کارت ویزیت نشان دهنده گام بعدی در تحقق رویای کسب و کار کوچک شماست. و برای بسیاری از مشتریان بالقوه، این اولین تعاملی است که با برند شما خواهند داشت – بنابراین، مطمئن شوید که این تعامل مثبت است. طراحی کارت ویزیت در اصفهان
یک کارت ویزیت با طراحی مدبرانه کاری بیش از حمل اطلاعات تماس شما انجام می دهد. این کار شما را حرفه ای جلوه می دهد، اعتماد مشتریان را ایجاد می کند و کسب و کار کوچک شما را از دیگران متمایز می کند. اما قبل از شروع به دادن کارت ویزیت به هر کسی که میبینید، توقف کنید و از خود بپرسید: یک کارت ویزیت خوب چیست؟ چگونه می توانید آن را متمایز کنید، و در نهایت تجارت بیشتری را به ارمغان بیاورید؟
پاسخ: ترکیبی دقیق از اطلاعاتی که وارد میکنید و نحوه ارائه آنها. در اینجا، ما به شما 10 نکته ضروری در مورد نحوه طراحی کارت ویزیتی میدهیم که نشاندهنده شما (و کسبوکارتان!) باشد. مراقب مشاوره تریستان لو برتون، مدیر خلاق 99designs باشید. 99designs یک پلت فرم خلاقانه است که متخصص در ارتباط طراحان گرافیک با مشتریان خود برای ایجاد لوگو، وب سایت و موارد دیگر است.
برای شروع آماده اید؟ نحوه طراحی کارت ویزیت به شرح زیر است:
الگویی را پیدا کنید که نشان دهنده شخصیت برند شما باشد.
فونت مناسب را پیدا کنید.
روی یک اندازه و شکل بنشینید.
اطلاعات خود را سازماندهی کنید
انجام وظیفه مضاعف
لوگوی خود را به حداکثر برسانید. چاپ لیبل اصفهان
مقداری فضای سفید بگذارید.
چیز خاصی اضافه کنید
شامل یک فراخوان برای اقدام.
تصحیح کنید.
1
کارت ویزیت شما چیزهای زیادی در مورد شما و کسب و کار کوچک شما می گوید ... بنابراین، طرحی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشد. شاید شما یک دکوراتور داخلی باشید که در استایل مدرن تخصص دارد و خطوط تمیز را دوست دارد - آن را با الگویی تمیز و ساده منعکس کنید. یا، شاید شما یک سگ گردان با شخصیتی برونگرا هستید - ماهیت سرگرم کننده کسب و کار خود را با یک کارت رنگارنگ و کمتر رسمی منعکس کنید.
نکته VISTAPRINT
اگر شک دارید، با یک طراح صحبت کنید. سرویسها را با دوستی که در زمینه گرافیک چاپی تخصص دارد تعویض کنید تا مطمئن شوید که طراحی کارت ویزیت شما با برند شما مطابقت دارد - یا خدمات طراحی Vistaprint را بررسی کنید.
2
اگر فونتی وجود دارد که در وب سایت یا سایر مواد بازاریابی خود از آن استفاده کرده اید، آن را در کارت ویزیت خود بیاورید. فونتی که انتخاب میکنید باید نشاندهنده برند شما باشد – شاید یک خط زیبا اگر مربی آداب معاشرت هستید، یا فونت الهام گرفته از ماشین تحریر اگر نویسنده هستید – و خواندن آن آسان باشد. تمام متن شما باید حداقل 8 امتیاز داشته باشد، اما اطلاعات مهمتر (مانند نام یا نام تجاری شما) را می توان در اندازه بزرگتر، با حروف متفاوت یا پررنگ چاپ کرد.
توصیه تریستان؟ "یک قانون سرانگشتی خوب این است که نام شرکت را بزرگتر از فونت 12pt در نظر بگیرید و هرگز از اندازه فونت های کوچکتر از 8pt استفاده نکنید."
3
روی یک اندازه و شکل بنشینید.
اندازه و جهت کارت ویزیت شما بر اندازه متن و مقدار اطلاعاتی که می توانید وارد کنید تأثیر می گذارد ... و همچنین بیانیه ای در مورد برند شما می دهد. آیا شما یک شرکت معمولی و بدون زواید هستید یا یک ناسازگار جسور؟
بیشتر کارتهای ویزیت مستطیل شکل هستند و به اندازه یک کارت اعتباری هستند و به صورت افقی قرار میگیرند. مردم با این فرمت آشنا هستند، بنابراین انتخاب مطمئنی است... اما اگر میخواهید متمایز شوید، از شکل مربع، گوشههای گرد یا جهت عمودی استفاده کنید.
4
اطلاعات خود را سازماندهی کنید
وقتی صحبت از اطلاعات شد... کارت ویزیت شما باید همه چیزهایی را که مشتریان برای تماس با شما، یافتن آنلاین شما، یا یافتن ویترین فروشگاه شما نیاز دارند، در اختیار آنها قرار دهد. به غیر از نام و عنوان شغلی خود، نام کسب و کار، شماره تلفن، وب سایت، آدرس ایمیل و دسته های رسانه های اجتماعی خود را اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام این اطلاعات را در کارت ویزیت خود درج کرده اید تا مشتریان بتوانند به راحتی با شما به گونه ای که احساس راحتی می کنند با شما تماس بگیرند.
هنگامی که اطلاعات خود را به الگوی کارت ویزیت خود اضافه می کنید، نحوه چیدمان آن را در نظر بگیرید. هر بخش از اطلاعات باید به وضوح قابل تشخیص باشد، اما به خوبی با یکدیگر جریان داشته باشد. تریستان پیشنهاد می کند: «یک جریان بصری خوب برای طراحی کارت ویزیت باید با لوگو شروع شود، سپس نام، سپس به سراغ اطلاعات ثانویه مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن بروید. "همیشه می توانید جریان بصری را با تنظیم اندازه یک عنصر، تغییر مکان آن یا افزودن فضای سفید اضافی تغییر دهید."
5
انجام وظیفه مضاعف
کاری کنید که کارت ویزیت شما دو برابر بیشتر برای شما و کسب و کار کوچکتان کار کند. برای یادآوری قرار ملاقات، تمبرهای وفاداری، یا به عنوان یک بوم خالی برای نمایش چیزی در مورد کسب و کارتان از سمت عقب استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر یک رستوران یا کوکتل بار دارید، یک دستور غذای مختصر برای یک غذا یا نوشیدنی خاص اضافه کنید. آیا اجناس دست ساز می فروشید؟ از کارت ویزیت به عنوان برچسب برای جواهرات، لباس، لوازم جانبی و سایر صنایع دستی استفاده کنید.
راه دیگر برای چسباندن کارت ویزیت، تبدیل آن به آهنربا است. این تکنیک به ویژه برای مشاغلی که خدمات مکرر مانند لوله کشی، باغبانی، نگهداری از حیوانات خانگی، آرایشگری، خدمات خودرو، رستوران ها و غیره را ارائه می دهند، خوب عمل می کند. مشتریان آنها را روی یخچالهای خود میچسبانند تا به اطلاعات تماس شما دسترسی آسان و عالی داشته باشند.
light-adv.com
https://idat.ir/newpost