طراحی وب سایت می تواند برای آینده یک شرکت و مهمتر از همه برای روند جذب و گسترش کسب و کار تعیین کننده باشد: می تواند به معنای درآمد بیشتر، فروش بیشتر، مشتریان بیشتر... ایجاد یک وب سایت جذاب و موثر باشد. طراحی سایت آژانس هواپیمایی ضروری و مفید است، اما هر طرحی نمی تواند برای هدف شما خوب باشد. انواع طراحی وب را که به بهترین وجه برای شرکت شما مناسب است را بشناسید و درک کنید.
فهرست مطالب
این تجارت شماست، این نوع طراحی وب است که شما نیاز دارید
طراحی ثابت یا استاتیک
طراحی پویا
طراحی ریسپانسیو یا طراحی واکنش گرا
طراحی مایع یا سیال
طراحی واکنشگرا
اشتباهات طراحی وب که یک طراح نمی تواند مرتکب شود
این تجارت شماست، این نوع طراحی وب است که شما نیاز دارید
یکی از کارکردهای اصلی طراحی وب، یافتن مؤثرترین راه برای نمایش اطلاعات است تا کاربران آن را جذاب و مفید بدانند. همانطور که در گزارش "طراحی و توسعه وب"، که توسط خوان پدرو باربار سولر برای دانشکده هنرهای زیبای سان کارلوس دانشگاه پلی تکنیک والنسیا انجام شد، توضیح داده شد، طراحی سایت در اصفهان
"تجربه کاربر به یک زمینه تحقیقاتی تبدیل شده است، جایی که طراحان اختیار آزادانه را به آنها می دهند. خلاقیت آنها، تجربه تعامل و جستجوی راه های ارتباطی جدید.' طراحان وب اغلب بسته به عملکرد و کاربرد مورد نظر سایت از طرح بندی های مختلفی استفاده می کنند. بیایید با جزئیات به آنها نگاه کنیم و دریابیم که چه زمانی بهتر است از هر یک از آنها استفاده کنیم.
طراحی ثابت یا استاتیک
آنها عموماً سایت هایی هستند که تعامل زیادی در آنها وجود ندارد و معمولاً برای انتقال اطلاعات (یک پورتال خبری) و در هیچ موردی برای فروش (تجارت الکترونیک) یا ارائه هر نوع خدماتی که باید از طریق وب قرارداد بسته شود استفاده می شوند.
طراحی پویا
اینها طرح های پیچیده تری هستند که در آنها توسعه بیشتری وجود دارد و شامل سرمایه گذاری بیشتر برای مشتری است. برخلاف طرحهای ثابت یا استاتیک، در طرحهای پویا کاربر میتواند با اطلاعات موجود در سایت تعامل داشته باشد. با توجه به تعداد مواردی که دارید، ممکن است بارگیری آن بیشتر طول بکشد. این می تواند یک نقطه ضعف یا یک مزیت باشد، زیرا از طرف دیگر شما را جذاب تر می کند. نکته کلیدی این است که بدانیم چه چیزی را می خواهیم بفروشیم یا انتقال دهیم.
کاربران بیشتر و بیشتری از طریق دستگاه های تلفن همراه مختلف به اطلاعات دسترسی پیدا می کنند، به همین دلیل است که یک صفحه باید یک طراحی واکنش گرا داشته باشد، یعنی می توان آن را از رایانه، تبلت یا تلفن همراه مشاهده کرد اندازه صفحه نمایش با طراحی وب ریسپانسیو، متن تنظیم می شود و تصاویر به گونه ای تکان دهنده می شوند که بدون مشکل دیده شوند. همانطور که قبلاً در مقالههای قبلی اشاره کردیم، مزایای بسیار زیادی دارد: به موقعیتیابی سئو کمک میکند، برندسازی شرکت را بهبود میبخشد، نشاندهنده یک تجربه مثبت برای کاربر است که بر تصویری که از ما بهعنوان یک برند دارند، تأثیر میگذارد، و ویروسپذیری بیشتری ایجاد میکند. مطالب...
طراحی مایع یا سیال
رفتاری مشابه با طرحبندی واکنشگرا دارد، با این تفاوت که طرحبندی صفحه را بر اساس اندازه صفحه دستکاری نمیکند. طرحبندی به خودی خود کل صفحه وب را کوچک یا کشیده میکند تا متناسب با اندازه پنجره انتخابشده باشد، که میتواند برای صفحات وب که نمیخواهند اطلاعات را بر اساس اندازه مرورگر قربانی کنند، مفید باشد. با این حال، این همچنین می تواند باعث شود که طرح هنگام مشاهده بر روی صفحه نمایش های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ، متن ریز یا تحریف شده داشته باشد.
طراحی واکنشگرا
می توان آن را با طراحی واکنش گرا اشتباه گرفت، اما تفاوت های خاصی وجود دارد که باعث شده است طراحی وب واکنش گرا جایگاه خود را افزایش دهد. طراحی واکنشگرا به معنای واقعی کلمه سازگار است، در حالی که طراحی تطبیقی برای هر دستگاه طراحی ایجاد می کند: تلفن همراه، تبلت، دسکتاپ... همانطور که از نامش پیداست، سازگار است!
پاسخ ها