاعات روی صفحات آلومینیومی با لیزر حک می‌شود که آنچه را که می‌خواهید چاپ کنید بر روی صفحه می‌کشد که برای هر جوهر یک صفحه نیاز دارد.

ما دستگاه های این نوع چاپ را به «بدنه های چاپ» تقسیم می کنیم. هر کدام از آنها فقط یکی از رنگ ها را چاپ می کنند، اگرچه همه آنها مشابه یکدیگر هستند. آهن بر روی سیلندر صفحه نورد می شود. غلتک ها آب را با افزودنی اعمال می کنند و سپس غلتک های مرکب جوهر را اعمال می کنند.

از آنجایی که این ماده چرب است، جوهر در نواحی غیر مرطوب، که نواحی نقاشی هستند، باقی می‌ماند. بنابراین صفحه با تصویر جوهر می شود تا به تکیه گاه مورد نظر منتقل شود.

اگر مستقیماً روی کاغذ منتقل شود، چاپ به خوبی نخواهد بود. به همین دلیل از یک غلتک لاستیکی استفاده می شود که روی صفحه فشار داده می شود تا جوهر صفحه روی این غلتک باقی بماند که روی کاغذ فشرده شده و جوهر را منتقل می کند. با کنترل فشار این قابلیت را دارد که نابرابری ها یا بی نظمی های احتمالی در کاغذ یا ساپورت را جبران کند تا جوهر به طور کامل به آن برسد و به نتیجه ای عالی دست یابد.

علاوه بر رنگ های معمولی، می توانیم رنگ ها، لاک ها یا لاک های خاص را چاپ کنیم.

مزایای اصلی چاپ افست

این سریعترین سیستم برای اجراهای بزرگ است.

شما می توانید نسخه های بزرگ را با قیمت مقرون به صرفه چاپ کنید.

کیفیت عکاسی خوبی ارائه می دهد.

برای انواع کاغذ مناسب است.

به شما امکان استفاده از جوهرهای خاص را می دهد.

اندازه کاغذ بزرگتر است.

معایب آن چیست؟

راه اندازی دستگاه گران و پیچیده است.

لازم است که این تکنیک به خوبی انجام شود، زیرا جوهرها اگر به اندازه کافی خشک نشوند، می توانند دوباره رنگ ایجاد کنند.

تا یک روز نمی توانید کار را دستکاری کنید.

شما نمی توانید چاپ را شخصی سازی کنید.

ممکن است ناپایداری رنگ در چاپ وجود داشته باشد.

بهترین راه حل چاپ چه زمانی است؟

زمانی که به چاپ های بزرگ نیاز دارید و می خواهید در هزینه چاپ خود صرفه جویی کنید، زیرا این نوعی چاپ است که هر چه تعداد بیشتری سفارش دهید، ارزان تر است.

زمانی که نیاز به چاپ زیاد و باکیفیت دارید، زیرا کیفیت آن نسبت به سایر انواع چاپ بالاتر است، اما فقط در سفارشات زیاد جواب می دهد.

زمانی که به پرینت های شخصی سازی شده نیاز ندارید، اما به طراحی یکسان در همه صفحات نیاز دارید.

زمانی که نیاز به استفاده از رنگ‌های خاص، لاک‌ها یا چیزهایی دارید که طراحی دیجیتال به آن دسترسی ندارد.

هنگامی که ساپورت کاغذ نیست، بلکه مشابه است، یا زمانی که نیاز به چاپ بر روی انواع دیگر کاغذ فراتر از کاغذ معمولی دارید.


خلاصه ما از نحوه عملکرد چاپ افست، مزایا و معایب آن و در چه مواردی بهترین راه حل چاپ است. همانطور که می بینید، نتایج با کیفیت بالا تولید می کند و تطبیق پذیری بالایی در پرداخت دارد.

آیا هنوز مطمئن نیستید که چاپ افست گزینه مناسبی برای پروژه شماست؟ سپس با کارشناسان چاپ که در پورتال ما پیدا خواهید کرد تماس بگیرید. بدون تعهد از آنها درخواست کنید و آنها راه حلی را که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، با بالاترین کیفیت و تحویل در زمان ثبت پیشنهاد می کنند.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋